SEUKKAUSLUUKKU
[q]Pätkis, 19.11.2007 10:52:
---
Skenemursu, 18.11.2007 14:22:
no anyway.. koska mulla on sokea luottamus niin odotan sitä myös toiselta puolelta, joten olen taas päättänyt ignoorata mussutukset... ja itseasiassa ne loppu aika nopeesti... yksi mussutus email tuli, mutta tänään puhelimessa homma oli taas bueno eikä asiasta keskusteltu.. eli ignooraus toimi taas...
---
Heh, tää on kyl hyvä. En ihmettelis yhtään vaikka joku päivä tulisit himaan ja huomaisit et sut on ignoorattu lopullisesti :D (siis, jos asutte yhdessä).
Luuletko sä että sokea luottamus on synonyymi sille, ettei toisen mielipiteitä tarvitse ottaa huomioon?
Asioista ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta jos ei edes kuuntele mitä toinen on mieltä, toisen MUSSUTUKSET ei selvästikään kiinnosta. Jos ei kiinnosta, minkä takia hengaillaan yhdessä?
[/q]
WORD!!!!!
toi on niin totta! ja tiedoks et toi ignorettaminen pahentaa todellakin sekä sun "asemaa" että toisen jo entuudestaan paskaa fiilistä.. Jos jatkat tota ignorettamista niin voi olla et joku kaunis pvä teil räjähtää sit kunnolla.
Jos sulla on sokea luottamus niin et sä sitä voi toiselta vaatia, jos toisella et sitä ole. Sun tarttee kyl sit ettii sellanen nainen itelles, mut toi ei kyl kuulu musta niihin kriteereihin jota toiselta voi vaatia.
[q]Kiirikone, 18.11.2007 14:04:
Taisin juuri liittyä tänne.
O_o
outojuttu.
[/q]
wuhuu, onnewa sulle
[q]
Asioista ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta jos ei edes kuuntele mitä toinen on mieltä, toisen MUSSUTUKSET ei selvästikään kiinnosta. Jos ei kiinnosta, minkä takia hengaillaan yhdessä?
---
Jos sulla on sokea luottamus niin et sä sitä voi toiselta vaatia, jos toisella et sitä ole. Sun tarttee kyl sit ettii sellanen nainen itelles, mut toi ei kyl kuulu musta niihin kriteereihin jota toiselta voi vaatia.
[/q]öö mites näihin pitäis sitten suhtautua... kuunnella ensin tarina loppuun ja sitten sanoo "heh sattuuhan näitä :) - mutta hyvää keliä pitelee kuitenkin" -- öö no mä tein oikeastaan näin, tosin mun sanat oli vaan "sä tiedät asiasta paljon enemmän kuin minä, joten aika vähissä mitä voin asialle tehdä tai sanoa"... ei nyt ainakaan tule mieleen mitään nopeeta... mutta todellisuudessa tää tilanne tuntuu olevan jo sen verran ohi etten sitä enää viitsi uudestaan nostaa pöydälle, ennen kuin ehkä sitten kun tulen reissusta himaan tossa 5 vko päästä niin vois asian tsekata...
[q]keijukainen, 19.11.2007 19:59:
[/q]
itelles :)
FUK IT!
-M
[q]punos, en ole koskaan ollut näin onnellinen.
[/q]
helemee :)
anaalista*toktok*
Kyllä se aika vaan menee nopeasti. Tänään tuli vuosi täyteen kun nähtiin ja koska kumpikaan ei tiiä mikä oli The Day, niin pidetään tätä sitten vuosipäivänä *sydän* :D
Ei oo ees mikään merkkipäivä mut pitää tulla vähän hehkuttamaan kun oli niin kiva viikonloppu *sydän* Tässä alkaa jo menemään kuukausipäivät ohi niin että suhisee vaan ja koitetaan muistaa panostaa myös arkeen, että joka päivä olisi yhteisiä hetkiä
[q]astaroth, 10.12.2007 18:13:
---
nomic, 5.12.2007 23:34:
Emmä osaa muuta sanoa, kuin että tyttö kyseessä. JA EI MIKÄÄN JPG-PÄÄTTEINEN KERETTILÄINEN!!!!!!!§
Mutta siis, saa nyt nähä tuleeko tästä edes mitään. Toivotaan niin!
---
et oo tosissas
mä just olin niihin aikoihin, kun mange tänne rynni, vannomassa että sä sentään et oo heivaas mua ainooks singleks tc:n pojista. nyt meni usko. HÅMÅ!
[/q]
:D
Oravia perseeseen!
[q]astaroth, 10.12.2007 18:44:
---
Kuva Antista innokkaana
---
[/q]
ens keskiviikkona tulee 5kk täyteen seukkailua, onhan tässä vähän taas harjotteleminen edellisen 11vuoden "seukkailun" jäljiltä.. nyt näkee onko niistä edellisistä virheistä oppinut mitään, toivotaan näin..
[q]Sand3, 18.12.2007 09:29:
[/q]
samat sanat
[q]pululu, 18.12.2007 16:17:
---
Sand3, 18.12.2007 09:29:
---
samat sanat
[/q]
melko söpöä sanoinsinko. ja syvenee vaan tää tunne.
3v tulee näinä päivinä, eikä loppua näy! *sydän*Kimbo*sydän*
9 kk *sydän*
reilu pari vuotta tässä ny ollaan menty.. ylämäkineen ja alamäkineen scary
vuosi kihloissa tuli täyteen 1.1.08
on se raksu vaa aika mussu
Jotakuinkin kohta vuosi täynnä ja edelleen niin*pihkassa*
Jep.
Nyt siirryin minäkin Sinkkuluukusta tänne. Virallisesti.