Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

jokunen enemmän ja vähemmän onnistunut kuva lisää:

http://personal.inet.fi/cool/cider/metsaretki/

Ei ollut musiikki mun makuun mut Hesperia näytti todella hienolta!*joo* Valkoinen toimii, lähes aina..

Mut ilta meni silti ihan kivasti, vanhojen ja uusien tuttujen seuras, kiits heille kaikille*enkeli* Ja erityisesti siitä hienosta glow stickistä..*hih* Piti vaan poistua hiukan aikaisemmin kun tuli hiukkasen huono olo mut kahden viikon päästä taas..*pihkassa*

[q]Veivi, 15.3.2006 00:39:
---
sune, 26.10.2005 18:29:
Valkonen mallu tietty ! Mut koska se maksaa 50 senttii enemmän ku sininen kuiva LM ni poltan sitä 50 senttii on aika iso hintaero ku miettii paljon tulee säästöö vaikka kuussa tai vuodessa.

....miks kaikki polttaa jotain vihreetä ? Se on ehkä maailman paskinta röökiä, ei sitä voi edes sanoa röökiks. yhtä kuvottavaa ku syödä jotain mynttonia ja samal polttaa. HYIHYI Siin ei oo sitä todellista makua..*hihu*

---

aivan totta! vihree tupakka maistuu samalle ku polttas purkka suussa...hyi! sininen smartti menee nyt, koska opiskelijan elämä on köyhää. Muuten valkonen mallu

No olipa pileet... oon kyll aika pettyny paulin settii . Tunnelma oli loistava ja pystyn kuvittelemaan että klubeilla tuolla isossa maailmassa tunnelma on samantapainen kuin eilen maestrossa . Tavallaa harmittaa että maksoin niin paljon lipusta, mutta toisaalta kokemus oli loistava . Kiitos kaikille tutuille ja tuntemattomillekki .

[q]onni3mk:
Niiden ”lesbojen” takia siellä oli liikaa niitä känniääliöitä, mutta onneks siellä oli kourallinen meitä muita Hyvä seura pelasti aika huonot bileet joten kaikille.

Jatkot oli jees *jiihaa**jiihaa**nauru*
[/q]

Jatkot oli kyll hupasimmat pitkään aikaa . Joo lesboshow sai melkee itkee, sen verta huono oli . Mut seura ja musiikki pelasti yön

Joo kivaa oli ainoo et oli aika väsy olo . Taisin nukahtaakki sinne penkille . Oli ihana nähä tuttuij ihmisii nii paljo *sydän*

[q]remotion, 15.4.2009 15:18:
Kuvista ja kirjoittajista päätellen tän tilaisuuden nimi ois voinu olla pikemminkin Vaimot! :D
[/q]

Haha :D En ois pannu pahitteeks jos ois siihen livenny, oli ainakin kandidaatit kohdillaan °;)

Yli kuukausi ehti vierähtää edellisistä psyketyksistä ja oli kyllä ikäväkin! Ei ole kyllä mitään valitettavaa, ihana kaveriporukka, hyvää musaa ja lämmin ja iloinen ilmapiiri *sydän*

[q]sapeli, 13.4.2009 22:54:
takuumatkaa
[/q]

oliks toi rehti ajatushärö vai meinasitko ihan oikeasti taattua paluumatkaa, takuumatkaa :DD

Punanen Smart tai L&M tai vaikka vaniljahofnar

Olemmeko bilekansa sitten niin puristeja ja elitistejä, ettemme voi sallia farkkuihin pukeutuneita ihmisiä ”bileissämme”? Me olemme yleisesti ottaen vähemmistöä ravintolakansasta, joten sillä perusteella keskuudessamme on varmaankin tuolla yhtälöllä vähemmän turvansoittajia sekä ördääjiä. Kyllä sitä löytyy ihan meidänkin keskuudestamme tuollaista urpoilua.
Vai sulkeudummeko omaan paremmuuteemme kohdatessamme miehen tai naisen, joka on pukeutunut ns. normaaleihin vaatteisiin?
Itse en pistänyt edes merkille, miten paljon ”taviksia” oli liikkeessä, mutta ei se kyllä minua haitannut paskan vertaa. Ja mitä tulee tuohon uhoamiseen - sitä tulee varmasti tulevaisuudessakin olemaan, ei ne kusipäät maailmasta kesken lopu! If it´s a problem, deal with it!

Vidin känäs...*känni**nauru*

Itselläni meini ilta todella hyvissä fiiliksissä. Kun sai ollu mukana jengin huutokuorossa, niin se riittää minulle. Tykkäsin Oakien biiseistä, mutta välillä neula pomppi ja ainakin yksi biisi vaihtui suoraan keskeltä toiseen kappaleeseen, ja kyllä Oakie sen huomasi itsekin.
Minulla oli illan tähden osalta korkeat odotukset, jotka nyt jäivät hieman vaisuksi.
Mutta: ei niin v*tun väliä. Minulla oli oikein hauskaa kaikesta skeidasta huolimatta.

+ Tunnelma ja ihmisten fanaattisuus.
+ Valot.
+ Musiikki.
+ Känni.

- Oli kyllä ihan liikaa jengiä. Mutta ei onneksi päässyt haittamaan liikaa.
- Illan tähden pieneksi pettymykseksi jäänyt setti.
- Baaritiskeillä kuoli janoon.
- Turistiliikenne tanssilattialla.

Yhteenveto: Aika peruskauraa, mutta en pettynyt, että lähdin. :)

Kiitos.

Vihdoinkin sain myös omat kuvani jakoon.

Tässä, olkaa hyvä. :)

Kiitokset ant1:lle servutilasta.

No, olin aikas känäs... Hyvin meni ilta, aika paljon tuli sekä juteltua ja tampattua. Vähän sitä kuvaamistakin yritin harrastaa, mutta minkäs känninen poropeukalo voikaan. :)
Tuli kyllä hyvää musiikkia, ja bonarit tulee kyllä Diffakselle, joka pisti välillä kunnon klassikoita. Harvemmin jään musiikin takia hengailemaan chillipuolelle. :D
Nyt toivuttuani bissenkatkuisesta viikonlopustani pohdin, että pitäisikö ensi perjantaina ottaa hiukuan rennommin, mutta kun pomot prkl on antanu lauantain vapaaksi... Eli saattaa olla humala samaa kastia tulevana viikonloppunakin, ellen kummasti jostain syystä koe nopeaa henkistä kasvua.
Tulen laittamaan linkin ottamilleni kuville mahdollisimman nopeasti, kun vain saan muokkausprosessin pois alta - toivon mukaan jo huomenissa.
Mutta, kiitokset kaikille tutuille jälleen kerran hauskasta illasta!

[q]Mellu-:
suuresti tahdon kiittää astarothia (meniköhä oikein *hihu*)
[/q]
Voi kiitos. Äläs nyt, pikku läski punastuu... Eihän tuo nyt mikään vaiva ollut! :)

P.S. Toivotan voimia ja toipumista kaikille surusta kärsineille ihmisille.

Jos nyt tässä nopsasti ehdin vähän palautetta antaa...

Ensimmäistä kertaa olin Aktia Salin Rusheissa (eikä niistä Kaisaniemenkään bileistä niin kauheasti muistikuvia ole.*nauru*) Nämä ovat varmaankin ensimmäiset bileeni, jossa ensimmäiset tiskijukat veivät mielestäni voiton verrattuna Proteukseen sekä Karimiin. Olen aina pitänyt Sebastianin settejä hieman yksitoikkoisina, mutta nyt oli hyvää vaihtelua ja pari kertaa tuli melodiaa ihan kunnolla.
Octan soitti myös oikein hyvän setin. Tuolla paukkeella ei olisi tarvinnut aivan ensimmäisenä soittaa.
Proteus jäi tällä kertaa jokseenkin vaisuksi, mutta aina ei voi onnistua. Eikä jokaista settiä voi tietenkään aina parantaa. Mutta ei kuitenkaan jäänyt harmittamaan, tuli tampattua ihan mielellään.
Karimin setti ei minulle potkinut niin loistavasti, mutta hienoa teknistä taituruutta ja monta helmeä laittoi väliin.

Itselläni tuli hieman outo tunne, että osassa salia jopa tuulahteli viileästi (siis oikealla puolella DJ:stä katsoen.)*ding*

+ Taattua laatua
+ Valot
+ Ensimmäiset setit
+ Imastointi (kaikki tuntuvat hyvin ilmastoiduilta, jos sattui olemaan viime Locoissa Klubilla.*nauru*)
+ Chix on Dix! Näin ensimmäistä kertaa, ja oli aivan loistava.

- Ihmiset tuntuivat olevan jotenkin todella v*ttumaisella tuulella. Pari peeloa siellä jotain töniskeli oikein olan takaa.

PS. Kuvia tulee jakoon, kun vain ehdin käsitellä ne, eli todennäköisesti huomenna. Nyt koittaa lähtö, joten ei valitettavasti ehdi. Tavataan Lahdessa!*känni*

[q]T-mu:
Ensi viikonloppuna meuhkataan sitten turussa, että jos tästä eilisestä ei saanut vielä tarpeeksi http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=28302
[/q]
Luikauttakaapas sinne jonnekin väliin se Underworld Species, niin teillä on ainakin yksi ruma läski lisää fanittamassa eturivissä. :)

soitellikos karim paljon omaa vanhaa matskuu?

missäs ne sitten loppuenlopuks pidettii?

Hyzenthlay:[q]mua ei edes kuumuus haitannut Itse hallmarkissa tab sai ehkä eniten tanssimaan, mutta sitten jatkoilla proteus soitti ihan loistavaa musiikkia... *sydän*[/q]

mun mielestä siel ei ollut mitenkään ihmeellisen kuuma, paitsi tietenkin jos tanssii kokoajan, sitten tuli huh.
soittiks proteus waveissä lisää kiksuu vai aamu mättöö?

O