Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

[q]kilobitti, 14.8.2006 11:30:
/me...*uuh*
[/q]

Alppipuistossa kuultua eilen iltapäivällä "lähden isoveljen kaverin häihin, sinne on kutsuttu 150 vierasta ja 150 tulee varmaan vielä lisää!!" tais sit olla hyvä meno

[q]Apo, 14.8.2006 11:43:
Alppipuistossa kuultua eilen iltapäivällä "lähden isoveljen kaverin häihin, sinne on kutsuttu 150 vierasta ja 150 tulee varmaan vielä lisää!!" tais sit olla hyvä meno *vink*[/q]

Ne oli 2*30v-bileet, muuten sama tarina kyllä*nauru* tulin kotiin klo04, perus-sunnuntai-ilta...

AARGH, hain äsken "kapula" mässyt kaupasta, ja nyt en haluakkaan noita , perkele*dissaa*
nyt mun tekee mieli pizzaa...

[q]Verano, 14.8.2006 13:42:
Mä yritän sanoa, että jos poliisille tuli valituksia metelistä Alpparin suunnalta niin musiikki ei ollut syypää.
[/q]

[q]mayah, 14.8.2006 13:44:

Siis mähän oon ollu ihan hissukseen puun juurella istumassa koko päivän. Täysin käsittämätön ja perätön tuo sinun väitteesi.
[/q]
Näiden perusteella voimme sanoa, että tytöillä on ollut eilen ns. kivaa :D

[q]domi, 14.8.2006 13:46:
Näiden perusteella voimme sanoa, että tytöillä on ollut eilen ns. kivaa :D
[/q]

Tällä kertaa mä en kuulunut tyttöihin joilla oli ns. kivaa. Kivaa kyllä ^___^

eih... ja töihin!

Hyi saatana...

taitaa olla viel kännin puolella
Onneksi olen varustautunut tulevaan huolella. On pizzaa, sipsejä ja limua. aaaah.

[q]Fyraett, 19.8.2006 11:49:

Mul oli sipsipussi ja kokis odottamas ku tulin kotii baarist :D haha, kitalaki iha paskana ku rohmuillu yöl!
[/q]

Heheh. Joo sitä voi baari-illan päätteeksi syödä ihan mitä vaan. Mäkin olin menossa kebabille yöllä. Huom olen kasvissyöjä enkä ole elämäni aikana kertaakaan edes maistanut kebabbia.
Onneksi siel oli kamala jono, joten kävelin sitten kotiin ja lauleskelin matkalla yksikseen omakeksimiä lauluja

Täällä ollaan! Lauantai-illan/yön juomamääristä ei yhen päivän krapulalla selvitäkään!

Ei tässä näin pitänyt käydä.. Kaamea kapula! Ravintovaunut

4 tuntia myöhässä töihin :D

"kai me ny pilkkuun asti ollaan"
"TOTTA KAI"

Ei ole krapulaa vaikka eilen juotiin kunnolla. Krapula on henkisesti heikkojen vaiva. Teeskentelevät jotta saavat huomiota.

sellainen tunne et pahin on vasta tulossa.. kivaa oli :D

[q]Viivi, 26.8.2006 14:33:
ollaan me surkeita
[/q]

Joo, mut ei se haittaa. puolentoista tunnin päästä pitäis lähtä dokaamaan uudestaan :D

huh huh, en malta odottaa sit kun tää olo kääntyy jossain vaiheessa darraksi, voi hyvä helvetti:P

[q]Viivi, 26.8.2006 10:43:
*pökr* ja

Ei hemmetti, maha sekaisin, oksettaa ja flunssa. Ah kun elämä on ihanaa
[/q]

*pökr*

Mulla on semmonen yleinen pieni huono olo, ja helvetillinen jumitus. Sellaseen operaatioon ku ruoan teko ja syöminen meni 3 tuntia.

[q]Viivi, 26.8.2006 14:36:
joo, alkoon mäkin kohta suunnistan -->

Sillä lähtee millä on tullukin, nih *pohojalaashymiö kädet puuskassa*
[/q]

Mitä sä ostat ? Mä en oo ihan varma mitä joisin tänään.

Silmissä surisee ja tavarat leijailee tääl. Normi kapula.
niin ja kohta varmaa pitää käydä puklaa. hope not.

*poks**poks* ja

O