SEUKKAUSLUUKKU
[q]mayah, 10.8.2008 10:24:
Kihloissa *sydän*
[/q]
Onnittelut
Se olis sit 4 kk täynnä..*sydän* Alkuahan se vasta on..Mut kyl myö täältä tullaan..*joo*
[q]sapeli, 26.7.2005 19:45:
Onkos täällä oleville ihmisille tullut koskaan semmoista tilannetta vastaan että yhteistä tekemistä ei tunnu keksivän?
[/q]
Mutta sitten keksittiin tuohon sellainen ratkaisu, että aina kun tuli joku hyvä juttu mieleen mitä voisimme joskus tehdä yhdessä, niin kirjoitimme sen ylös sellaiseen "things to do-listaan" Ja nyt aina kun koittaa hetki, että ei ole mitään tekemistä, niin otamme listan esiin ja toteutamme jonkun listan tehtävistä. Toki tästä ei ole heti apua, koska listaa pitää ensin kerääntyä. Listan tekemiset on ihan laidasta laitaan pikkujutuista, isoihin reissuihin ja ilmaisista tekemisista, isompiin investointeihin!
Tämä on ainakin meillä toiminut! Suosittelen..*hymy*
Tuossa ihan huomaamatta tuli viime viikonloppuna puoli vuotta täyteen ton oman kullan kanssa. Ihanaa on ollut, vaikka pieniä alamäkiäkin on mahtunut matkaan, mutta ne ovat vaan vahvistaneet suhdettamme! *sydän* Täytyy toivoa, että kaikki sujuu jatkossakin yhtä hienosti, ellei jopa paremmin!
Viime viikonloppuna tuli sit muutettua yhteiseen kotiin! *sydän*
...Kukapa olis tätäkään taas uskonut..!?
Mun mielestäkin toi vessapaperijuttu on ihan ihmejuttu..*ding* Mä en ole ikinä jaksanut miettii, miten päin sen rullan siihen telineeseen tökkäsen.. Mutta nyt tuon yhden kanssa asuessa, olen saanut tarkat ohjeet siitä, miten päin se rulla siihen telineeseen kuuluu!
Toki minäkin olen meille joitakin sääntöjä sanellut.*tirsk* Meillä ainakin yhteispeli on sujunut loistavasti.. Vaikka tietty yhteentörmäyksiä sattuukin..Mun mielestä seukkaus on ainakin kaikkein parasta! *sydän*
Yksi vuosi takana yhteiseloa.. *sydän*Aivan ihanaa on ollut, mitä nyt joitakin ylämäkiäkin mahtuu matkaan.. Toivottavasti tälläisiä yhteisiä vuosia saadaan vielä monta lisää..*joo*
*sydän* *sydän*
[q]pirpeli, 3.1.2007 13:02:
Tää on kyl kiva luukku*blush*
[/q]
Maailman paras luukku! *sydän*
[q]Ronie, 3.1.2007 12:52:
kop kop
[/q]
Tervetuloo vaan?!
Vihdoin yhteisessä kodissa.. *sydän*
[q]sune, 28.6.2007 15:14:
Mä en aio lähteä tästä luukusta ikinä. Rakas on taas todistanu välittämisensä kyl niin pohjia myöten et sinkkuluukkuun en aio mennä enää.
[/q]
SAMA! (Eri mies vaan *nauru*)Maailman paras luukku, maailman ihkuimman miehen kanssa. Mua ei saa täältä IKINÄ pois..*sydän*
[q]josbe, 9.8.2007 15:33:
Hmmm... "Kunhan koko maailma tietää" ei varmaankaan oo niin tärkeää kuin "Kunhan oma rakas sen tietää"?
[/q]
No muiden suhteista en tiedä..Mut meillä ainakin kotona tiedetään..Mut varmaan myös koko klubbari tietää..*nauru*
[q]Grizzley, 9.8.2007 22:14:
---
josbe
Onkohan mussa jotain vikaa, kun en oo yhtään käyny tääl hehkuttelemas?
---
Tai sit se johtuu vaan siitä et sä et oo enää viistoista, ja oot sen verran tasapainossa ettet kaipaa itsellesi tai suhteellesi huomiota ja hyväksyntää muilta?
[/q]
HOHHOIJAA.. Tai ehkä se johtuu vaan siitä, et ihmiset on erilaisia..
[q]Lyylikki, 16.8.2007 11:39:
Heiiii....voisko tehä sillee, et jos seukkaa jonku toisen klubbarilaisen kaa, nii sitte laittais linkin sen profiiliin. Kun mun pientä sisäistä stalkkeria ketuttaa, jos en tiiä kenestä pluristellaan
[/q]
No eiks se aika äkkii selvii, kun menee ko. ihmisen profiiliin ja kattelee kuka on sinne laittanut *sydän* Ja hymiöitä! Oon stalkkaajien kuningatar..*nauru*
[q]josbe, 16.8.2007 14:21:
---
Super-Kerttu, 16.8.2007 11:45:
No okei..Tää on MUN! *sydän* http://klubitus.org/profiili.php?nimi=casper-dj
---
Eikä! On vai??!! *pepsodent**nauru*
[/q]
Mä mietinkin, et kukaan ei varmaan vielä tiennyt sitä täällä..*nauru*
2,5 vuotta yhteistä taivalta takana.. Ja matka jatkuu! *sydän*
SIIRAPPIVAROITUS! Kaikki tunteettomat ja kylmäkiskoiset, ei kannnata lukea, mikäli, et halua siirappia niskaasi!
Vuosi tulee täyteen ihan lähipäivinä..Tai oltiin me jo tapailtu aiemmin..*sydän* Ja en vois onnellisempi olla. Olen saanut elämääni sen unelmien prinssin, josta aina haaveilin. Kasperin kanssa meillä on samanlaiset halut ja suunnitelmat tulevaisuuden suhteen. Vaikka arki alkaa pikku hiljaa astua elämään, niin naurua ja rakkautta löytyy jokainen päivä. En ikinä olisi voinut uskoa, että löytäisin itselleni näin täydellisen miehen. Rakastan sinua Kasper täydestä sydämestäni ja teet jokaisesta päivästi onnellisen! *sydän*
[q]Steven Hoaks, 11.10.2007 12:05:
En uskonut varoitusta ja päätin lukee silti ja näin tässä nyt sitten kävi
*siirappiin hukkuil*
:D
[/q]
No, ei sun sit auta kuin räpiköidä siel siirapissa!
Elämä ja mun mies
Niin ja me lasketaan suhteen vuosipäiväksi päivä, jona ekan kerran oltiin selkeesti yhdessä julkisesti. Tää tapahtui tosin jo pari viikkoa sen jälkeen, kun oltiin oltu ensitreffeillä, mut mä tiesinkin jo silloin, että tuossa on mun elämäni mies..*sydän*
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*