Virallinen "olen krapulassa"-topic
o/
Nukuin koko iltapäivän. Nyt on pakko lähteä Heseen ja sit taas baariin.
Taas ollaan putken päässä. Putkessa oli kivempaa.
Jep, kevyttä päänsärkyä ja duunissa ollaan.
Pelkään olevani täällä huomenna. Duunin "juhlat".
...and how!
Nainen on ollut 5 päivää maailmalla ja oon täysin rappiolla. Melkoiset olotilat.
[q]Jone, 6.9.2007 10:22:
...and how!
Nainen on ollut 5 päivää maailmalla ja oon täysin rappiolla. Melkoiset olotilat.
[/q]
flexi löystyy, koirat pääsee juoksentelemaan vapaana, nauti kun voit Ts oot tainnut nauttia jo.
-M
[q]Mark, 6.9.2007 10:32:
flexi löystyy, koirat pääsee juoksentelemaan vapaana, nauti kun voit Ts oot tainnut nauttia jo.
-M
[/q]
Itseasiassa oon hunningolla lähinnä siks et en nauti sen poissaolosta. Kun se on mestoilla on parempaakin tekemistä kuin juoda keskiolutta keskellä viikkoa kunnes oksentaa.
[q]Jone, 6.9.2007 10:57:
Itseasiassa oon hunningolla lähinnä siks et en nauti sen poissaolosta. Kun se on mestoilla on parempaakin tekemistä kuin juoda keskiolutta keskellä viikkoa kunnes oksentaa.
[/q]
Ai kaljan juominen eioo kivaa kun nainen on poissa? Awww nuorta lempee :) Vaika ainahan kyl viiniplo hyväs seurassa maistuu paremmalta ku äijädokailu keskikuralla..
-M
Kivaahan se arkikaljottelu iltasin on kun humala on nousussa, mut aamulla kun lähtee töihin niin onkin normaalia raskaampaa. Jotenkin promilleissa nukuttu uni ei vastaa selvinpäin nukuttua ja väsyttää pirusti aamusin. Jonkun mäyriksen voi arki-iltana hörästä vielä et pääsee aamulla töihin, mut ei se mitään herkkua kyllä ole. Mulla menee krapulan raja jossain ehkä 8 - 12 bissen välissä, mut sekin riippuu niin paljon päivästä, mitä on syöny, jne. Oisin varmaan 5 kiloo laihemmassa kunnossakin jos en litkis kaljaa arkisin ollenkaan :)
huh kyl tässä tuntee että jonkinasteinen olo saattaa olla tulossa, jos antaa tän kännin laantua. pakko varmaan tasotella, vaikka krapulan korjaileminen kaljalla on yhtä millintarkka bisnes kuin ripulin parantaminen piereskelemällä.
vuosisadan sellaisessa!
Ihan Helvetinmoinen!!
ei tunnu kyllä lähtevän millään!*hikoil*
a p u a..
pakko saada jotain rasvasta ruokaa..
Olis pitäny vaan lähteä eilen lapsenvahdiks.*poks*
aivan hirvee olo. pelastakaa mut.
Worst hangover ever...
http://www.youtube.com/watch?v=RDUAcWQJU2w
Ei jeesus mikä olo.
Että terveisiä vaan Tampereelta
Öh...ei näin. Liian paljon olen alkoholia nauttinut eilisiltana.