Minkä väriset hiukset sulla on ja miksi?

Back to tunkio O

Edestä mustat, muuten kirkkaanvioletit + undercut eli kalju takaraivoon asti. ;) Eipähän tule joka päivä samanlaista vastaan.

Tumman ruskeat ne on ja on aina ollutkin. Laitan kyllä aina jotain väriä, joka korostais omaa väriä, mut ei mitään ihmeellisiä muutoksia. Välillä on punaisen sävyä, koska se näyttää mulla aika luonnolliselta. Pienenä mulla oli punaruskeat hiukset, wohohooo!!!

[q]Verottaja, 6.11.2005 11:30:
---
Kuulostaa majuri Forresterilta @ paka2.wmv
[/q]

Kyllä!

Pitkiin aikoihin ehkä yksi parhaimpia finska-klippejä toinen mukava tietysti on Aitoa_menoa.avi . mut nyt meni sopivasti offtopikiksi


letti mustaksi, semmoi gootti-pää tilalle ja kaikkee ..*joo*

Vaaleat/vaalean ruskeat/harmahtavat.

Skidinä ollut pellavapää ja kai tämä on sen jatkumo. Silti ei voi sanoa tummatukkaiseksi millään.

joo-o, musta on ja pysyy..*joo* ollut viimeiset 5-6 vuotta. silloin joskus mulla oli semmonen ihana shamppooväri pinkki blondin päällä ja niinku aina sehän haalistu aivan hirveen näköseksi.. siellä täällä vaaleit länttejä ja sillai! äiti sitte tykkäs joulupäivänä et helvetti nyt värjätään sun tukkas.. äitillä oli kaapissa jemmassa musta väri ja sillä sitte vedettii.. lopputulos oli semmoin ihana likasenvihreenmusta.. sitä sit paranneltiin pyhien jälkeen sinisenmustalla.. nykyisin prefeeraan ihan korpinmustaa.. mitä syvempi musta sitä parempi.. syy miks musta on säilynyt näin kauan mun värinä on yksinkertaisesti se että se sopii mulle ja et mustaan voi käytännössä yhdistää ihan mitä vaan! toinen syy on sit se että en saa tätä enää pois!! jokaista värjäyskertaa kohden ku tarvitaan yks värinpoisto..

mustahan tuo nyt on. ja jonkin aikaa kai tällaisena pysyy. Helppo väri. Punaiseen kyllästyin joskus kun useamman vuoden pidinsitä. Ja musta ei lähde niin helposti pois kuin punainen jota sai vähän väliä värjätä uudestaan jos halusi pirteän värin.

Ruskeat koska värjäsin ne ruskeiksi.

sellaset keskiruskeat maantienväriset... jaa että miksi? syyttäkää geenejä tai jumalaa sen mukaan mikä on vakaumuksenne

kyllästyin tossa alkusyksystä 6 vuotta palvelleisiin oransseihin hiuksiini, joten värjäsin kastanjanruskeeksi. "back to the roots", kastanjasta meinaa alunperin aloitinkin tän värjäilemisen ..oikeesti mulla olis nykyisin varmaan maantienruskeet tai hiirenharmaat. enpä tiedä ku oon kasista asti värjäilly näitä...

vinkki: jos joku oranssia halajaa, niin meikäläinen on guru neuvomaan paras oranssi väri löytyy muistaakseni ferian sarjasta, sellanen ku pure paprika power (sarjasta en oo varma, värin nimi on kyllä toi). siihen päälle muutaman päivän päästä (kun on väri vähän jo lähtenyt, että uusi tarttuu) crazy colorin tangerine -sävyä. johan loistaa! vielä parempi jos hiuksissa on pari vaaleeta raitaa, niihin toi crazy color tarttuu älyttömän kivasti

Vorssan vihreät. Niin pirun paljon kökkösestä vedestä on tarttunu hiuksiin metalleja sun muuta, et ainoot väriaineet mitkä enää tarttuu on noi värivaahdot. Päällimmäiset hiukset on ihan sammaloituneet, ehkä alan värjätä tätä pehkoa vihreeksi, niin ei näy*hih*

Mutta nyt, purppuroitumaan!*tanssittel* (tangoaskeleilla suihkuun)

vaaleat. koska sain sellaiset geenit. niissä on pinkkiä koska ..niihin meni sitä

Punaset on ihkut söpöt *sydän*

mustempi pohja
viivoilla punasta ja oranssia

syy: ainainen kokeilu

Punaiset
Aina olleet punaiset, enemmän tai vähemmän - tällä hetkellä enemmän.. Ja koska itse pidän punaisesta ja se sopii minulle. Iho on niin vaalea että mikään tumma väri ei käy ja vaaleassa näytän valjulta.

oranssit. koska kyllästyin vanhaan hiustyyliin ja poimin itselleni uuden edellisen kuun dj magazinesta :)

Blondi..

sinimustat kylmät kaudet.... kesäisin jotain punaisen oranssi sävyy.

Hiekanruskeat siksi, että perin näköjään hiukseni isän suvusta. Paljon kivempi olisi ollut periä äidin suvussa yleiset mustat ja paksut hiukset..

Punapää olen Tykkään tästä väristä. Aion pysyä jonkin aikaa punapäänä. Kaikki mahdolliset värithän mun päässä on ollut Vihreä oli kyllä mun suosikki mutta se ei ole kätevä väri työnhaun kannalta

Kertokaa!

O