Virallinen "olen krapulassa"-topic
Kaskas - krapulaa sanan varsinaisessa merkityksessä ei Vapun juhlimisista aiheutunut, mutta todella jälkeenjäänyt fiilis kyllä. Muistin palaillessa pätkittäin sitä tuntee itsensä tyhmäksi ja ihan oikeastikin pää on melko voimakkaasti jäässä juuri nyt.
krapula tulee, mutta minä määrään päivän.
Mä kun jo aamulla luulin et mulla on kauhea krapula, mut olo senkun pahenee vaan*hikoil*
ei varmaa pitäs dokaa 3 päivää putkeen
Ei ookkaan ollu pitkään aikaan näin paha olo. Muisti ja viinat ainakin meni eilen.
[q]satumetsä, 25.5.2006 17:48:
mutta niiden yhdistelmä on pahin..
[/q]
Todellakin. Siksi eilenkään ei viittinyt ottaa sitä viunaa yhtään.
[q]noena, 12.3.2009 08:35:
"... tyhmintä olis jos täs vaiheessa söis" ..famous last words *pökr*
Oliskohan se sittenkin kannattanut *toktok* hieman tukka kipeenä ja jännittää aika reippaasti
EDIT: ....ja olo pahenee vaan
[/q]
nuo on kyl kovin legendaariset sanat :DD
Sehän puuskuttaa kuin vanha ihminen.
Kylmän hikeä puskee ihan pikkasen joo.
No terve!
Vois lähtee duuniin päin, jos vöiv jotain tukevampaa ennen duunia.
Jäi ihan vähemmälle toi syöminen meripotissa, mut juotua tuli sit vähän enemmän. Aivan ihanaa.
Kaamee kapula! Huh huh, rankkoja nää työpaikan talkoot en voi muuta sanoa!*pökr**hikoil* Mut sillä se lähtee millä se on tullutkin, kärsitään sit huomenna...
Ohhoh, nyt on aika paha...
On tää kauheeta :P
Tuulimyllyvodka teki tehtävänsä ja tässä sitä nyt täristään.
Krapula tuntu hiipivän jo nukkumaan mennessä, eikä kyllä nytkään ihan mahtava olo ole Ja sitten kaveri soitti ja kertoi, että puolen tunnin päästä pitäisi olla lähdössä. Kivaa!
Väsyttää, heikottaa, nälättää ja janottaa. Mut on eilisen illan arvoisia!
[q]satumetsä, 25.5.2006 20:48:
niin no joo.. semmonen kunnon oksennus darra henkinen tuska on kyllä pahempi ku fyysinen
[/q]
agreed. Tässä nyt jo viikon potenut kamalaa fyysistä pahaa oloa, et uuh.. semmosta se on. Hiljaa hyvä tulee..
"Mä en juo enää ikinä"
[q]satumetsä, 25.5.2006 20:13:
---
Cloud, 25.5.2006 17:56:
---
satumetsä, 25.5.2006 17:48:
mutta niiden yhdistelmä on pahin..
---
Todellakin. Siksi eilenkään ei viittinyt ottaa sitä viunaa yhtään.
---
mulle tulee usein morkkis krapulassa vaikken olisi edes tehnyt mitään. siis morkkis ilman syytä..
[/q]
no ei mulle tommosta tuu. johtuen siitä, ettei mulla yleensä oo muuta ku moraalista kapulaa.. ei sitä toista siis. Minä onnekas (ehkä)
[q]satumetsä, 25.5.2006 20:43:
kyllä onnekas oot.. vaikka kaikki kapulat on kyllä pyllystä yhdessä tai erikseen
[/q]
Toisaalta jos olis se normi krapula niin kovana, ettei sitä moraalista tarvis kärsiä.. olishan se ainakin vaihtelua..
[q]Fyraett, 25.5.2006 20:17:
---
Jigsaw, 25.5.2006 18:34:
on taas posliiniponi tullu tutux*uuh*
---
waz, posliiniponi? :D
Ja kyllä, darra kolisee
[/q]
Posliiniponi alias vessanpönttö... mut nyt alkaa olee onnex taas suht normi olo*jiihaa*
[q]satumetsä, 25.5.2006 20:55:
---
Cloud, 25.5.2006 20:50:
---
satumetsä, 25.5.2006 20:48:
agreed. Tässä nyt jo viikon potenut kamalaa fyysistä pahaa oloa, et uuh.. semmosta se on. Hiljaa hyvä tulee..
---
noh höh.. joo tosiaankin sellasta se on. noh toivotaan että olot helpottuu niin fyysisesti kuin henkisestikin
[/q]
Ihmettelen itsekin kun nyt tuntuu asiat olevan suht mallillaan.. Kohta se eka Suuri hyvänpäivän jälkeinen crashi iskee.. Sitä odotellessa :)
*poks**poks* ja