Virallinen "olen krapulassa"-topic
Tässähän sitä koomaillaan tiukkojen & kosteiden tykki + kangas -asennuksien, saunomisien sekä baarisetin jäljiltä. Onneksi ko. romut on about ehjinä ja jopa suorassa tuol olkkarissa. Niin ja nää ~4h yöunet
Piitkästä aikaa hieman joo. :D Oltiin työkaverin kaa ulkona ja oli kyl tosi hauskaa. Aloitettiin pizzalla Kalliossa kuudelta illalla ja jatkettiin eri paikoissa pilkkuun asti. Sen verran tuli juotua, et pitkästä aikaa oli vähän huono olo ja päätä jysäröi. Onneksi länsimainen lääketiede pelastaa. ;)
Joskus alottelin tätä ammattia nii melkee tuli joka kerta level 60 krokuli vierailee nyt ammatti otteilla pyssytelly suuhu nii tulee vaa pöhnä
Enää ei oo kyl yhtään huono olo tai mitään mut siitä huomaa et on krapula, kun ei jaksa lähtee ees kauppaan tohon 100 metrin päähän.*poks*
Siitä se idea sitten lähti.
Note to self:
Laurin kanssa dokaamisesta tulee aivan kammottava darra.
Kyllä tää krapuloitseminen on ihanaa *hikoil**poks*
Jes, jaksoin vihdoin nousta sängystä. Päähän sattuu.*poks*
Olo alkaa onneksi vihdoin helpottamaan, meni kyllä taas yks päivä aivan hukkaan eilisen takia.
Mä en juo enää ikinä
[size=7]Fisuja[/size] *poks**sars*
Masistelukrappe Seksistä ja seurasta ei tietookaan..
on tää sunnuntai niin ihana päivä ettei tällästä ehdi/jaksa edes kärsiä*hihu**iloinen*
Pitkästä aikaa pukkaa krapulaa :| Oon kesän aikana niin absolutisoitunut, että ei oo tarvinnut tästäkään paljon kärsiä. Muuten ihan jees, mut ei kiinnostais paskan vertaa lähtee töihin iloiseksi asiakaspalvelijaksi
! O M F G !
väsygrabu!
Ilmoittaudun*hikoil**igor**nyyh*
oi elämä... päätä takoo kymmenen pientä tummaa miestä
Ilmanen viina vetää kyl nyt huulen stallonelle. Ei saatana mikä kankkunen.
Hmm..nyt on vähän semmonen hassu pelkotila päällä, kun munuaiset huutaa hoosiannaa. Eipä ole koskaan ennen tällästäkään sattunut. Pitäiskö tässä olla huolissaan? :(
Ja kyllä, pientä vapinaa on.
Ei saatana
Ja 50+ kännipuheluu näköjään taas soiteltu, voi v**** :D
Mä oon sanaton*pökr*