Virallinen "olen krapulassa"-topic
toimii*piis*
normipäivä
menee kohta liiankin viralliseksi tää vapina ja katkokävely
piti muka juhlistaa bank holidayta, vaikka itellä onki tänään
normaali työpäivä. join krapulan estämiseksi useamman
tuopin vettä, söin vitamiineja ja otin aspirinin... ei auttanut! :/
nyt alkaa pikkuhiljaa katoamaan eilinen krapula. mut onneks oon tulos kipeeks, ettei tarvii lopettaa valittamista*grr*
Hyvä morkkisvittusaatana krapula tulossa.
Ranne todnäk ehkä murtunut taas, naama ruvella, olo on ku idiootilla. Feissi näyttää ku orimattilalaiselta joka on tullut lahteen tappelemaan.
On hyvä idea vetää aleksanterinkadulla baarinvaihdoksessa ukemeita. Varsinkin kun kolmannella kalahtaa suoraan parkissa olevaan polkupyörään naama edellä.
Eevittu, en juo enää ikinä [size=1]ennen enskertaa joka on huomenna[/size]
olipa taas ihanaa nousta sängystä tänään
Öäh.. Viimesiä muistikuvia on, että levyt pyörii ja vodkaa vedetään raakana pullonsuusta.
paha olo on
KYLLÄÄ!! Mut onneks eilen oli hauskaa niin on syytä miks kärsii, onneks.
väsyttää ja vituttaa..*hmph* ja haisen pahalta, mut ei vaan jaksa mennä suihkuun
Nyt perkele joku roti tähän olemiseen, ei tää oo ihmisten hommaa enää. Hyi vitun vittu että voiki oksettaa.
Päässä koskee -_-
Ja suussa maistuu kakka.
Nälkäkin ois.
Nyt vähän tärisyttää.. Mut hauskaa oli TKK:n arkkitehtikillan Kevätkiimoissa :)
Vahingossa koko keskiviikon.
[q]UnityF, 13.2.2009 09:09:
---
alek szahala, 8.2.2009 20:07:
Hui saakeli. Tulipa vedettyä kunnon kaariyrjökännit eilen Moskovassa. Pari kuppia liikaa vodkaa. Oli aika tuskanen lento takas.
Tulipa näytettyä venäläisille suomalaisia juomatapoja.
---
Mä olisin halunu nähdä sut känäs
[/q]
Usko mua, et ois
Mut ois pitäny lähettää Australiaan ni oisin sammuttanu Victorian palot mun yrjösuihkulla.
[q]Josssu, 3.8.2008 11:12:
---
Coleman, 3.8.2008 09:59:
Ei pitäisi lähteä tapaaman serkkuja pitkän ajan jälkeen, tässä tulos...
---
Hahah. Kuulostaa hyvin tutulta. Mä pidin eilen serkulle helsingin yöelämä-kierroksen ja tässä tulos.
Niin ja asiaahan ei yhtään helpota se tieto, että mun pitää lähteä tänään laivalle.
[/q]
Eikä mua se tieto, että tänään olis tiedossa riparijuhlat, oh well
Olin aamulla. Mutta enpä ole enää (ylläripylläri). Nyt mennään taas!
Paikalla! o/ Tänään on onneks vapaapäivä. Ei töistä, mutta kavereista. Saa viettää rauhallisen koti-illan, näin ainakin toivon :s