Virallinen "olen krapulassa"-topic
Joo, ja pitäs vielä töihin lähteä Enkö mä koskaan opi.
Jep ja tänään pitäisi jaksaa jatkaa juominkeja. Ei saa untakaan ja nukuttuna ehkä hätäset pari tuntia.
Viimeinen viski on aina liikaa. Damn you Johnnie Walker, Damn you straight to hell.
olipa hyvä idea dokaa viskiä koripalloilitoitten kans tuntuu et ois vielkii kännis *toktok*
Huh.. saatana mikä olo ollu koko päivän. Tuli kyllä juotuakin ihan vitusti :D
On.
Onneksi seuraavalla dösällä keskustaan tasoittavalle. Huh.
Huh. On aika kova joo. Takaisin nukkuu jos pystyn..
Fyysisesti sellanen lievä krpaulaolo, mut psyykkisesti sit taas ihan vitun ylipirteä..
Sinänsä kyllä ihan kivaa, että koin yhden elämäni pahimmista krapuloista lauantaina, mikä sitten loppui yllätävän aikaisin, kun paikalle hyökkäsi viinoineen niin kivaa seuraa ettei tullu oltua ku tunti selvinpäin. Sunnuntaina heräsi vielä pienessä humalassa ja sama juttu uudestaan.. Minne katosi viikonloppu? Mitä vittua teen töissä? J-ä-ä-d-y-t-t-ä-ä-ä-ä!!!
edit: Kirjoitustaito?
Hyi saatana.
[q]Zebir, 28.12.2008 11:44:
Löysit sit eilen jonkun uhrin? :)
[/q]
Ainaki itteni joo.
Aika hyvin on alkanut jo mennä ohi. Mutta aamulla oli vielä kovin ikävä olo. Niin siinä käy kun juo stressiin ja ihmissuhdeongelmiin... Morkkis huutaa anteeksiantoa kaikilta. Tuli hukattua lompakkokin mikä ei mielialaa paljoa nosta :( . Krapula taitaa opettaa enemmän kuin luulinkaan.. Näyttää maailma hieman selkeämmältä.
Koppa tuli, koppa meni. Jäljelle jäi vaan kakka olo.
Terve.
Kyllä pelotti nousta sängystä ylös, oli pakko koittaa mahdollisimman kauan viivyttää nousemista. Mutta Jaffa ja Jopet Show pelastivat tän aamun!
Joo-o.
Joka ainoasta ihohuokosesta puskee soijaa pihalle ja kaikki pelottaa. Hyi yök.
[q]Zenni, 29.11.2007 14:04:
Nonneh, nyt on taas tullu hommattua sen kaliiberin...
[/q]
HAhahahahaaaaa kannu-condot on vaa kerran elämässä!!!!*hikoil*
Joo. Mä luulin päässeni tästä yli mut ei. Tärisee, huimaa, väsyttää. Jep Jep.
Olen
Euron skumppailut on saatanasta.
Whoa, ihan hirvee darra!