Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Aivan kamalaaa... siis olo

Joo kiitoksia kaikille. Kaikki meni hyvin kun saatiin uusi pa.

Eli SUUUUUURKIIITOS ENTROPYLLE, ilman teitä ei olisi näitäkään bileitä sitten ollut.

Jeps, olipas porukkaa ainakin! Musiikki oli hyvää jo aluksikin, kun ”omat pojat” vasta lämmitteli illan staraa.
Volyymitaso tuntui tosiaan nousevan pilviin, kun pääesiintyjä aloitti. No, korvatulpat auttaa siinä.
Mun makuun Oakenfold soitti ihan kivan setin, muttei tosiaan mitään ihmeellistä. Monasti on nää jo kuultu ja itse jäin ehkä turhaakin kaipaamaan jotain erikoisuuksia. Useasti on Hallmark yltänyt mielestäni vähintään samalle tasolle.
Mutta makeat bileet ja kyllä perustrance näytti muillekin kelpaavan. Kiitos.

juup!kiitos järjestäjille, dj:lle ja tietysti tunnelman taivaalla pitävälle bilekansalle!
olen ollut muissakin metsäkemuissa mutta ehkäpä nämä oli erillaiset juuri sen takia koska paikalla oli muitakin ihmisiä(PALJON mukavia ihmisiä) joita en ole metsäkemutuksissa ennen nähnyt ja aluksi tuli muutakin musiikkia kuin psykeä, joka oli aika outoa... no mutta hauskaa oli, tapasin paljon uusia ihania ihmisiä! hyvä fiilis jäi tod!!!!!toivottavasti bl- crew järkkää vielä ennen talvea toisetkin kemut.............................
*plur**joo*

ei tullu pillua vaikka dokasin homona.

ps. en enää ikinä juo neljää päivää putkeen

pps. http://sjel.1g.fi/kuvat/SASHA+F+BIRTHDAY+BASH+11.4.2009+Turku+K%E5ren/ siit vähän räpsyjä, teknisesti aika laadutonta mut reitti on ylöspäin :P

Ei kyllä ollut eilinen mun kuppi teetä. Oakie soitti teknisesti huonosti ja liian pauketta. Tanssilattian tienoilla oli hetkittäin ahdistavan ruuhkaista, jota vielä korosti paikan visuaalinen ilme. Todella pimeää, ja voimakas strobo lätkyttää suoraan naamaan. Oikeastaan tuo valojen käyttö tanssilattialla oli hyvin linjassa Oakien setin kanssa: ei mitään nyansseja, vaan valot jauhavat maksimilla alusta loppuun asti. Kun katseli esimerkiksi niitä siilivaloja, jotka olivat koko ajan päällä, ei voinut kuin ajatella, miten esimerkiksi Tea ja Severi ovat Unityssä niitä osanneet käyttää taiten.

Eipä silti, Colorsin porukalle iso hatunnosto siitä, että toivat Oakien tänne pohjolaan asti, ja toteuttivat ammattitaitoisesti bileet. Varmaan kyllä Oakie itse tykkäsi illasta, ja uskon että äijälle jää positiviinen muisto Suomesta.

(Onneksi jätettiin kamera kuvaamiskiellon takia kotiin, tuolla olisi ollut ihan kamalaa saada hyviä kuvia. Ainoa mahdollisuus olisi ollut pelata strobon kanssa, koska värillinen taustavalaistus oli aika minimaalista. Niistä maceista kun yksinään ei lähtenyt tarpeeksi valoa valaisemaan paikkaa.)

hih ei ne meitä karkuun pääse....*pahis*

Jaahas.. tuli sit rekisteröityä klubbariinkin... monesti olen sivuja lukenyt etc.. mut nyt vasta ajattelin tulla.. ehkä olen jo tarpeeksi kypsä siihen

Mut jooh.. asiaan:

Huh.... Tampattua tuli oikein urakalla... siinä kului pääsiäiskalorit
Kannatti lupautua kuskiksi... ja tällä tavoin varmistaa pääsy aivan messeviin bileisiin... Illan kruunasi kyllä bileistä saatu cd-lätty joka piti kotimatkan Hämptowniin virkeänä

Joku yritti ostaa mun krakankin... en myynyt.. pitää ehkä väsätä useampi yksilö kapitalismin rattaisiin

[q]ville:
Valomiehen esitys oli ehkä surkeinta mitä olen vähään aikaa nähnyt. Katon 12 liikkuvalla, 4 täysin ylitehoisella/ylikäytetyllä strobolla, kahdella siilillä (jotka taitaa olla vielä dmx mallia) ja lavan neljällä jättimäisella macilla? pitäisi saada aikaan jotain muuta kuin pääsärkyä.
[/q]

Allekirjoitain tuon täysin! Harvoin on tuolla tavalla "tuhlattu" tuommoista valoarsenaalia.

+ yleinen fiilis
+ Maestro
+ homma toimi kokonaisuutena
+ Southern Sun (on se vaan niin nätti)

- turistiliikenne! Kyllä siellä olis hyvin mahtunut tanssiin jos ei koko ajan olis joku ravannut edes takasin..
- Oakien mitään sanomaton setti
- valojen käyttö

Aamut oli kyllä tosi jees siihen asti kun siellä jaksoin olla eli 09 asti. Cattaneota kuulis mielellään uudelleen.

Mitä tulee itse keikkaan, ei ole kyllä mitään lisättävää edellisiin puhujiin. Lisäksi henkilökunnan yrmeys otti päähän, mutta onneksi kaiken tämän pelastivat ihanaakin ihanammat kaverit, oli ihana nähdä teitä sulosia pitkästä aikaa
Kaipa tästä nyt juuri ja juuri kehtasi sen 25 e maksaa..

[q]LunaRadiación, 12.4.2009 18:03:
Hei joo, ihan mahtavaa oli, paljoo en kyl ehtiny tanssii ku hilluin siellä täällä ja tuolla
Mutta juu, kiitos kaikille mussukoille, oli tein kans mahtavaa! Special thanks to gentleman joka lainas kuulokkeita mennen tullen, olis mut saanu herättää kyl Tätä lisää! Tulipahan sitä taas raiskattua turku, go go go!
[/q]

Tunnustan lainanneeni kuulokkeita, en ehtiny herättää ku oma pysäkki pompahti hyvin nopiaa kohalle :D illusionin video, vallan mahtava muuten mut onnistuin mölyään sen alun pilalle :( pahoitteluni :(

Päätinpä nyt sitten rekisteröityä vihdoin sen verran jo tullu turun tapahtumis hyörittyy.
Taas nostitte rimaa! valo, ääni, esiintyjät ja paikka parani, oli törkeen hauskaa! :)
Onnee synttärisankarille ja lisää tälläsii (Turkuun)! Tosta paikasta sen verran, sopivan kokoinen ja viihtyisä! Mainostusta vaa vähän enemmä kehii ja saadaan viel enemmä porukkaa paikalle! :P

vähän ketuttaa et tuli oltua niin naamat... mut ihan kiva ilta. ainakin erilainen

Ei voi muuta sanoo ku ihan *tähti*PIRUN LOISTAVAT BILEET*tähti* joten siitä ISO KIITOS Flipside että järjestitte Turussa näin loistavat synttäri kemut ja onnittelut Sashalle *aplodit**pahis**tähti*.

Ja videoo: (katsokaa ihmeessä paremmalla laadulla*hymy*)
Neon vs Triton :http://www.youtube.com/watch?v=go9pCNWFc9E
Criss vs Friik: http://www.youtube.com/watch?v=rQsen30oMh8
Hardstyle mafia vs Burmax: http://www.youtube.com/watch?v=XfaxpTR7LUY
Gizmo vs Sasha F vs Norman: http://www.youtube.com/watch?v=RJCKqNWKbqo

alkuun se house länkytys ei napannut mut sit ku oakey tuli esiin niin avot...*jiihaa* pientä miinusta yläpäät huusivat leipäää

muuten loisto pileet tuli melkein koko oakeyn setti jorattuu........

Olipas taas kemut. Itse olin tosin selvin päin mutta silti sielä soitettiin muutamia suosikki biiisejäni kiitos niistä! Äänentoisto oli pääasiassa hyvää, mutta jossain kappaleissa ääni meni vähän monoksi. Ehdoton suosikki oli Nico and Tetta - Untouchables ;)

ja pienenä miinuksena oli jengin sekasuus... ambulanssi pihassa ja muutamia rähinäviinaa ottaneita.

*täh* Mikä tän ikärajan noston pointti oikein oli? eihän siitä aiheutuisi muuta kuin korkeintaan pahaa mieltä osalle bilettäjiä.

joo nää aamut oli kyllä aivan loistavat!*plur**aplodit**sydän*
yhet parhaimmista aamuista missä mie oon ollu. paljon ihania ihmisiä ja väkee oli just sopivasti. paikkakin oli erittäin mukava. heti sisään tullessa mahtava tunnelma ja musiikki imas mukaansa. ja sit ku kerran astuin tanssilattialle ni eipä minnuu paljo enää sieltä pois saanu, välillä en meinannu malttaa lähtee ees vessassa käymää tai juomista lisää hakemaa ku tuli vaa toinen toistaa parempia biisejä koko ajan*jiihaa* kerkesin kuitenki siinä tanssimisen lomassa tutustu taas uusiin mukaviin ihmisiin ja Hartsan paikalle ilmestyminen oli kans erittäin mukava yllätys*hihu* ...joo siis kivaa oli ja sen kyllä varmaa huomas miun naamasta*iloinen*

kiitos*kiitoskiitos*

surinasettini chillistä http://www.archive.org/details/srn2009-04-11

Sininen L&M

O