Minkä väriset hiukset sulla on ja miksi?

Back to tunkio O

Tosi tummanruskeat nää on, näyttää kuitenki ainakin kuvissa aina ihan mustilta

Ei oo koskaan tarvetta ollu värjätä ja tuskinpa koskaan onkaan..

Vaaleet, en oo ikin värjänny enkä värjää. Aidot blondit on kuolemassa sukupuuttoo!!!! DEMIssä luki!!!!!???111

tällä hetkellä punaiset. koska edellinen väri oli violetti ja vaihdoin nyt siihen, punainen on *sydän*

Blondit. Ja siks ku mulle sopii vaaleet kaikist parhaiten..*joo* Tummilla hiuksilla näytän ihan mannelta!!*nauru*

Mua ei ollu listassa.. Mutta mun kuvista näkee minkäväriset

sama se sille värille, kunhan pulisongit löytyy.

ruskeat on koska semmoiset sain

lyhyet ja PuuUuuUUuunase

mustat, musta on mun lempiväri. Kaljusta blondiin on ollu kaikkee mahdollista mut tää on paras!

muuten tumman ruskea(oma väri), mutta päällä latvoissa vaaleeta väriä. Otin sen koska se on niin ROCK!

[q]Progress, 1.11.2005 02:21:
muuten tumman ruskea(oma väri), mutta päällä latvoissa vaaleeta väriä. Otin sen koska se on niin ROCK!
[/q]

Mä kun oon aina luullu et se on Pop.

[q]MR*ENIGMA, 1.11.2005 02:23:
---
Progress, 1.11.2005 02:21:
muuten tumman ruskea(oma väri), mutta päällä latvoissa vaaleeta väriä. Otin sen koska se on niin ROCK!

---


Mä kun oon aina luullu et se on Pop.
[/q]

Poppi on perseestä..rokki on hyvää musaa. Ja muutenki mukavampi sanoo rock ku pop.

[q]Progress, 1.11.2005 02:25:

Poppi on perseestä..rokki on hyvää musaa. Ja muutenki mukavampi sanoo rock ku pop.
[/q]

joo onhan se rock jotenkin rockimpaa *ökkö*

[q]MR*ENIGMA, 1.11.2005 02:27:
---
Progress, 1.11.2005 02:25:

Poppi on perseestä..rokki on hyvää musaa. Ja muutenki mukavampi sanoo rock ku pop.

---


joo onhan se rock jotenkin rockimpaa *ökkö*
[/q]

Jos et viel tiedä bändiä nimeltä Mando Diao, otapa hiiri kätöseesi ja etsi netist. Parhaita biisejä Sheepdog, Mr Moon ja To China with Love. Ruottalainen bändi. Oli Nousukausi-leffan soundtrackilla. Bändi on loistava, loistavaa ruotti-rokkii.

Tummanruskeet luonnostaan, nyt seassa vaaleeta.
Ja miks, sitä voi kysyy henkilöltä joka nää värjäs.

[q]Vesco, 28.10.2005 22:49:
ruskeat on koska semmoiset sain
[/q]

samoin

öö tumman ruskeat.. ko ne vaan on*hihu* kai periytyny äitiltä ko sillä on luonnostaan mustat*hihu*

no sellaset tummanruskeat, koska en jaksa värjätä hiuksia jatkuvasti.

Mustat alta ja pinkit päältä. Syksysin on kiva pitää jotain pirteetä. Siks.
Mut oikeesti oon ihanihan blondi.

Kertokaa!

O