Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

Muistuttakee et tuun huomenna postaamaan tänne :D

Tämä päivä on kyllä jälleen mennyt enemmän tai vähemmän krapulan kourissa. Sentään alkaa olemaan taas edes jonkinlaisessa hapessa pikkuhiljaa.

ohhhhhoj miten kerrassaan ihana olo kun kerranki ei karpulaa ollenkaan vaikka koko yö meni levyjä runkkaillessa ja kossuediä litkien

Eilinen päivä oli niin hektinen,
että pelmahti aamutytinät (heikottaa,
pohkeet jumivat ja on nestehukka)
ihan vaan siitä hyvästä.*dissaa*

voihan vittu mikä peikko on peilissä..!!!*grr**dissaa*

Paha olooooo*sars*

En kyl yhtään ihmettele oloo eiliseen juomamäärään suhteutettuna.
Takas selälleen vielä ihan pikkuhetkeks.

[q]H3li, 8.9.2007 11:40:
vuosisadan sellaisessa!
[/q]

sama täällä!! oltiiks me eilen muka humalassa??

Mulla on suussa paha olo!

Miten voi vieläkin olla krapula? Tuli otettua eilen vähän turhan monta, oli kiva koulupäivä tänään. Koulu alkoi vasta viideltä, mutta matikan tunti oli ehkä hirvein ikinä.

Note to self, ei pidä juoda kännejä viskimaidolla, se on liian hyvää ja petollista.

[q]Timce, 30.8.2007 22:44:
---
Amarie, 30.8.2007 22:42:
Miten voi vieläkin olla krapula? Tuli otettua eilen vähän turhan monta, oli kiva koulupäivä tänään. Koulu alkoi vasta viideltä, mutta matikan tunti oli ehkä hirvein ikinä.

Note to self, ei pidä juoda kännejä viskimaidolla, se on liian hyvää ja petollista.

---

Viskimaito? Kerro lisää!
[/q]
4cl (tai enemmän) jotain hyvää viskiä ja lasiin loput maitoa. Punainen maito tai oikeastaan jopa kerma ovat parempia, mutta tummansininenkin toimii. Rasvattomalla se on niin hirveetä, että ei ei ei ei. Jyväskylässä Freetimessä on hyvä, kun saa 4 cl viskiä + blandis kolmeen euroon, niin tulee aina viskimaitoa otettua. Muualla se on yleensä sitten sen päälle 6e.

Nyt on kiva olo

Jeppistä jee.. mun pää räjähtää ihan just.. ei tequila sunrisejä ja jegeriä ..ehdoton nou nou ens kerralla :D

Aamutee, muavoileipiä(mukaan rutkasti tapascoa) ja paljon (ainakin litra) krapulamaitoa, peitto ja tyyny sohvalle ja joku Hollywood
leffa.

Paras lääke krapulaan<3

[q]BB_turone, 1.9.2007 22:11:
---
Crazybattery, 1.9.2007 22:07:
ei ehkä kannattaa muistaa*hmph**nauru*

---

Tässähän herää epäilys siitä mitä mä nyt oon tehny *pökr*
[/q]
no ei sitä kummempa...normipäivä*lmao* tai siis normi ilta*pepsodent*

[q]BB_turone, 1.9.2007 21:54:
Eiköhän tää tästä pikku hiljaa ala helpottaa sit ku muistais viel jotain eilisestä
[/q]
ei ehkä kannattaa muistaa*hmph**nauru*

Kolmentähden jallupullon juotuaan...*hikoil*

2 viikon putki loppu nyt, krapula sen mukanen

Lipsahti humalan puolelle eilen. Nih, tarkoituskin oli humaltua:S
Olis vähän sellainen pieni krapula.

O