Minkä väriset hiukset sulla on ja miksi?
Aika tummanruskeet ilman väriä, mut kun oon värjäilly ni sama millä värillä kokeilee niin aina tulee vaan punaset. On tullu värjättyy niin paljo punaseks ettei muut värit tunnu enää tarttuvan toisaalta punenen onneks sopii ehkä parhaiten mulle
Keskiruskeet olis jos olis hiuksia
Oli sellaset kuparinoranssinsekotus.. koska soon nii gej!
Pistää kyllä silmää että on melkein yhtä monta musta hiuksista kun on blondeja... Mikä on vain hyvä asia *nauru*.
Luoja loi minusta tällaisen
(blondin)
Tummanruskeat ja vähän harmaata joillain alueilla (pigmenttihäiriö). Ja siksi kun en ite oo saanu syntyessäni valita väriä. Tosin välillä saattaa väri muuttua oranssista pinkiksi kertakäyttösillä väreillä ja noi vaan välil omaksi iloksi.
Mustat*pepsodent*
lila oli väri, mutta enään on punertavan ruskee päässää. meinaan värjää seuraavaksi taas oranssiksi. se vaan sopii mulle parhaiten
[q]egmondo, 19.2.2006 21:27:
Mustat*pepsodent*
[/q]
Hyvä väri - EEIII KU PARAS VÄRI
musta/punaset tällä hetkellä
Tällä hetkellä haalistuneen vaaleenpunaset, pitäisi värjätä tässä. Violettia ehkä seuraavaksi :)
tällä hetkellä kupari/oranssit hiukset, aikasemmin aik pitkää blondit... halusin jotain piristystä tähän talvee
Mustat tällä hetkellä. Oma väri on tumman ruskea. Tekis mieli antaa värin kasvaa pois, mutten jaksa sitä projektia..... Jos ostais perukin, jota pitäis sen aikaa kun tukka kasvaa.
@ tha momento ruskeat mutta kohta vois varailla parturiin aikaa ja laittaa sekametelin kaikkii kivoi raitoja *sydän*
Mustat, luonnollinen väri.
Mustat, koska musta on musta must!!! ;)
kultaset.
enpäs osaa sanoa, miksi niin on!
Kalju vielä, koska sytostaatti hoidot vei hiukset...
blondit yleensä.. no surffareilla on melkein aina blondit ja blondeilta ei odoteta liikoja..
Kertokaa!