SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]Nitta, 2.10.2008 11:24:
Sain tällaisen s-postissa ja ajattelin että jaan tämän kaikkien iloksi tänne :) Tästä voi sitten käydä polemiikkia mikäli kyseiset seikat omassa miehessä/naisessa/anopissa harmistuttaa
[/q]

Ahahaha, tää oli loistava! Niin moni kohta niiiin tuttua, joko toisen tai omassa toiminnassa! :D Partakarvoja tosin meikäläisen ei tarvi vielä ajella...

*sydän* Zimeon *sydän*

Viime maanantaina tuli onnellisesti 5 vuotta täyteen *sydän*

[q]kiiki:
---
Pygmi:
---
Wert:
---
Orfeus:
---
mayah:
---
alek száhala:
Noin 10791600000000000000000000 attosekuntia mussupussusokerilintu-
pingiinipupujätskikarkkinamiihanatissipapukaija-
pikkuprinsessan kanssa *sydän*
---
---
Energizer:
Ihana Aleksi kultaseni!!!

Oot niiiin ihana mupsukka!!!*pus**plur**sydän*
Olen löytänyt höpöliinin, jonka kanssa voisin temmeltää lopun elämäni*joo**plur**sydän*]
---
Te ootte niiiiiiin ihania *kateellinen* *sydän*
---
*toinen kateellinen**hmph*
---
kolmas kateellinen

---

neljäs !

---

tää on jo mautonta mutta liityn viidenneks
[/q]

Uup, pelottavaa

Noomut kyl teille kaikille löytyy tommonen mussupussupingviini. *sydän* Joskus tulee nopasta iso luku.. jopa premierissä

Noin 10791600000000000000000000 attosekuntia mussupussusokerilintu-
pingiinipupujätskikarkkinamiihanatissipapukaija-
pikkuprinsessan kanssa *sydän*

[edit: kerralla överiks]

[muokattu 19.5.2004 13:24]

*sydän*

[q]alien:
tänne siirryn mielin iloisin ja täysin varmana päätöksestäni!

*sydän**possu**sydän*

[muokattu 29.3.2004 17:17]
[/q]

mullapa on teist pari söpiskuvaa laivalt

[q]wallu:
jatka sä vaan sitä levyjen pyörittelyä*aplodit*kun sä sen osaat
[/q]

Enmä osaa ees! :() Eiku seriously vaimo hakusessa :)

Noh, joka tapauksessa, sen verran vanhoillinen olen, että heti metsästysreissultani palattuani pyydän ihka itse ilman isukkia rakkaan neitoseni hennoa kättä, ja murahdan kuin pahainen tarzan.

[muokattu 18.8.2004 22:14]

[q][Nuclear]:
---
Jone:
Tämä on perinjuurin ärsyttävä piirre, jota näköjään ilmenee jopa nykynaisissa; Miehen oletetaan tekevän suhteen suuret peliliikkeet, kuten nyt esim. kosiminen. Ei ole olemassa mitään estettä sille ettet voisi ihan itse kosia jos tuntuu siltä, että on sen aika.
---

Yhdympäs Joneen (en _sillä_ tavalla). Nykynaiset ku huutaa sitä tasa-arvoo niin huutais sit sitä joka rintamalla...
[/q]

Ihka totta, mutta usein naiset ovat niin paljon herkempiä ja romantiikkaa ymmärtävämpiä jotenkin naisellisine piirteineen, että minä ainakin joskus harmaassa tulevaisuudessa tahdon tehdä sen rakkaalleni että kosin häntä, jolloin tyttöskä saa siitä kaunista mieltä ja muistoja (toivottavasti) pitkäksi aikaa.....tosin tuskin nyt minä koskaan naimisiin menen....herran jumala....pointti oli oli kuitenkin se, että uskon naisten osaavan arvostaa enemmän kosintaa kuin me miehet.
Monet perinteiset, nyky päivänä seksistisetkin jutut ovat kuitenkin ihan kauniita ja toimivia juttuja. (kuten ritariässä)

[muokattu 18.8.2004 20:31]

Mulla tuli mieleen, että mun mielestäni tämä on niitä samoja juttuja, kuin aika harva mies seurustelisi itseään kookkaaman naisen kanssa.....mies on suhteessa turva, tuo iso ”mies” malli, ja mielestäni tuo asetelma on niin hyvä, etten minä ainakaan haluaisi sitä ikinä muuttaa.....miehen tulee myös tietyissä asioissa ottaa ohjat käsiinsä.

Muih...!

Tänään tuli 3 kuukautta täyteen ja pitkälle eteenpäin pystyy jo elämää kuvittelemaan tämän IHANAN miehen kanssa!!!!

on tämä ihanaa....

taisin rytkähtää tuotla sinkkuilupuolelta tänne :)

Mä kans seukkaan.. ollaan oltu nyt vasta jotain kuukaus ja kaks viikkoo yhessä... *sydän* *sydän* *sydän*

[q]Asbaracus:
Seukkaan, mut ei oikein tunnu siltä. Välillämme on vain joku kahdenkymmenen minuutin ajomatka, mutta silti näemme kaksi tai yksi kertaa viikossa, eikä se riitä mulle. Toisella on työt ja harjoitukset ja mulla sitten taas koulu, mutta se ei vie läheskään niin paljon mun aikaani ettenkö vois nähdä mun kumppania. Mun mielestä on niin väärin ku en voi nähdä häntä useesti ja alan erkaantumaan. Kaverini näkevät useammin poikaystäviään vaikka jollain on vielä pidempi matka kuin mulla mun kullalla. En tiedä kauanko jaksan sitä että nielen yhä uudestaan ja uudestaan sitä kun toinen on aina töissä ja harjotuksissa. Viikonloppunakin sitä tottuu mennä kavereiden kanssa ja on melkein aina jossain pitämässä hauskaa kun toisella on työt. Pitäisikö mun jaksaa ja kattoa kuinka pitkälle suhde vielä menee, vaikka olen sitä katsonut jo yli neljä kuukautta.. Helppii!!
[/q]

Jos nyt vakavasti tota kysyt niin tietenkin kannattaa. Itellä sama tilanne päällä mutta minkäs teet. Siltikin suhde sujuu oikein hyvin. Ei se vaadi mitään muuta kuin molempien tahtoa suhteen ylläpitämiseen. *joo*Ja sitten jos on hyvän yksilön itelle löytänyt niin eihän siinä nyt ole mitn järkeä pistää poikki sen takia että näkee vaan 1-2 kertaa viikossa. Tuo kuullostaa vaan niin paljon teinix-menolta. :)

Kohta ollaan Kullan kanssa oltu 7kk yhdessä.. *sydän* Kertaakaan ei olla tapeltu.. Pientä kinaa on ollut, mutta ei sen suurempaa.. *hymy**sydän*

*sydän*

[q]HaPsULi:
ääk...maanantai 10 päivä lähestyy uhkaavaa vauhtia...rakkaani lähtee silloin armeijaan 9 kk *nyyh*... ikävä on jo nyt.... toivon ja rukoilen et toi 9kk menee nopeesti...
vuosipäivää vietetään 13.3.....*sydän*
[/q]

maanantai kyllä vie monia tuttuja ja muutan kaverin myös sinne, ikävä todellakin tulee vaikka niitä kyllä varmaanki joinakin viikonloppuina tulee näkemään. Ehkä pieni etäisyys tekee suhteestaki vähän kestävämmän. Tsemppiä!

I'M BACK!!! *JIIHAA* Vihdoinkin!! *plur**sydän*

O