Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Aamut Hesarilla toimivat juuri niin hyvin kuin odotin, ja Cattaneo
soitti vielä reilusti paremmin. Aivan järjettömän siistiä, yhdet
parhaista aamuista ikinä.

Ainoa miinus olivat todella mauttoman kuuloiset kuulutukset,
varsinkin tasan yhdeksältä tullut ”Noniin kello on yhdeksän ja baari
on auki, sieltä saa olutta ja siideriä blaablaa”-hapatus oli aivan
puistattavan kauhea. Onko myynti Hesarilla muka niin heikko että
tuollaiseen pitää mennä? Yäk.

Vaihteeksi olin aivan hirveässä humalassa.
Ison salin "deejiit_keskellä_lattiaa"-jutskasta plussaa.

Sääli että TAB ja Sasha F soittivat samaan aikaan, ja vielä enemmän sääli että ne soittivat ekana 22-23.
Polkkakin maistui yllättäviän hyvin. Kännin piikkiin .

Ja iiiiso kiitos sille joka soitti Blockster - Grooveline (Matt Darey mix)!!!

Emmätiiä ihan kivaa mulla sit kai oli.

*sydän*aivan mahtavat kemut*sydän*
tossa paikassa oli tunnelmaa, hyvää settiä ja kunnon kemutusta!!! ihguu!!!*plur*

[q]Cloud:
Toistaalta loppuun oli pakko vielä muokatta että jotenkin tuntuu etteivät ulkomaan vieraat yleensäkkään tee suomessa parhaita suorituksiaan.. oli esiintyjänä kuka tahansa.. [/q]

Osatekijänä luulisi myös olevan se että useimmiten näiden vierailut ovat heidän ensimmäisiä (ainakin moneen vuoteen) suomessa. Vaikka itse musiikki on "universaalia" ni eri jutut toimii eri tavoin eri maissa..

Avernian:[q]
Kas vaan, näin sut.[/q]

Ööööö. ookei. tsori vaa mut ei pysty muistaa ketä oon nähny ja/tai moikannu... Juteltiinko me?

Ihan mielenkiinnosta päätin ettiä Oakien tän vuoden seteistä muutamia kappaleita käsiini, että vois sitten vedota siihen että okei: ehkä äijä nyt tais juoda muutaman bäkkärijuoman liikaa ennen Helsingin keikkaa tai sitten oli muuten vaan huono päivä/ei nähny lukee levyjen nimiä/muutenkin vitutti. ...Ja mitä vielä! Samaa scheissee kaikki järjestään...Yhtä paskalla miksauksella. Ja tracklisti kaikissa jotakuinkin identtinen Maestron keikkaan verrattuna. Kyllä nyt on Pauli kolauttanut päänsä viime uudenvuoden juhlinnassa pahemman kerran...

Se on tähän asti ollut just se pointti mikä on erottanut Paulin massasta...Löytää aina ne parhaat biisit ennen muita ja miksaa ne lähes täydelliseks paketiks. Tais Iso O menettää ainakin yhden pitkäaikasen faninsa - Vaikka miehen vanhemmat setit taitaa pysyä soittolistoilla vielä pitkään...'nuff said

[q]Dorka:
muo suunnattomasti ärsyttää ”tytön” spiikkaukset jotka edelleen latisti enemmän fiilistä, kun nosti sitä. joka pyssyssä se on ärsyttäny ja nyt varsinkin, kun se ei meinannu lopettaa sitä huohotustaan mikkiin missään vaiheessa
[/q]

Agreed.

Puolilta öin saavuin mestoille, kerkesin nähdä vikat pari minuuttia sitä capoeira-hässäkkää. Nessin setti meni mun osalta lähinnä pousatessa ja kuvatessa, herran liika kikkailu ei inspannut tanssimista.
Tapsa rokkas über-paljon, soiitopöydän takana fiilisteltiin Waiden ja Andyn kanssa lähes koko setin ajan. Oli oikein hauskaa.

About tusinan verran kuvia lähetetty *ankka*:lle....

En tiedä oliko ne nyt sitten UG vertigot, jotka oli siinä Perhon läheisyydessä, mutta mulla ei ainakaan siellä ollut mitenkään erityisen kivaa. Voi tietysti johtua siitä, etten tuntenut ketään
Viimisen kerran kun siellä, siellä oli vaan jotain huumehörhöjä...*igor*

...sattumoisin kukaan ottanut talteen Oakie:n settiä...?

oli ihan *super**super*aamut *joo*hyvää musaa tuli koko aamun ja vanhakin jakso bilettää*jiihaa**jiihaa*

milla:[q]

clubculture, olitsä se poika joka tuli kysyyn oonks harrastanut kickboxingia?[/q]

Et sä multa sellasta kyl keselly, mut seun kaveri (Angeli) kerto innoissaani siitä kun se oli nähnyt mut jossain bensiksellä bemariani tankkaamassa.

[q]pupuTupuna:
tulin, näin, koin. Todella hyvin järjestetyt kemut, ei voi muuta sanoa!!! Kiitos bileistä!
[/q]*joo*

nokua:[q]niin muuten paljos piti maksaa että tidyn pojat tuli suomee [/q]

Kolkyt.....tonnii*nauru*

Harvinaise asialliset aamut, lopussa alko tosin musiikki ja pää polkee sen verran pahasti paikoillaa että oli varmaa aika hupaisan / dorkan näköstä tepastelua ku poljin paikoillani siellä Mutta kivaa oli kuitenkin

tonppa:[q]
Tab ei ehkä ihan niin hyvä kuin yleensä kuitenkaan...
[/q]

Kundi hei! *potkii munille*
TAB oli parempi kuin koskaan aikaisemmin!

No ei, jokaisella on oikeus omaan mieleipiteeseensä.

Huh huh oli kyllä melkoista mäiskettä. Enpä muista hetkeen, millon olis viimeksi tullut tampattua näin rankasti *jiihaa*. Todellakin käveleminen vaatii jo pientä asennetta kyllä sen verran paikkoja särkee

Kiitos järjestäneelle taholle. Oli oikein mukava piipahtaa Turuus

Kyllä kai joku otti kuvia? (muuallekin kuin TV:seen)*vink*

Oakey todella ajoittain väisteli jotain näkymättömiä luoteja Matrix-tyyliin. Karisma oli pureva. Eikä ukko näyttänyt edes apinalta niin kuin joissain kuvissa. Olin vähän pettynyt.

(lue: apinat ovat sympaattisia)

Kiitos ja kumarrus! Kivaa oli! Kävely tosin tuottaa hetken tuskaa, sillä polkaatua tuli... mutta oli se sen arvoista!*aplodit*

Sininen L&M

O