Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
http://82.130.60.145/MP3/Entropy.Vainot.Chilloutroom.11042009/
koko chillin musiikit
Kukas muuten tietää, että oliko tänne mitään rajoitusta kuinka paljon porukkaa otettiin sisään? kun kävin vähän vaille kahden aikaa kattomassa alaovella, porukkaa valu ineen koko ajan....mitä vit....ei taitaisi palotarkastajat enää tykätä moisesta kusipäisyydestä, uskoakseni La tourissa ei asiakaspaikkoja sentään tuollaiselle massalle ole, joten veikkaampa että meni rajat aivan yli. Seuraavalla kerralla rajoitukset päälle perkele! 100-200 heppua vähemmän niin olis oikein jees!
Hyvät jatkot, kiitos Dennis että työn raskaan raatajakin sai vaihtaa aamuyöstä vapaalle Tila oli mun mielestä erittäin toimiva aamuihin, hyvä tanssilattia johon mahtui ja sitten sivummalla löhöily/juttelu tilaa, johon musiikki ei tullut liian kovalla.
Löhöilyä/juttelua tulikin itse harjoitettua aika lailla kun duunit painoi jaloissa, musiikki oli kyllä hyvää myös ja välillä sit jaksoikin jopa lattialle asti. Saiko tuolta ruokaa? Ei ainakaan mainostettu suuresti moista mahdollisuutta, se olis ollut aika pop jos nyt jotain parannusehdotuksia tarvitaan... Loppuaamusta oli vessat myös aika karmeessa kunnossa ja paperi loppu kaikista, siitä voisi henkilökunnalle mainita. Eipä ole tainnut toi baari olla koskaan noin täynnä, toivottavasti myös ravintola oli tyytyväinen myyntiin.
Tänne kyllä uudelleen ja toivottavasti vähemmän väsyneenä ens kerralla
[q]niomic, 14.4.2009 00:21:
---
sapeli, 13.4.2009 22:54:
takuumatkaa
---
oliks toi rehti ajatushärö vai meinasitko ihan oikeasti taattua paluumatkaa, takuumatkaa :DD
[/q]
Huomaa että tuo oli illan viimeinen klubbaripostaus, paluumatkasta toki oli kyse!
[q]astaroth, 17.9.2007 10:14:
---
kala, 17.9.2007 04:14:
Jooh, oli ihan hyvät kemut...
---
mies on ajan hermolla
[/q]
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Jos piri lopetti toimintansa vasta viiden vuoden jälkeen :(
Lisätään nyt sitten vielä edelliseen, että joskus ajatusmaailmaan kuului että kaikki jotka tiensä bileisiin löytävät ovat tervetulleita-mainstream on pitkälti oikea sana kuvaamaan nykyistä klubikulttuuria. En ottanut sanomaanne "kokematon hehkuttaja" mitenkään itseeni, sillä siihen en näe syytä :)), mutta se oli yhtä naivisti sanottu kuin puhuttaessa "taviksista" ja "turisteista". Tämä oli mun mielipide, missä onkaan se mittari kaikelle sille mitä yleensä arvostellaan? ISitä kun aikansa käy, niin ei ehkä jaksa "panostaa" olemalla niin kovain erilainen, niinkuin ei Oakeykaan viime perjantaina... Mut fiilistä löytyi silti. Paremmat kiksit lähti sunnuntaina himassa kuunnellen Orkidean setitystä...
Onneks olkoon vielä kerran Samille ja hyvät kemut vaikka tuli pousattua ja oli kuumetta.
Kiitos Andrelle että tulit völjyyn ja ajoit meidät himaan, kun silmät alkoivat muurautumaan umpeen bileissä, ei sopinut miun silmille joku.
[q]peippo:
Oakien setti ei tosiaan ollut teknisesti mitään erikoista, mutta tuli paljon hyviä biisejä ja se riitti muiden ihmisten mahtavan meiningin lisäksi ainakin mulle
[/q]
Kyllä mäkin voin tulla soittamaan hittiparaatin takuuvarmasti todella huonolla tekniikalla, jos maksatte 20.000e (city lehden sanoma summa).
Luulisi että tuolla summalla pitäisi jo odottaa vähän parempaa.
Joo oli kyl niiiiiin ihanaa!! *sydän* Ihan hitosti kavereita paikalla ja mieletön meininki
Uhuh..
Just pääsin kotio ja.. kyllä! Aivan loistavaa liekitystä... eka Kiksu-Saunassa tunti ja sitten aulassa vääntämässä herraties kuinkamonta tuntia lisää...
Ja se YAD paita setä tais olla Wert.. soitti mokoma kyllä aika hurjaa settiä...
Kiitos ja kumarrus...
TheONE
Kiitoksia kaikille paikalla oleville, oli tosi mukawat pirskeet.
Nyt koitetaan selvitä pikku hiljaa hehe
*känni**tanssittel**pepsodent*
huh, olipas mahtavaa musakkia.*plur*
tälläisiä paljon lisää
KIITOS
Tässä pari otosta lisää:
http://www.saunalahti.fi/~mir0/kuvia/tantrance-vi/
Nastat kekkerit oli.
[q]Neko:
---
olliS:
Saundi toimi myös mielestäni hyvin ja valot olivat myöskin erittäin onnistuneet! Kaiken kaikkiaan fiilis oli todella hyvä, jopa parempi kuin itse Hallmarkissa
---
Joo sun setin parissa sitä hytkyttiin, kiitos hyvästä musasta.
Brian Enon An Ending oli kyllä erityisen nannaan
[/q] Eipä kestä :) oli kiva katsoa hymyileviä ja tanssivia ihmisiä!
Tuli sekin setti nauhoitettua, mut taitaa tulla liikaa jos senkin pistää jakoon.. ehkäpä sit joskus myöhemmin ;)
[q]-disease, 20.4.2009 20:33:
Eiks oo enempää kuvia? Luulen ainaki nähneeni kaks kuvaajaa siel o.O
[/q]
/me haluaa kanssa nähdä mitä muut saivat siellä aikaiseksi.
Alku oli vähän nihkeä, mutta muuten ihan loistava fiilis. Paljon mukavia ihmisiä paikalla, tuttuja ja tuntemattomia.
Hih, mun passia tais kattoa aika moni muukin, kuin portsari. Mistäköhän mahtaa johtua...
Kiitos kaikille paikalle suoriutuneille ja iiiso hali Pexille, Ninalle ja Millalle. Ja muutamalle muulle jotka muistan vasta puolen tunnin päästä.
Iso kiitos onnistuneista bileistä! Tämän vuoden parhaat bileet tähän mennessä! Ei mitään valitettavaa.. Kindzadza oli hyvä!!
Lolololoistavat kekkalot!!1
+ Äänentoisto
+ Videojukan toiminta & Valot o
+ Neonin, HSMAFIA:n, The Machine:n setit!!
+ Kaljakärry :D
+ Kassan tytöt ^^
+ Kårenin sisustus <3
- Rähinä joka vaati ambulanssin :I
- Baaritiski tökki ainakin omalla kohdalla
- En voinut olla loppuun asti :'(((
Ei kai siinä muuta, uutta kehiin NYT NYT.. ja NYT!!1
tänx Olli.S tätä sun settiä en päässsy aamul joraan mutt nyt hipataan himas melkein pitkin seiniä
Sininen L&M