Minkä väriset hiukset sulla on ja miksi?

Back to tunkio O

Tukka on musta ja pörrössä.. Miksikö? Varmaan siks koska en osaa muuten sitä enäään pitää.. Monen monta vuotta ollut pörrökampaus, paitti tossa välissä kun tukkani menin mokoma ajelemaan*blush* Onneks kasvaa hyvää vauhtia takas :)

mustaaaaaaaah *goottiörinäefectihymiö*

kalju niin kauan kuin ne kasvaa hiustenleikkuukoneella vedetystä jäljestä niin pitkiksi että taas vetelen koneella pois. Yleensä siinä vaiheessa leikkelen kun hiukset rupee sitomaan vettä ja se valuu siitä sitte ajan mittaa pitkin naamaa

Suhteellisen mega blondit - ja ihan aidot elovenat onkin. Ollut tän väriset koko pienen ikäni lukuunottamatta niitä lapsena Kumpulan maauimalassa vietettyjä kesiä, jolloin suortuvat värjäytyivät vaaleanvihreiksi kloorin vaikutuksesta. Ai niin, kerran oli myös vähän punaista spraytä päässä pari päivää.
Nää on ollut jo niin pitkään tän väriset, etten oikein uskalla kokeilla mtn uutta ja erilaista. Tää väri tosin lienee suoraan verrannollinen äo:n tasoonkin, mikäli blondivitseihin on uskominen. Vaihtelu vois kyllä virkistää...

pitkät mustan-ruskeen-punasen-sekotus... jostain suunasta katottuna.

Oli vaaleekupari.. ny on juurista tullu normiväritys..

väri toki ku soon nii söpöööööö

tumman ruskeat hiukset ja ilmeisesti pitäis syyttää äippää ja pappaa geeneistä

Ruskeat normaalisti , mut enpäs muista koska viimeksi olisin nähnyt oman värini....?? mutsi sanoo et olen pahempi kuin tytöt !!! ja sen on kyllä totta : värit vaihtuu aina sen mukaan millä tuulella olen? joskus punaista , mustaa, blondia , neon sinistä, pitkää ,lyhyttä jne. kerrankin vaan meni hermot niin tartuin koneeseen ja vedi tukan pois. se tosiaan riippuu niin tuulesta ja siitä kans mitä mun parturi kaverit on mieltä koska ne osittain vaikuttaa (paljonki) miltä näytän.....

Tumman lila, vaihdan kuukauden/kahden välein väriä + tyyliä... olen tainnut kokeilla jo kaikki maailman värit tässä vuosien aikana, heh

Mustat siks kun palvon saatanaa.

mä laitoin kans entisen 2 värisen tilalle mustan ja uhrasin pari kissanpentua siina samalla LOL

Mustat koska olen angstinen teinityttö! Tosin nää alkaa olemaan aika ruskeen sävyset kyl jo ku väri on haalistunu.

Ihanat omat harmaat koska ajoin pari viikkoo sitte kaikki pois. Tartteis ehkä tehdä jotain.

Oma väri on sellainen vaalean ruskea (en tiedä miksi:) mutta olen värjänny ne blondiks. Heh, kaikki uskottavat konemuusikoit on blondeja;) No eih... Montaa vuotta värjänny mustiks mut huomannu vasta viime aikoina ettei musta ole mun väri. Se tekee kasvoista kalpeita eikä muutenkaan sovi. Värit rules, varsinkin valkoinen.

[q]alek száhala, 27.10.2005 13:31:
Mustat siks kun palvon saatanaa.
[/q]

Mullon sama juttu, paitsi et mullon vaaleet hiukset

[q]gerry, 27.10.2005 14:20:
Oma väri on sellainen vaalean ruskea (en tiedä miksi:) mutta olen värjänny ne blondiks. Heh, kaikki uskottavat konemuusikoit on blondeja;) No eih... Montaa vuotta värjänny mustiks mut huomannu vasta viime aikoina ettei musta ole mun väri. Se tekee kasvoista kalpeita eikä muutenkaan sovi. Värit rules, varsinkin valkoinen.
[/q]

joo vaihtelu virkistää

Punapäänä ollu nyt jonku puolisen vuotta.. ja kyl tää punanen tuntuu nyt aika mun väriltä.. mut eiköhän tääki väri viel monet kerrat muutu joksku muuks...

Mustat on ollu syntymästä asti. Eipä ole kyllä tehnykkää mieli värjätä.

Plääh.... oon intis ja siks en voi värjätä tai mitään muutakaan...*nyyh*

mut on ollu melki kaikki värit... vihree on ainut mitä ei o viel ollu... mut pinkki on kai kaikkein oudoin viäl q oli sellanen spede letti.... ei kyl ehtiny kauaa oleen q tuli hautajaiset vastaan ja aattelin olla järkyttämät koko sukuu..*hih*

Kertokaa!

O