Virallinen "olen krapulassa"-topic
..joo nyt se siirty tän topiikin puolelle sit..
Oui oui... Tres bien!
[q]hemuz, 6.1.2008 12:37:
---
tiiplis, 6.1.2008 12:21:
Kyllä vain. Nyt sitä vaan ihmettelee että miksi helvetissä sitä tuli tehtyä niitä asioita joita eilen teki. Pahamaineinen konjakkikänni jota myös mielenvikaisuudeksi kutsutaan nosti rumaa päätään ja toiminta oli sen mukaista. Kahvia kun join äsken niin se nousi päähän.
Tänään on lisäksi perhevelvollisuuksia
---
Olitteks colorados? Oltiin kaverinkaa niin väsyneitä ja vittuuntuneita ikea reissun jälkeen, ettei huvittanu lähtee tonne palelemaan. Pärjäile!
[/q]
Ei tällä kertaa kun Royalissa duunikavereiden kanssa *pökr* Ei siellä voi olla vain sivistyneesti hiprakassa vaan pitää vetää kunnolla lärvit ruttuun... Onneksi lähdin kotiin ennenkuin ryhdyin verbaalisesti ja/tai fyysisesti väkivaltaiseksi.
Viina ei ehkä sittenkään sovi mulle?
:'(
mitä helvettiä? eikö pikkuhiljaa jo vois helpottaa? ku en tosiaan eilen ryypänny
siiderit+tequilaa+samiakkikossuu-muutama paukku=*poks*
Ei saatana.
http://koti.mbnet.fi/~willyman/kuvat/krapula.jpg
Ikinä en enää juo.
Piti olla vesilinjalla eilen, mutta joinpa sitten kaikki rahani. Jatkoilla seiskaan asti. Ilta meni tequilan, oluen, viskin, horna-snapsien, jaloviinan ja viskimaidon kera. Nyt on kamala olo, hävettää vielä kun tuli vedettyä oikein teiniangstikännit. On se hyvä aloittaa viimeinen teinivuotensa neljätoistavuotiaan tavoin.
Joo, olipa darra.
En enää ikinä juo (myöhemmin kyllä juon taas).
o/
Hirvee darra höystettynä pahemman luokan morkkiksella. Tää jos joku vahvistaa ihmisluonnetta.
Kuolen.
Ja mun pitäis olla edustamassa sukujuhlissa noin 54 minuutin kuluttua.
KUOLEN.
apuaaa tuntuu et tää vaan pahenee ajan mittaan.
[q]GrEeN, 13.1.2008 14:01:
olipahan khemut, huh, kämppä onneks ihan siedettävän näkönen*tirsk* tuli kyllä tintattuu*känni* onneks säästyin absintilt... välikuolema olis nyt aika jees*poks*
[/q]
niinpäs niin, onneks mä en säästyny teiän absinteilta *känni* syytän sitä tästä et olo on vieläki aika tyrmäävä
Jeh, olotiloissa on hyvinkin tiiviisti vietetty päivä tänään...
Ihmeellisen pieni rapis kun miettii paljonko eilen meni juomista. Noh ei oo valittamista
Ei vittuuu nyt iski kakkosaalto pahasti päälle. hikee puskee ja vainottaa. pitäis viel kohta lähtee liikkeelle laittamaan ilta uuteen nousuun.
Jaa, mulla taas:
No okei, kaverilla oli tollanen, mulla vaan pieni päänsärky.