Virallinen "olen krapulassa"-topic
ei voi sanoa, että olisi päässyt darra yllättämään :)
enemmin se menee niin, että olen itse yllättännyt darran ja jatkannut vain
tylysti siitä mihin se eilen illalla jäi :D
ja mikäs tässä näin kauniina päivänä hyvässä seurassa ottaa jo aamusta
muutama tasottava ja suunnitella puistoon/rannalle yms. muuta menoa.
Vappu opetti taas,ääni jäi johki,pizzaa löyty laukusta,viinat on juotu, heräsin kännissä siskon sohvalta, ei muistikuvaa sinne joutumisesta. VOITTO!*possu*
ja tän päivänen kaivari keikka oli aika tuskallinen.... mut kyl se siitä läks taas ku sai siiderin auki :P ja vappupallon <3
Viisaana ihmisenä otin heti herättyäni oluen kaapista joten ei päässyt krapulan peikko iskemään. Toivottavasti huomiseksi löytyy myös hivenen arsenaalia jolla torjua tuo suuri vitsaus.
Aivan uskomaton olo*poks*koko päivää*igor*ja 7 tuntia töiss*uuh*...tietkö joku ett onko mähdollista ett mä vaan jäänyt jonku junan alle eilen?*ding*
ensimmäistä kerta elämäss pystyn sanoo: I wanna die...koska kuolema edes vähä helpottaa tää kärsimys
[q]mayah, 10.6.2007 11:32:
Perkele, joutu ottaa buranan.
[/q]
Kun oiskin ollu aamulla särkylääke
Huh viddu mikä kanuuna ja kuumaan ravintolan keittiöön pitäisi mennä illaksi töihin*hikoil*
Huh mikä olo. Ja töihin pitää vielä lähteä tästä. Miten tuonne ulos muka uskaltaa mennä?
Voi perkele täst tulee tuskanen duunipäivä.
joo-o.. eilen oli kyl aivan hirvee kankkunen.. vieläkin olo ihan sekaisin.. nyt täytyy vaan koittaa jaksaa tää työpäivä
[q]Ober, 11.6.2007 07:22:
Voi perkele täst tulee tuskanen duunipäivä.
[/q]
Tulee tulee. "Ei niitä kaikkia oo pakko juoda" :D vittu ku ei opi ni ei opi.
Näin meilläkin tänään . HYI VITTU
joo- eikä mihinkään ees eilen pitäny lähtee. Jää kyl kaikki toiminta tältä illalta väliin.
jep jep. ilmanen viina + univelat on aika tehokas yhdistelmä.. kohta pitäs mennä ottaa uusia nousuja jo tälle päivälle.. varmaa kyl auttais tähä oloon.. kummallisia kolhuja ja naarmuja tullu yön aikana. tais olla "pikku" jurri. ja oon purru mun posketki ihan rikki
[q]Kit^, 16.6.2007 14:59:
jep jep. ilmanen viina + univelat on aika tehokas yhdistelmä.. kohta pitäs mennä ottaa uusia nousuja jo tälle päivälle.. varmaa kyl auttais tähä oloon.. kummallisia kolhuja ja naarmuja tullu yön aikana. tais olla "pikku" jurri. ja oon purru mun posketki ihan rikki
[/q]
hei mä heräsin eilen 4.30 ja menin silti viel baarii..ainaki halvat humalat
Voihan provinssi, absinth ja parin tunnin yöunet.*pökr* Noh, mut kyl tää tästä, tänään vielä Sataman Yöhön.*joo* Huomista en uskalla ees aatella.
hirvee olotila*poks*
jeb tuttu ja turvallinen!
ja piti taas lähtee vaa parille.. yeah right.
Toinen päivä putkeen baareilua, aamulla oli jo vähän huonohko olo....*eiei*