Virallinen "olen krapulassa"-topic
[q]T-mu, 20.2.2008 09:56:
Olo on ku Niirasen ämmän vaimon siskon kultakalan mutsin broidilla.
Mä en lähe Koleran kans enää koskaa mihinkä.
ikinä.
[/q]
mitä on tapahtunut? vaadimme täyden rapostin illasta sinä ja kolera
Muuten ihan OK. Krapulamunakkaat syöty ja silleen, mutta...
kupoliin sattuu
uaaaah. taas. yök.
[q]Mellu-, 20.2.2008 21:54:
---
T-mu, 20.2.2008 09:56:
Olo on ku Niirasen ämmän vaimon siskon kultakalan mutsin broidilla.
Mä en lähe Koleran kans enää koskaa mihinkä.
ikinä.
---
mitä on tapahtunut? vaadimme täyden rapostin illasta sinä ja kolera
[/q]
*uros**sars**sars**sars**nauru*
Vittu, paras krapula ikina!
Herasin siihen etta nain unta missa Nooan arkkia (ja en, en ole uskonnollinen ihminen) lastattiin ja kaikki elaimet sun muut vermeet kaveli natisti laituria pitkin sisalle sinne laivaan ja kun mun vuoro tuli niiden muiden jalkeen, niin tipahdin laiturilta alas veteen sinne veneen alle enka valitettavasti paassyt matkaan.
Ma oon nauranu talle koko aamun niin paljon! Selvasti en oo laji jota olis edes kannattanu ottaa ja pelastaa...
Pientä pään kiristystä, mutta onneksi on ykkösolutta mitä tuli vahingossa ostettua
[q]Tukaanl, 26.2.2008 19:53:
---
Janisa, 24.2.2008 16:55:
Herasin siihen etta nain unta missa Nooan arkkia (ja en, en ole uskonnollinen ihminen) lastattiin ja kaikki elaimet sun muut vermeet kaveli natisti laituria pitkin sisalle sinne laivaan ja kun mun vuoro tuli niiden muiden jalkeen, niin tipahdin laiturilta alas veteen sinne veneen alle enka valitettavasti paassyt matkaan.
Ma oon nauranu talle koko aamun niin paljon! Selvasti en oo laji jota olis edes kannattanu ottaa ja pelastaa...
---
Hahah Mitähän pitää juoda et näkee ton tasosii unii?
Darras muutenki näkee mitä mielenkiintoisimpia juttuja
[/q]
Juuh, mulla on naita omituisia taipumuksia -samana iltapaivana otettiin viela darrapaikkarit kaverin kanssa ja silloin herasin siihen etta nukuin selallani (joka on siis hyvin harvinaista) kasi paan alla ja nain unta etta joku kutittaa mua siita "avoinna olevasta" kainalosta.
Herasin siis siihen etta nauraa rakatin taysin aaneen ja kaveri oli jo tassa vaiheessa herannyt mun toilailuihin ja katto mua silmat lautasen kokosena koska nauroin niin kovaa, silla LUULIN ja nain unta etta mua kutitetaan...
Ihmekos oon sinkkuna, mun vieressa on varmasti outoa nukkua!
[q]Janisa, 24.2.2008 16:55:
[/q]
[q]Janisa, 26.2.2008 20:01:
---
Tukaanl, 26.2.2008 19:53:
---
Janisa, 24.2.2008 16:55:
---
---
Juuh, mulla on naita omituisia taipumuksia -samana iltapaivana otettiin viela darrapaikkarit kaverin kanssa ja silloin herasin siihen etta nukuin selallani (joka on siis hyvin harvinaista) kasi paan alla ja nain unta etta joku kutittaa mua siita "avoinna olevasta" kainalosta.
Herasin siis siihen etta nauraa rakatin taysin aaneen ja kaveri oli jo tassa vaiheessa herannyt mun toilailuihin ja katto mua silmat lautasen kokosena koska nauroin niin kovaa, silla LUULIN ja nain unta etta mua kutitetaan...
Ihmekos oon sinkkuna, mun vieressa on varmasti outoa nukkua!
[/q]
No ei toi nyt voi olla syy En ainakaan ite usko. Noi unihekotuskohtaukset o varmaan ihan normaaleja... Ite oon pariin otteeseen herännyt istumaan sängyn vierelle ja tokaissut että "oonpas sairas paska" ku näkyny mitä ihmeempiä liskojen unia
Mut tähän nyt on jo totuttu.
Ei pitäny olla krappee mut nyt vaan ON Niinhän siinä käy ku pitää mennä vaan yksille..ne ei koskaan oo vaan yhet..! KRÖHÖM...*nauru*
Vittu! Tuli sitte törsättyä tonni kuteisiin! idiootti! Nyt on todella paha "ostokrapula"*igor*
laivalta tultii pari tuntii sitte. olo on kyl semmone nyt et on tullu vissii otettuu paljo ja vähän päälle
Oli kyllä mannertenvälinen kanuuna tänään, hrr
Maailma pyörii. Aika homoo.*pökr*
ei kyl pitäny päätyy tänne*whaat*, noh täälä ollaa!
Krapula on kyl huono isäntä... *eikä*
[q]K3K3, 2.3.2008 19:38:
---
happosepi, 2.3.2008 19:24:
Oli kyllä mannertenvälinen kanuuna tänään, hrr
---
Jos tähän aikaan on vielä moinen olo niin ei tainnut olla ihan kevyt reissu (taaskaan)
[/q]
Sanoinkin että oli..
Kyllä näin hieman on tilanne.
Ei oikein ruoka maistu, kamala olotila iskee jälleen.
Mulla on ollut ihan hontti olo tanaan, mutta tajusin juuri etta sehan on ystavani krapula! On se mukava kaveri kun tasasin valiajoin mua viihdyttaa...