Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

Tahtoisin kiittää Teemuja, Akia, Mellua ja toista mailapelaajaa (ynnä muita asiaan vaikuttaneita, joiden nimiä en muista).

Epäilen, etten pysty enää ikinä katsomaan viinipullonkorkkia vakavalla naamalla.

On joskus ollu kyl parempikin olo*poks*

Eilen tuli oltua niin darrassa ettei tähän topicciin pystynyt edes postaamaan, mut nyt kaikki on jo taas ihan okei.

Se on se kylmä hiki jätkät jätkät...

Vois virallisesti postaa tänne ekaa kertaa... Paljonkohan mä join sitä boolia siel aamuissa? No, oli se sillon hyvää

Kun ei opi niin ei opi

No pikkasen, mutta oikeastaan aika vähän enää.

Aamulla oli kyl voimakkaasti tällainen...

...olo esim. kokispulloa avatessa.

*eiei**nyyh**poks**hikoil**eikä**pökr**släp*

pelottaa että kuolen pian

Mä join paljon vettä, otin buranaa ja söin ennenku menin nukkumaan ja silti näi helvetillinen olo Päässä jyskyttää ja olo mitä sekavin.. nyt saa jekkusnapsit riittää vähäks aikaa!

Voi elämä!

[q]voidhead, 1.9.2006 12:37:
pelottaa että kuolen pian
[/q]
pelottaa etten kuole pian

Juuh...krapula pukkaa vaikka ei eilen pitänyt ottaa kun yks olut

niin pöljä olo..

jooo-o... Krapula on

eipä oo yhtään ollut darraa vaikka tuli dokattua kasiin asti:) tai sit tässä on vielä ihan kännissä.

no, enpä jää ottamaan selvää, huomenna sitte :D *tssshhh*

huhhuh, 2x burana 800 ni hedari vähän helpotti....ei pitäs juoda nykysin enään ollenkaa ku tulee tälläsii KaMmODaRrOjA!! not worth it......

Kädet tärisee ja oksettaa sais pikkuhiljaa jo hellittää tää olotila..

Taisikin jäädä tänne postaamatta torstaikohmeloituminen. Firman kvartaalipalaverissa oli tarjolla herkkua jos monenlaista, myös olutta. Koko iltapäivän olin ottamatta mitään, mutta siinä terassilta istuskellessa työporukan kanssa totesin, että "no jos nyt sitten yhden vaan ottais".

Tästä eteenpäin tarina on ns. perinteinen. Porukka valui pubiin ja olutta menikin sitten vähän suunniteltua enemmän.

Aamulla oli tuplapäänsärky - pienestä flunssasta johtuva pään jomotus toi pientä lisävivahdetta siihen itseaiheutettuun.

Vähän oli kyllä epätuottelias torstaipäivä töissä...

[q]nini, 2.9.2006 18:09:
Kädet tärisee ja oksettaa sais pikkuhiljaa jo hellittää tää olotila..
[/q]

Tais olla railakkaat tuparit?

*poks**poks* ja

O