Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

nyt pizzalle

ei hitto...

plääh... X/

Puuuuh... Läääh.... Ei jumalauta

Kylläh. Rommi- ja jallukola teki illan aikana hyvin kauppansa ja kuten aina, se viimenen oli kyllä liikaa

[q]RiD, 18.7.2008 14:30:
On hyvä idea vetää aleksanterinkadulla baarinvaihdoksessa ukemeita. Varsinkin kun kolmannella kalahtaa suoraan parkissa olevaan polkupyörään naama edellä.
[/q]
Ja huusin sulle vielä tota ennen, että mä en sitten paikkaa sua jos jotain käy, niin etköhän sä sitten rymähtänyt sitä pyörää päin. Ainoa pyörä koko kadulla :D

Hui saakeli. Tulipa vedettyä kunnon kaariyrjökännit eilen Moskovassa. Pari kuppia liikaa vodkaa. Oli aika tuskanen lento takas.

Tulipa näytettyä venäläisille suomalaisia juomatapoja.

Hyi vittujen saatanan kevät mikä olo Meni vissii VÄHÄN överiks eile :D

Krapulaa odotellessä DAMDIDAM!

[q]Jutu, 20.7.2008 00:54:
---
RiD, 18.7.2008 14:30:
On hyvä idea vetää aleksanterinkadulla baarinvaihdoksessa ukemeita. Varsinkin kun kolmannella kalahtaa suoraan parkissa olevaan polkupyörään naama edellä.

---

Ja huusin sulle vielä tota ennen, että mä en sitten paikkaa sua jos jotain käy, niin etköhän sä sitten rymähtänyt sitä pyörää päin. Ainoa pyörä koko kadulla :D
[/q]

homo. sun vika. Nyt toi haava jo näyttää kohtuu irstaalta :D

darra on köyhien tauti;D

Tänää vois ottaa jonku kollektiivisen korjaussarjan, kaikki jotka on itsenäisyyspäivän kunniaks postannu olevansa krapulas samaa baarii!!! *känni*

[size=8]ps. helpottaa jo :)[/size]

Vitun booli. Nyt on kamalaa.

[q]zeuzz, 9.9.2007 19:53:
tullu nukuttua suurin osa päivästä, muuten ok olo.

...joku tuokaa pizzaa...
[/q]
mwahaaa kärsi siel, meikällä ei olo teh bestesh ja äidinlihapataki oli herkkua

Voiko olla parempaa kuin darra berliiniläisessä hostellihuoneessa, pakko kirjoittaa laajaa markkinointisuunnitelmaa ja tunnin päästä tiedossa oleva lähtö toimistolle? Joo, ei voi. Voihan liskojen liskot.

3 iltaa ulkona putkeen. Eilen oli ihan ok olla, mutta pää oli jumissa. Tänään on vaan huono olo ts. eilen eikä tänään lukemisesta ole tullut mitään. Nyt olis syytä skarpata. Vapaat perjantait vaan ovat turhan houkuttelevia.

Hep.

ei tätä voi varmaa krapulaks sanoa ku ei juonu paljoa, mutta;
3,5 h unta takana ja vatsassa kiertää.
jee oon duunissa.
kiinnostus sata, vois mennä kohta avaa tän puljun ovenkin. ehkä.

jåå våin kertåå.

Hohhoijaa! Ensinmäinen kerta kun meidän duuniporukka pääs lähtee yhdes koos rientämään*känni* Voi olla, että tämä oli myös viimeinen kerta*nauru*
Mites sitä taas osas ottaa niin sivistyneesti, että vedin sik-sak-sokkeloa kotiin*eiei**tirsk*

O