SEUKKAUSLUUKKU
[q]Krankkenhakken, 4.4.2010 15:12:
Miks pitää olla ihan kamalaa sitoutumiskammoo?
[/q]
To be honest, sun ikäsenä en ees ressais moisesta vielä :P
[q]Nasutin, 4.4.2010 18:46:
---
anis, 4.4.2010 14:26:
---
Nasutin, 4.4.2010 11:48:
---
anis, 3.4.2010 18:56:
Ens kuun puolessa välissä muutetaan isompaan asuntoon; 78m2 *plur*.
---
Jahas, mites te noin isoon asuntoon ootte päätyny? *täh*
---
No kyl tän 31,5m2 jälkeen tuntuu siltä, että tarvii tilaa. : ) Pupuille oma huone.
---
No sitten.. Mä ajattelin et onko sitä perheenlisäystä tulossa, mut jos teillä kerta on jo noita vauvoja.
[/q]
Kaikki vihjailee samaan malliin Katotaan muutaman vuoden päästä ; )
Hiih, pääsinpäs tänne. *sydän*
[q]onni3mk, 13.4.2007 17:20:
*iloinen**tirsk*
[/q]
Nii ja raahasin sut vielä mukanani...
Mä kosin yöllä sanoilla "sano joo" *jiihaa**plur**sydän*
Tiedän, olen aivan liian romanttinen.
Hihi, mä taidankin notkua hetken tässä luukussa. :)
[q]Skenemursu, 18.11.2007 13:05:
tuota tähän väliin bees & honey luontainen kysymys, mutta en kuitenkaa laita sille palstalle pilatakseni hyvän huumorivälittäisen keskustelun siellä:
minulta puuttuu ilmeisesti aivoista kokonaan sellainen osio joka käsittelee tunnetta mustasukkaisuus... muistan olleeni mustasukkainen joskus 16v kun silloinen tyttöystäväni kävi ravintoloissa ja zeta bileissä tanssiesityksissä ja mulla ei ollut asiaa mukaan, mutta ever since that...en muista olleeni mustasukkainen siispä...
[/q]
Ton mustasukkaisuuden korvaa yleensä, kuten itselläni, sokea luottamus. Kun ei vaan ole mitään syytä epäillä toista, niin en niin tee, se loisi vaan turhaa stressiä. Mielenkiintoisinta on, kun toinen osapuoli hiiltyy siitä, kun en ole mustasukkaista tyyppiä.
En myöskään voi sietää sitä, että mua epäillään täysin syyttä.
Nää olis nyt sitte mies ja vaimo *sydän*
[q]NextAce, 15.7.2009 00:08:
Kaikki kaveritkin sanonut että tulit viimein järkiisi ja muutenkin huomasi sen että olen kuin eri ihminen. (siis positiivisella tasolla)
[/q]
Kiinnostaa: kehottivatko kaverisi jättämään sen omahyväisen pississekopään kun seurustelitte, vai tulivatko vasta jälkeenpäin taputtelemaan selkään?
Joskus jopa niitä kavereita kannattaa kuunnella parinvalinta-asioissa. Joskus.
[q]Nasutin, 27.5.2008 09:47:
Mistä tarkalleen ottaen lasketaan vuosipäivä teidän mielestä??
Mä en oo koskaan ees miettiny tollasia juttuja.
[/q]
Siitä kun vie hampiharjan sen toisen tykö ja sit se toinen kysyy et "jaa seukataanko me nyt virallisesti! vai unohditko vaan tuon tänne?" :)
Ja jos tämä vastaus ei tyydytä, niin city.fi selvittää!
[q]akiapina, 26.6.2007 00:10:
Pakkohan se on tännekin plurahtaa <3 Hyvin menee vaikka tossa onkin sataviiskytä tiäksää kilometriä välissä :)(:
[/q]
Tervetuloa tänne vaan! ;)
[q]Mimir, 13.6.2010 17:29:
Nää olis nyt sitte mies ja vaimo *sydän*
[/q]
Sydämelliset onnittelut*joo*
Kylläpä sitä osaa ihminen olla onnellinen toisen kanssa *sydän*
Tapasin niin ihanan, eiku IHQun pirkon viime torstaina. Alettii heti oleen. Huomenna on meitin viikkopäivä!! *sydän**sydän**hali**jiihaa**aplodit**sydän**enkeli**plur**pihkassa* Siis mikään ei oo nii siistii ku putiputi möömöö oman kullan kanssa. Koht me mennää NUQ.*nukkuu*
Mahtavaa kuulla*sydän* Onnee teille. Toivottavasti löydät myös ensviikolla jonkun kivan*plur*
Voiko toista ikävöidä näin paljon??!!
Tänne ilmottaudun ja tuskastani kerron. suomessa taas keskiviikkoon asti ja ajatus 1500kilometristä välissä tuntuu aika ahdistavalta. oon jossain ihme nousufiilarissa tän tyypin kanssa, kun ei vaan pysty olla erossa
Lol noita kännipostauksia*lmao**blush*
No joo, mut kaveri kommentoi eilen, että "what the hell happened?!!". Munhan piti muuttaa tänne ja olla sinkkuna koko kesä, Bilettää, panna ja hengaa porukan kanssa ympäri kaupunkia. Sen sijaan iskin lähes ekan vapaan miehen ja elämä onkin ollut vaan duunia*nauru*
*sydän**sydän*
[q]hallucinogen, 13.7.2006 12:08:
Tässä luukussa on aivan liikaa sydämiä, häpeäisitte! Onneks mulla ei oo mitään vaaraa joutua tänne ;)
[/q]
Sanopa muuta xP Tuli ihan sokeriyliannostus kun muutaman viimeisimmän viestin selasi. Pyh pyh.
:D
[q]:D, 7.4.2010 15:54:
Hihi, mä taidankin notkua hetken tässä luukussa. :)
[/q]
Jos sä tiedät et aiot notkua vaan hetken tässä luukussa, miks notkut?
Tai siis. Eiks yleensä aloiteta seurustelu silleen vakavissaan, eikä silleen et "testataan nyt".
Jos mä vaan tesmailisin, en sanois sitä seurustelemiseksi.
Vai mitähä.
[q]pululu, 4.5.2010 14:49:
Jos sä tiedät et aiot notkua vaan hetken tässä luukussa, miks notkut?
Tai siis. Eiks yleensä aloiteta seurustelu silleen vakavissaan, eikä silleen et "testataan nyt".
Jos mä vaan tesmailisin, en sanois sitä seurustelemiseksi.
Vai mitähä.
[/q]
=|
Jenni, lopeta toi. Ehkä nyt kysees oli iha vaa läppä.
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*