Virallinen "olen krapulassa"-topic
ai saatana mikä hedari, eiliset funk / soul - opiskelija jamit tais olla liikaa mun kropalle eihän se putoaminen satu vaan alastulo*stop*, toisaalta nää musateorian tunnit saa ihan uuden ulottuvuuden masokistisuudessaan ku on vitullisessa krapulassa hoilaas nuottei
Täällä ollaan joo
Ulkona hemmetin lämmintä ja tuskan hiki muutenki jo valmiiks koko ajan otsalla.. kohta pitäs mennä luennolle, mut mieli tekis vaan nukkua...
Kiitti vaan Haitok sulle ku kannoit niitä bisselaseja siihen soittopöydän luo välillä kaksin käsin..
Mut näin jälkeenpäin mietittynä ois voinu luovuttaa sen viimeisen vaikka Jannelle tai jotain
Hivenen dagenefteriä puskee... tentteihinki pitäs lukea. Voi Väyrynen!
Myönnetään, olen joo.. Eilen oli kivaa, tänään ei sit enää niin.. [size=9](varsinkaan täällä koulussa)[/size]
Ai saatana *pökr*
jep! *böö*
Hep!
oh my gawd!
Kiitos ja anteeksi.
Mä ihan oikeesti luulin et osaan laulaa Singstarissa Run DMC:n It's Trickyn nuotilleen oikein ja saan sen jälkeen ihailevat ja raikuvat aplodit. Mikä meni muka vikaan?!
Luulin myös et mun poseeraukset kameralle on vähintäänki onnistuneita, kiitos Keksi ku palautit mut maan pinnalle.
Mikäs siinä, oli kivaa, viina virtas ja jutut oli ala-arvosia.
ehkä vähän.
ei olis pitäny. töissä on kivaa jeejee
lol apua
[q]BB_turone, 1.9.2007 21:54:
Eiköhän tää tästä pikku hiljaa ala helpottaa sit ku muistais viel jotain eilisestä
[/q]
Kylläpäs onkin karsee olo....*poks*
Kohta pitäis lähteä huojumaan kohti asemaa. Ihana krapulainen puolitoista tuntia junassa :(
Aletaan olla jo voiton puolella,
mut ainakin oli kivaa eilen.
Jostain syystä krapula ei ole ikinä kovin paha silloin, jos yöunet on jääny vain 1-3 tuntiin. Silloin vain jumittaa*haukottel*
No juu. Krapulahan se sitte ois.
jag har nihkee kapula
Miksi pitää ottaa tuoppi 10 min ennen pilkkua. Ei mikään paha krabbe, mutta vähän hömelö olo.
*poks**poks* ja