Virallinen "olen krapulassa"-topic
o
ei vittu mikä buffalo :X
streakfags report in!
kolme päivän setti takana, joka päivä niin paljon kuin jaksaa vetää ja mä vietän tän päivän istuen suihkun nurkassa itkien ja heiluen kuin autistinen
Ei vittu ihan oikeesti ei oo kivaa. Aattelin koht viiltää ranteet auki ja mennä kylpyammeesee jos tää olo ei koht helpota. Kai sitä vois keräillä jostain hiluja ja käydä ostamas darra pizzaa..
vähän meinaa hikeä ja krabbea pukata! hiton grillailusessiot eivaa ihan mukavaa oli :P
mulla on sellainen mielikuva eilisestä illasta ettei varmaan tarvi taas tämän loman aikana toista kertaa lähteä baariin.
tuntuu ihan kuin vieläkin olisin humalassa.
parempi vaan mennä takas nukkuun.
Oli kivaa eilen, mutta mopo karkas kyllä aika pahasti käsistä ja nyt on olokin sen mukainen. O_o
tullu nukuttua suurin osa päivästä, muuten ok olo.
...joku tuokaa pizzaa...
*poks**justjoo**hmph*
Nyt on kyllä niin vitun hirvee krapula että huh-huh. Mut onneks se kertoo vaan siitä että mulla tais olla aika vitun hauskaa eilen.
No, nyt on kaikki viinavarastot tyhjennetty niin ei tarvii dokaa enää ikinä.
karkas eilen mopo käsistä, nyt on kivaa olla duunissa
Kivaa oli kumminkin.
Etäisesti darrainen olo Unityjen jäljiltä. Pikkasen särkis päätä ja suussa maistuu lievästi kissankuselle. Aika helpolla sitä näköjään tänään kuitenkin pääsee.
No joo, sillee venähti toi sundance setti että kittaaminen loppu joskus 6 aikaa aamulla ja hotellille saavuttiin suoraan aamupalalle eli unta nolla tuntii ja tyhmempikin osaa laskea että jos vuorokauden aikana lompakosta on hävinnyt noin 1000 kroonea ja yks 0,5 ohrapirtelö maksoi semmoset 30 kroonea niin ilmeisesti on tullut juotua. mutta oli se sen arvoistakin.
Elämä ehkä joskus vielä voittanee...
tuntuu et vielki on....vaik eilinen meni melkee pilalle sitä podetes...mut töitten jälkee uimaan ja nauttii lämmöst nii eiköhän ne viimesetki rippeet sil lähe:)
3 päivän tinakekkerit tuottaa tulosta. Yrjöttää, masentaa, hajottaa, mahassa on vuoristorata, henki ei kulje, tee maistuu kierrätetyltä virtsalta, jalat on kun nipullinen jäädytettyjä kyrpiä ja näytän ja haisen siltä kun mun päältä ois ajeltu katujyrällä joka on tehty vanhasta viinasta.
Hyvää työpäivää plur.
Krapulaa ei tueta! Sen takia se ei ikinä iskekään! Hajotkaa pahaan oloonne!
*poks**poks* ja