Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
Voi jestas noita turkukissoja videoissa <3
heheh, jotenkin vain epäilin jotain tällaista. itsehän en siis ollut paikalla, mutta eikös Oakenfold ole jo tunnettu siitä, että ratsastaa lähinnä biiseillään ja maineellaan soittotaidon sijaan..
-K
Samaa mieltä Yanan kanssa. Paulin setti oli ihan hanurista ja melkein meinasin pettyy tosi pahasti koko viikonloppuun, sitä kun olin odottanut vaan (!) 6 vuotta.. Hernan Cattaneo sai kyl meitsist uuden fanittajan, 4,5 tuntii jorasin putkeen
25,- kankkulan kaivoon, ei sinänsä harmita ku sen makso jo kuukausia sit. Vastaisuuden varalle mietin kyllä 2 kertaa ennen ku lähden kuuntelee Paulia..
[q]Hotblood:
Hyvät jatkot, kiitos Dennis että työn raskaan raatajakin sai vaihtaa aamuyöstä vapaalle Tila oli mun mielestä erittäin toimiva aamuihin, hyvä tanssilattia johon mahtui ja sitten sivummalla löhöily/juttelu tilaa, johon musiikki ei tullut liian kovalla.
Löhöilyä/juttelua tulikin itse harjoitettua aika lailla kun duunit painoi jaloissa, musiikki oli kyllä hyvää myös ja välillä sit jaksoikin jopa lattialle asti. Saiko tuolta ruokaa? Ei ainakaan mainostettu suuresti moista mahdollisuutta, se olis ollut aika pop jos nyt jotain parannusehdotuksia tarvitaan... Loppuaamusta oli vessat myös aika karmeessa kunnossa ja paperi loppu kaikista, siitä voisi henkilökunnalle mainita. Eipä ole tainnut toi baari olla koskaan noin täynnä, toivottavasti myös ravintola oli tyytyväinen myyntiin.
Tänne kyllä uudelleen ja toivottavasti vähemmän väsyneenä ens kerralla
[/q]
eli ruokapuoli on Acapulcossa, siellä muistakseeni pizza tarjoilla.
mut ens kerralla paremmin mainostetaan paikka pääle
Paulia en ollu kuuntelemassa, mutta jatkoilla kyllä. Oli aivan loistavaa ja Cattaneo soitteli pirun hyvin!
Olipa melkonen ilta *känni**pahis**hikoil**possu**sydän*
Olipas reissu..hauskaa oli ja nyt jo ehkä rupee pikku hiljaa selviämään..*hih*ja samille ISOSTI ONNEA!!!*nauru*
Kiitos hyvistä kemuista..tällasia lisää turkuun ;)
Jalat ihan tohjona polkkaamisesta,mut kivaa oli!!!!
kaikesta päätellen oli hyvä ettei maksanut tästä.
Ikärajasta sen verran, että ei voi yleistää etteikö alle x ikäiset osaisi pitää hauskaa asiallisesti jne jne. Ongelma on lähinnä perus känniääliöt jotka tulee tollasiin tapahtumiin jossa esiintyy joku isompinimi. Ihmiset jotka ei biletyksestä sen enempää perusta saati tajua kuinka olisi fiksu käyttäytyä... (ei tarvitse puristella jokaisen vähäpukeisen naisen perseitä jne).
Tuli kävästyä, tais jopa tulla tanssahdeltua pari askelta.
ps. Illan parhaan biisin veti hardstyle mafia , sitä voi sitten miettiä että mikä biiis ;)
...valoa ja välkettä näytti ainakin olevan
*onnittel*
Positiivisesti yllättynyt!! Hyvä setti!!! Porukka näytti ainakin nauttivan oikein kunnolla..
Se täytyy kyllä myöntää, että volume tosiaan pomppi aika hurjasti välillä ja kappale vaihdot oli ehkä hieman omituisia, mutta kokonaisuudessaan: OLI TOSI JEES!!!
hyvät oli bileet, ehkä divessä soi vaan musiikki liian kovalla ja toivottavasti en ny ihan kaikkia huitonu valotikulla.*ding* toivottavsti tulis samanlainen putki lähi- aikoina siis kahet hyvät bileet peräkkäin*heiii*
Hmm... juuri kun aioin itse alkaa plurahtelun...
Kunnari hiosti porukkaa aika huolella ennen Oakien aloitusta
Volyymin vaihtelun oli varmastikin tarkoitus olla tehokeino. Am I right? Valot oli edessä aika kirkkaat aika ajoin, mut onneksi viimeisten parin tunnin aikana ei välkytelty niin urakalla Oli kieltämättä veikeetä yrittää luovia väkijoukon läpi strobojen leiskuessa kehenkään törmäämättä.
Mut mitä turhaa nipotusta... Tykkäsin! Musiikkia tuli lopussa moneen makuun ja tunnelmat oli katossa.
Mulla tais olla hyvä päivä takana
[q]sapeli, 12.4.2009 11:24:
Parhaita paloja:
+ kohtuuhintaiset tarjoilut
+ koko ajan hyvää musaa pääareenalla
+ ihmiset hyvillä mielin
+ omat kaverit
+ paljon UV:tä
[/q]
komppaan *sydän*
Hienot aamujatkot
Musiikki oli aivan loistavaa ja jaksoin olla loppuun asti
paikka oli myös aivan loistava aamujatkoille ja ne uv:t
Erittäin hyvää musaa ja kyl turustakin löytyy hyviä paikkoja... Flipside yllätti positiivisesti o/
Kuulemma hese oli lähellä ku nälkä iski taas mut en tietenkään tajunu sitä keltään ajoissa kysyä :(
Ihan pirun kivaa oli ottaen huomioon et oon juuri selvinny kahesta flunssasta ja silmätulehduksesta ja tuli jopa otettua muutama
Kiitos synttärisankarille bussista ja bileistä mahtavaa oli...
Tämä kaveri painuu takaisin pehkuihin --->>>
E: Jos tälläistä on lisää tiedossa niin voisin jopa lähteä toistamiseen turkuun :D
ja kyllä dösäs huomas pk-seudun asenteen turkua kohtaan.. oli jo aika paha aluks ja paheni ku tuli kyltti että Turku 10km
Kiitos! viellä samille
No kyllä palveli. Meidän hämeenlinnan ekskursion kuljettaja sai vielä cd:n, et sitä sit paukutettiin pois mennessä :)
Sininen L&M