Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

väsy ja ihme olo

...ei oo morkkista *ding**nauru*

Voi kamala.. Nyt on ollu koko päivän niin hirveä olo että taidan lopettaa juomisen vähäksi aikaa. Loppuis jo.

Ai, ai näitä pirullisesti venähtäviä closebissejä ei, ei..ei enää ikinä, mä vannon.

Olen.

Lisäksi hikan perkele on päällä nyt jo puolisen tuntia.

eilen oli kivaa, tänään ei ole enää niin kivaa.. ja duunissa vielä..

Aamulla oli mukamas hyvä olo, mutta nyt krapula senkun jatkuu taas.

hyi helevetti, on se nyt ihme että päivän heikotus ei riitä.

pienehkö tärinä päällä täl hetkel mut muuten ei oo ees paha olo*poks* ...onneks
ei enää ikinä shotteja mulle*igor*

tää on kyl känni

Supercooleista jäi näköjään sit kahen päivän darra... yök... pitää varmaan käydä duunin jälkeen ottamassa pari tasottavaa...

kuolen

huomen saattanee olla vähän paha-olo

uh. koskaan en ole noin paljoa juonut baarissa,mutta kyllä oli sen arvoistakin!

:D

ja tulihan sitten oksennettua,kun ajattelinkin yhtä shottia,miltä se maistuu,kun oli tarkoitus juoda se. :F

eli aika voittajafiilis. :D

no huhhu! ja täristää, johtunee hytkyilystä *känni*

*pökr**grr**släp**kissatappelu**toktok**senkin**possu**nalle**jeesus* *eikä**eiei**hmph**nyyh**lohduttel**pepsodent**pihkassa**plur**plur**plur**plur* *sydän**sydän**sydän**sydän*

Tää on ehkä kohtuullisen kamalaa Viikonlopun ryyppy"putki" takana. Vähän parani olo kun käytiin porukalla syömässä vähän hesemättöä. Oltiin varmasti "hiukan" outo näky. Itellä yöpuvun housut vielä jalassa, tukka ihan pystyssä (siis oikeesti pystyssä) kun kaveri teki edellisenä iltana mun tukasta sipulin. Kaks kaveria oli kuu-ukkoja (valkoset suojahaalarit), yhdellä oli pikkutakki, musta kihara peruukki ja pirun sarvet. Ja kaikki muut näytti ja haisi vaan niin pahalta Vedin myös hienosti pihalla nurin, mutta onneksi vaan lähes kaikki hesellä olijat näki sen ikkunasta. Oltiin myös kohtuullisen äänekkäitä pienen väsymyksen takia.

Anyhow, mahtavaa oli, joten eiköhän tää krapula oo ihan "ansaittu"

ei tää ny paljoo oo hellittäny

ei nyt mikään hirvee olo, mutta tämmönen täysin
turha semikrapula.

jos olisin juonut yhden vähemmän ja ehtinyt nukkua
enemmän, niin olis täysin skarppi olotila :/

Ehkä hirvein darra ikinä ja pitäis vielä asiakkaita palvella....*poks*

Tänne tupsahdin lähinnä vahingossa. Nimittäin seurauksena sille, että me parhaan ystäväni Lenitan kanssa päätimme antaa toisen osapuolen poskiontelotulehdukselle ja toisen lämpöilylle kyytiä "muutamalla" rommitotilla! Just just.. *känni**pökr*

[q]josbe, 16.11.2006 13:30:
Tänne tupsahdin lähinnä vahingossa. Nimittäin seurauksena sille, että me parhaan ystäväni Lenitan kanssa päätimme antaa toisen osapuolen poskiontelotulehdukselle ja toisen lämpöilylle kyytiä "muutamalla" rommitotilla! Just just.. *känni**pökr*
[/q]

Hih, mullakin oli aamulla vähän hutera olo kyl. Mut eihän pieni krapula haittaa, kun oli kuitenkin niin mukavaa.

Ihan vaan "lääkkeeksi" otettiin siis

*poks**poks* ja

O