SEUKKAUSLUUKKU
Toi yks on kyllä niin ihana. Vois olla hiljasta jaksamisen kanssa jos ei ois noin *super**sydän* tyttöä viekussa.
Mä oon messis täs luukus
[q]sapeli:
Hei, nyt mua kiinnostais tietää kuinka moni seukkaaja klubbarista on A) aina bileissä kumppaninsa kanssa yhdessä, B) aina bileissä kumppaninsa kanssa mutta erillään, C) käy välillä kumppanin kanssa välillä ilman, D) ei koskaan käy kumppanin kanssa bileissä, ja E) jotain muuta, mitä?
[/q]
meillä taitaa olla tuo C kyllä*hymy*
ei sitä aina jaksa tulla yhdessä, ihan hyvä et välillä voi tulla ihan kavereiden kanssa pelkästään*hihu*
2 kuukautta yhdessäoloa tuli eilen täyteen *sydän* toivon mukaan tää jatkuu ja kauan!
kiva kuulua tänne*pihkassa*
[q]Jää~*:
Tunnustan
Tulinpa tänne jo jonkin aikaa sitten kokeilemaan,
pitkästä aikaa,
miltä se meno tällä puolen tuntuis
Hyvältä on tuntunu *sydän*
[/q]
Niin onki *sydän*
Minäkin tänne nyt tulin. Katsotaan nyt kuinka kauan täällä tulee oltua. Toivottavasti kauan, mutta näistä kaukosuhteista ei ikinä tiedä. Mutta niin kauna kun tätä jatkuu niin täällä ollaan innolla.*plur**pihkassa*
Puol vuotta täynnä tänää *sydän*
Keskiviikkona taitaa tulla 4kk täyteen *sydän* *sydän* *sydän*
Ikävä kyllä nyt lähiaikoina ei pääse näkemään yhtä usein kuin mihin on tottunut... Mut eiköhän me siitä selvitä
*roflmao*
[q]Nexus__69:
Oliko tää nyt sit hauskaa? Noo, kukin tyylillään..
[/q]
Kyllä se ainakin tämän pojan nauruhermoon puri.
Joo-o... Kyl mä viihdyn paremmin täs luukus ku tos toises! *sydän**sydän**sydän*
[q]MiSSy*:
I'M BACK!!! *JIIHAA* Vihdoinkin!! *plur**sydän*
[/q]
Turhaan sä oot murehtinu ja sit oot johtanu meitäkin harhaan...
ONNEA kerro kukakukakuka??
[q]LilB:
vihdoin löydettiin toisemme ollaan niin in lööv
ELWEN mä rakastan*sydän* *sydän**sydän**sydän*
[/q]
Voi rakas LilB, en voi uskoa tätä onnea todeksi.
Viimeinkin elämälläni on tarkoitus...
Se olet sinä.
*sydän*
Tänään laskuriin tärähti 1,5 vuotta.. Samuli, oot ihanin!! *sydän*
Ai niin olen täällä nykyään. On tää kyl aika mielenkiintoista <3
kai se yks musta tykkää ku se tuli heti aamusta pussailee ja halimaan mua <3
Tänne vois olla ihan kiva päästä Nooh, viimeistään armeijan jälkeen, sit ainaki pääsee tosissaan yrittää :)
No Chaokses tavattii ja siit se lähti meijän hengailu. Vielki hengaillaa ja ihmetellää et kumpi löys kumman *sydän*
[q]saig0ni:
so not here anymore
[/q]
Otetaanko parit slowmotionit kultaseni..?