SEUKKAUSLUUKKU
Vuoden ollu täälä kans ^__^ ja risat.
no mutta voihan sitä olla vapaa menemään vaan ei tahdo mennä vaan olla sen oman mussukan luona jossa on varsin hyvä olla ;)
---
Tänne oon taas vasten tahtoisesti ilmaantunu*poks**nauru*
aika tuore juttu tosin viellä, mutta tuntuu hyvältä and that's all that counts
---
Mun mielestä on ihan loistoa et tänne messiin putkahdit .. ko tootte vaan niin söpöjä!
... ai niin, piti päästä jonnekin hehkuttaan: tuo mun mururakasurpoihanin Jeikmaister on vaan jotain niin käsittämätöntä parhautta
aaawwwwsss.. molempiin kohtiin*plur*
[q]Epicuros, 5.12.2008 21:49:
kaksi vuotta ja hyvin menee :)
[/q]
Ois kyllä pitänyt ihan suosiolla pysyä tuolla SINKKULUUKUSSA kert elämä on sata kertaa helpompaa niin Hyvä tyttö. Vaan mitäpä valittaa, poika on kuitenki ehk ihanin ja parasta mulle. *sydän*
[q]Nasutin, 3.10.2009 00:08:
---
ja ei, isiä tai "isiä" musta ei ikinä tule :)
---
Hohhohhoo.. Ton lauseen mä oon muutamalta mieheltä kuullut! Ja katsopas mitä joulupukki toikaan lahjaksi! Sitä kun ei niin vaan päätetäkkään tuleeko vaiko eikö! Mut ei aiheen ohi meni...
[/q]
Hyi saatana, voi parkoja.
[q]kiltti, 15.7.2009 00:13:
---
NextAce, 15.7.2009 00:08:
Kaikki kaveritkin sanonut että tulit viimein järkiisi ja muutenkin huomasi sen että olen kuin eri ihminen. (siis positiivisella tasolla)
---
Kiinnostaa: kehottivatko kaverisi jättämään sen omahyväisen pississekopään kun seurustelitte, vai tulivatko vasta jälkeenpäin taputtelemaan selkään?
Joskus jopa niitä kavereita kannattaa kuunnella parinvalinta-asioissa. Joskus.
[/q]
...ja "joskus" kaikki ovat täydellisiä suhteen alkaessa, ja kun kuherrus on päättynyt, niin nämä täydelliset ovatkin "omahyväisiä pississekopäitä". Harvoin se täydellisesti ymmärrettävissä oleva ihana sielunkumppani on sitä itseään enää exänä.
[q]satumetsä, 26.2.2007 21:08:
---
WiljamiDzay, 26.2.2007 18:13:
[--]Kyl voin melkeinpä sanoa että nainen inttikuteissa toimii erotiikantappajana vielä paremmin kuin mitä mies inttikuteissa voi...
---
[--]vielä kamalampaa olis, jos inttikuteinen nainen kaatais mut sänkyyn tai yrittäis kaataa [--] domina
[/q]
Tuun dominoimaan teitä kahta tossa parin vuoden päästä ms. Aku Ankkana!
[q]KooKie, 28.4.2005 11:53:
Ois kyllä pitänyt ihan suosiolla pysyä tuolla SINKKULUUKUSSA kert elämä on sata kertaa helpompaa niin Hyvä tyttö. Vaan mitäpä valittaa, poika on kuitenki ehk ihanin ja parasta mulle. *sydän*
[/q]
Oh teh good "old" memories - taisin jo vappuna heivata ton pojan mäkeen.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
[size=1]ps. Joo, mä en suinkaan vietä tylsää lauantai-iltaa lukemalla vanhoja postauksiani klubbarissa.[/size]
[q]Cera, 15.3.2007 20:39:
---
ALIEN,
ps. ai vasta? sähän wowitit vuos kaks sit jo :)
---
emmä tajua :(
[/q]
ALIEN: "Seurustelu on hyvä syy wowittaa!"
[q]ALIEN, 15.3.2007 21:28:
---
KooKie, 15.3.2007 20:43:
ALIEN: "Seurustelu on hyvä syy wowittaa!"
---
korjaa: paska suhde on hyvä syy, ei seurustelu. R S. ;)
[/q]
Yhteenveto: On hyvä alkaa seurustella jos wowittaa -> wowittamalla siitä suhteesta saa paskan -> sit on parempi syy wowittaa!
[q]ALIEN, 7.4.2007 02:32:
---
keijukainen, 7.4.2007 00:54:
*pihkassa**sydän*
---
sori, homoluukku on tuol kulman takana.
[/q]
Niin on, mitä SÄ täällä sitten teet?
[q]Amarie, 15.4.2007 17:18:
[klipskläps]
[/q]
Tietty jokainen tyylillään, mutta mun on pakko vähän ihmetellä, että miksi tuollaisessa tilanteessa pitää väkisin alkaa "seurustelemaan", eikö se toisen seura ilman tuota termiä riittäisi? Mä olen ehkä vanhoillinen, mutta mun mielestä "seurustelun" pitäisi olla vakavamielisempää ja pidemmälle tähtäävää, eikä vaan just tota reboundia tai läheisyysriippuvaisuutta (oikea cosmo -termi tuolle ongelmalle).
[q]Xer, 19.8.2007 12:15:
En tosiaan tiedä millaisen ajan pystyisin ihan tuskitta olemaan erossa tosta omasta kumpparista. Tähän asti pisin aika taitaakin olla 1 viikko. Luulen et kipuraja ylittyis about 1kk kohdalla. Enkä pysty edes kuvittelemaan olevani erossa 9kk ajan. huh...
[/q]
Hyyh, olin omasta pakkauksestani erossa kuukauden tossa taannoin. Se syvensi suhdetta, kun ikävän myötä tajusi toisen arvon, mutta kyllä siinä itku silmässäkin oli muutaman kerran. Upeaa on tietää, että on joku, jonka luo ikävöidä ja joku, joka ikävöi sua takaisin. Oli se sitten hyvä ystävä, mies, nainen tahi puudeli. :)
Mie oon edelleen kuin vastarakastunut hupsu.
[q]ezzy, 30.9.2009 14:23:
viitaten vaikka http://kaksplus.fi/keskustelu/t775193
[/q]
http://klubitus.org/liitteet/1096096711748.jpg
Mulla on ihan paras mies. *sydän*
Sami*sydän*
VIHDOIN!
7kk ja risat täynnä
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*