Virallinen "olen krapulassa"-topic
Mä toivoin että tää ois menny ohi 13 tunnin unilla. Ei näköjään vieläkään oo helpottanut. Musta on tullu ihan amatööri.
Nyt voi ihan aidosti ja rehellisesti sanoa, että onpa vähän saatananmoinen kankkunen. Hikeä puskee jokaisesta ihohuokosesta ja päätä särkee niin helvetisti että hengittäminenkin on työn ja tuskan takana.
Mut olipahan melkoisen kivat Pussyn synttärit.
Voi vittu lähettäkää pizzaa. Hajoon duuniin.
Joo, edelleen En muista nyt heti, et millon olisi ollut kamalampi kankkunen kun tänään, ei saadana... Oksentanu 3 kertaa, nyt sentään pystyy jo istumaan, ilman että tulee huono olo. Tärinäkin alkoi vasta 7 aikaan illalla. Ah, hyvä minä! Ja ai että, en sitten pystynyt menemään treffeille, kun on niin karmiva olo *uuh*, vituttaa ja harmittaa.
[q]astaroth, 15.6.2006 23:33:
---
RainChild, 15.6.2006 23:16:
En muista nyt heti, et millon olisi ollut kamalampi kankkunen kun tänään, ei saadana... Oksentanu 3 kertaa, nyt sentään pystyy jo istumaan, ilman että tulee huono olo. Tärinäkin alkoi vasta 7 aikaan illalla.
---
tervetuloa sunnuntai-maailmaani. jos mulla ei kanuuna täytä vähintään noita kriteereitä, niin olen ollut selvinpäin
[/q]
Joo, noh, mä en oo viime aikoina hirveesti juonu, en muistanu, et miun krapulat osaa joskus olla melko ikäviä... Ah, muistin just, et tossa 6 aikaan alkaa työt, eli viideltä pitäis olla ylhäällä. epäilen, että mun darra ei oo siihe mennes kyl häipyny viel :'D
Joo-o, pari kolme tuntia yöunia takana ja vaikka kuinka yritin illalla jarrutella niin joutuu kohta lähtemään duuniin julkisilla.
Tästä tulee vielä niiiin hyvä työpäivä.
hyi.
Ehkä vähän joo. Ja sit töihin hajoilemaan *pökr**eikä*
hmm..
[q]RainChild, 15.6.2006 23:16:
En muista nyt heti, et millon olisi ollut kamalampi kankkunen kun tänään, ei saadana... Oksentanu 3 kertaa, nyt sentään pystyy jo istumaan, ilman että tulee huono olo. Tärinäkin alkoi vasta 7 aikaan illalla.
[/q]
[q]astaroth, 15.6.2006 23:33:
tervetuloa sunnuntai-maailmaani. jos mulla ei kanuuna täytä vähintään noita kriteereitä, niin olen ollut selvinpäin
[/q]
Huh, jos minulle ilmaantuisi tuollaisia darroja, voisin kyllä enimmäkseen jättää ottamatta - tai kohtuudella ottaminen saisi paljon tiukemmat rajat.
Muistaakseni olen vain kerran oksentanut alkoholillisen illan jälkeisenä aamuna - joka sekin oli sellainen ilta, että olin harjoitellut vähän punaviinin juontia.
Joskus hieman maistissa, jo illalla siis, on tosin saattanut päästä oksu, mutta se on ollut vain hyväksi, ompahan poistunut ylimäräinen alkoholi mahdollisimman nopeasti.
P.S. Hah, mikä topikki. Oksujuttuja, hyh.
ääh vitsin sunnuntai-aukiolot, joutuu keräämään ittensä töihin :(
kyllä :D ja et olin sit sammunu kaverin nojatuoliin sikiöasentoon, tietty tietty.
KAAMEE KAPULA !
hämärä muistikuva savuavasta grillistä... *poks**eikä*
Mä olen hymyilevässä krapulassa...
Eilen oli aikamoinen darra sitä kun tuli juotua enemmän kuin koskaan..loppu yöstä muistikin hävis, no onneks löysin itseni sentään omasta teltasta ja onneks loppu rahat ja juomiset kesken, tiiä mistä sitä olis vielä ittensä löytäny
Enkä juonu kuin..6tölkki olutta + 0,5 tölkki + pari heinäkenkää + kossubatteri ja mitenköhän monta tuoppia.
hmph
samalla lähtee millä se on tullutkin. Skål på den greijen.
hirvee tärinädarra... kohta n.4h:n bussimatka edessä... kuolen sinne....*poks*
*poks**poks* ja