Virallinen "olen krapulassa"-topic
Tänään oli aikaisemmin oikein kunnon "elämän tähtihetkiä"-krapula ja eikö se ole vieläkään kunnolla ohi.
Ystävän sohvalla vietytyn yön jälkeen oli erittäin hienoa törmätä kadulla naama turvoksissa, silmät tomaatteina, helvetillisessä päänsäryssä ja metrien päähän vanhalle viinalle löyhkäten ensimmäistä kertaa uuden tyttöystävän äitiin.
"Ymmmss-hhhhhmmm, Jone..."
Vieläkin nolottaa.
Ja taas...
Jestas. Paska reissu mutta tulipahan tehtyä.
[q]Verano, 3.2.2008 15:24:
Hitto. Pari tuntia sit ku heräili ei ollu krapulasta tietoakaan vaan olin kovasti lähdössä ulos kävelylle. Noh paskat, nyt on kyllä sen verran karmee olo, et ei pysty liikkumaan mihinkään, hyvä kun pystyy olemaan. Onneks aurinko ei enää paista ni ei oo ihan niin huono omatunto.
[/q]
Hää Hää!! *osoittaasormella*
[q]Verano, 3.2.2008 15:30:
---
^Petunia, 3.2.2008 15:29:
Hää Hää!! *osoittaasormella*
---
Joo no mä katoin tuolta et oot ollu jollain kymmenen kilsan aurinkokävelyllä. Vihaan sua!
[/q]
pusi pusi..
[q]Verano, 3.2.2008 15:37:
---
^Petunia, 3.2.2008 15:34:
pusi pusi..
---
No eiköhän tää viel joskus mee toisinpäin
[/q]
Eiköhän!!
No just viime sunnuntaina Mulle tuli hissipoika kylään..
Se darra tais jo mennä Ja nyt on vaan hyvä fiilis ^^ Jotain sunnuntairuokaa pitänee lähteä metsästämään, alkaa olla tässä vaiheessa sellanen kutina.
Pienen pieni hikipisara meinaa valua otsalohkoa pitkin. Mut ei ihan kuitenkaan.*hih*
voi juma.. nyt on aika horjunta päällä. condo aiheúttaa krapulaa pahimmassa muodossaan. onneks enää puolet työpäivää jäljellä.
Vähän ollan kännissää...
En muista koska on viimeksi ollu krapula, mut nyt se sitten iski Kohta pitäis töihin lähteä mukavaan sunnuntaijouluruuhkaan palvelemaan vittuuntuneita asiakkaita. Saa nähdä miten tästä päivästä selvitään
NYT tää rupee oleen jo vähän turhan tuttua taas
parille lähtö = *känni* x jonkunmontajuomaa
niin se aina tuppaa menemään. olo on suht omituinen edelleenkin.
Aamu alkoi hyvin lupaavasti, mutta äskösen bussimatkan aikana krapula alkoi hiipiä ja hiukan kurkistella puskien takaa. Nyt vähän pizzaa ja jääkylmää mehua naamaan, mahdollisimman kevyttä leffaa pyörimään ja takas nukkumaan.
Prkl, oon säästynyt krapulalta varmaan jo parin kolmen kuukauden ajan, mut nyt se sitten päättää ilmestyä
Hitto. Työpaikan ilmasen viinan ja ruoan vuosijuhlat järkätään jostain syystä aina sunnuntaisin. Kuvittelin vielä eilen olevani menossa tänään kouluun. Ja paskat. Jäi syöminen vähän vähemmällä, kun kasvisvaihtoehtoa ei löytynyt, perkele. Kostoksi päätin keskittyä juomiseen. Kannatti, i see.
Ton kaatuneen sokeripurkin keskellä olkkarin mattoa mä vielä jotenkin ymmärrän, mutta miksköhän tuolla lavuaarissa on röykkiö suolakurkkuja?
Kiitos katujyrä ku ajoit päälle
[q]T-mu, 20.2.2008 09:56:
Olo on ku Niirasen ämmän vaimon siskon kultakalan mutsin broidilla.
Mä en lähe Koleran kans enää koskaa mihinkä.
ikinä.
[/q]
Niin siis tuliko tää olo nyt viinasta vai Kolerasta?
HÄHÄ kaveri kietaisi eilen kokovartalohypnoosin ja korkkasi oikealla etusormellaan auki (älkää kysykö) pullon Karjalaa.
Kynsi lohkesi keskeltä juureen asti.
Nyt se voihkii hirveissä tuskissa tuolla.
Näin pääs käymään.
[q]Kolera, 20.2.2008 13:59:
niino eihän se varmaan musta suoranaisesti johdu tietty mut jos sitä joutuu kiskoo vitusti viinaa et pystyy olee ees metrin parin pääs musta ni sil voi olla viakutusta asiaan =P
[/q]
Mä oon ollut usein parin metrin säteellä susta ja todennäköisesti joka kerta selvinpäin.
Nyt on sitten - olo