Virallinen "olen krapulassa"-topic
onneks on buranaa
[q]juuco, 27.9.2007 10:20:
Paikalla! o/ Tänään on onneks vapaapäivä. Ei töistä, mutta kavereista. Saa viettää rauhallisen koti-illan, näin ainakin toivon :s
[/q]
toivossa on hyvä elää
Hyi hyvä helvetti.
Nyt on sen asteen Phil Collins päällä et tää päivä taitaa mennä pimeessä huoneessa hikoillen.
Massif
Öäääh, kamala olo. Kävin eilen yhdellä. Istuin viidestä iltapäivällä yöyhteen asti ensin bar68ssa pelaamassa korttia ja kun yhdeksän aikaan seura katosi pois, menin sooloon ja istuin siellä siihen yhteen YKSIN lukemassa vanhoja cosmopolitaneja. Ja join tosiaankin vain sen yhden.
..kunnes kaveri soitti vaille kaksi, että heilla olisi ihan helvetisti viinaa ja että mun pitäisi tuoda musiikkia. Menin sitten sinne, ja heräsin kuudelta kaverin kainalosta ja kipitin kiltisti hirveässä humalassa kotiin.
Nyt huone on niin kuuma, kun aurinko paistaa tähän suoraan, ettei täällä kykenisi olemaan. Ahdistaa.
huhh, ei kyllä yleensä tule mitään darraa, tai ole ainakaa tässä puoleentoista vuoteen tullut. ei tosin tänäänkään ole järin huono olo ollut, kun päässä tuntuu pyörivän vieläkin.
kuitenkin olen tässä huomannut, että jos juo illalla salmaria, niin iskee pahalaatuisin sydämentykytysdarra. joskus saan varmaan vielä sydärin krapulapäivänä.
sitä siis odotellessa
Juupi juupi blastoisi vallitsee myös täällä päin! eile oli kiva keisari kunto! *känni* tänää lishää?! kohta pitänee juosta kaljakauppaa!
Ainii aamul haisin salee sian oksennukselle....vaikka en kyllä tiedä että miltä se ees haisoo! varmaa pahalta !
Oh, piti eilen sitten käydä taas YKSILLÄ juhlistamassa sitä, että palkka tuli. Kahden aikaan kävin ekalla kaljalla, kuuden jälkeen toisella, ja yhdeksän jälkeen onnentuntien perässä juoksemista. Ei kyllä taas mennyt ees kauheasti rahaa, kun kaikille muillekin oli tullut rahat ja mulle tarjottiin melkeinpä koko ilta. Oh mikä olo.
Onneksi tänään on viileä ilma, niin ei kuole tänne asuntoon.
Jo taas tuli otettua ja olo onki sen tuntunen hohheijaa
Olihan häät*hikoil* Kiitti Ojis ja Marjut pileist. Tää dagen efter on vaan liikaa....Vasta äsken päästii ylös sängystä. Jekku, viinit, olut ja skumppapullot teki tosiaankin tehtävänsä*pukl*
Sitä saa mitä tilaa.
kohta lähdettävä töihin.. huh-huh.. taidan mennä fillarilla*hikoil*
Aika veikeä olo, toivottavasti ei tule myslit paluupostissa takaisin. Vielä ei voi olla ihan varma.
moi
voi ristus että on voimaton olo. kiitos kivoista meiningeistä mutta tää olo on kyl kauhea edelleen...
Pitkästä aikaa rapee olo, huhhuh.
erittäin pitkästä aikaa voisin sanoa jotain krapulan merkkejä olevan ilmassa. Kyllä tässä on juhannuksesta asti maistunutkin määrällä tai toisella.
blääh, ois vielä kaunis ilma muttei pysty nyt ulostautumaan ennenku saa päänsäryn kaikkoamaan.
apuaa.. aika hyvä darra ja parin tunnin päästä pitäs olla töissä
olen krapulassa.
ja nyt lähden töihin
--->
KrRapulassa mie oon niiin Rromanttinen!
Nooh, vähän joo. Kyllä tämä tästä. Kylmää Kokista, särkylääkkeitä, lekat laukkuun ja darraharrastamaan.