SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]hemuz-:
---
Turhaan sä oot murehtinu ja sit oot johtanu meitäkin harhaan...
ONNEA kerro kukakukakuka??
[/q]

Sama mies mun mielest hyvää kannattaa odottaa

[q]lohikarme:
---
Hansu:
Laitetaanpa vähän perspektiiviä asioihin: kohtapuoliin 7,5 vuotta yhdessä eikä vieläkään kihloissa ja yhdessäkin on asuttu vasta reilu vuosi
Kukin tyylillään.

---

Ootko aatellu niin et sun miehelläs ei oo ollu munaa kosii? No ei... se on vähän et miten haluu. Joskus joku on sanonut et jos menee ajoissa kihloihin, on hätänen, mut jos odottaa vuosia ni se on ainoastaan keino pelastaa uppoamassa oleva suhde
[/q]

Miks joku kosis jotakuta jonka kanssa suhde on uppoomassa? Ja miks kosiminen on joku munakkuuden osotus? Ihme läppää jätkällä :D

tänne *sydän*

[q]Armin:
*kurkkailee varovaisesti*

iiiih *sydän*

*luikahtaa sisään niin ettei huomaa edes itse*

Näin siinä sitten taisi käydä...

[/q]

Yritä vain! huomasin silti :|

[q]tanja:
Eilen tuli 2 vuotta täyteen, ihmeen nopeasti on aika mennyt. Ihan kuin kaikki olisi tapahtunut vasta viime viikolla. Olemme kasvaneet yhteen, enkä voisi olla onnellisempi. Kulta toi minulle eilen superison kukkakimpun ja vei ulos syömään. Ilta siis oli kerrassaan täydellinen...samoin kuin nämä kaksi vuotta *sydän*
[/q]

onneksi olkoon sulle ja jonille :)(:. kerro terkut ;)

Marraskuun 3. päivä tuleepi jo 2vuotta... *sydän*Qini*sydän*

mä tulin nyt ainakin pyörähtää tänne, katotaan josko täällä viihtyis

[q]osama:
mä tulin nyt ainakin pyörähtää tänne, katotaan josko täällä viihtyis
[/q]
täällähän viihtyy

3kk *sydän* Elämä on Oikean ihmisen kanssa olen *sydän*

Ihanan pelottavaa on se, että mussustani ei vieläkään ole löytynyt mitään isompia vikoja (pieniä jäätymisiä lukuunottamatta).
Harvoin sitä löytää kaikinpuolin täydellistä kumppania, tai itseasiassa minulla ei sitä ole vielä koskaan ollutkaan, ennen tätä. *sydän*
Olin taas niin koko viikonlopun ja _taas_ huomasin kuinka hirveästi häntä rakastankaan.
Ozie olet elämäni mies *sydän*

[q]Panda:
---
Late:
1V *sydän**pihkassa*

---

*sydän* rakastan sinua kulta maaailman eniten *sydän*
[/q]

te ihkupallerot..onneksi olkoon *rutistuuuuuuus*

1V *sydän**pihkassa*

Minäkin olen nyt sitten kompastellut tieni tänne näin...*pihkassa**plur**iihhih**hihu*

Nyt on pakko vähän mainostaa... Tuossa perjantaina vietin synttäreitä ja kultsi oli vain käskenyt tulla heille tiettyyn aikaan. Noh, tietenkin arvasin että ruokaa on tiedossa mutta en olisi uskonut sitä miten loistavaa ruokaa ja miten ihanan tunnelman hän oli sinne luonut. Vaikka sitä onkin todella maskuliininen mies (*nauru*) niin voin sanoa että tämä kosketti minua.

Tullessani minua odotti kynttiläillallinen. Ruokana mm. naudan sisäfilepaistia, patonkia, jotain jänniä hyviä perunoita ja kasviksia. Mikä parasta, niin jälkiruokana oli minulle tehty piei kakku jossa oli kynttilöitä. Lopun kruunasi vielä rauhallinen musiikki ja yhdessä tanssiminen. Ilta jäi taatusti mieleen ja kuuluu elämäni romanttisimpiin hetkiin sekä parhaisiin synttäreihin. *sydän*

EDIT: Tie miehen sydämeen käy siis vatsan kautta.

kuudes vuosi menos...*haukottel*

*pihkassa*... Ja uudestaan.. *pihkassa*.... ja uudestaan *pihkassa*.... Jajajaja.. Mii laav juu beibe! *sydän* Harmi ettet ole juuri nyt täällä mun kanssa :( Ikävä mulla sua on, Samulisenipupsuseni :(

Hihihi, minäkin täällä Mulla on kyllä aivan eeehana mies *sydän*

Hihihihihihiih, taas pitää tulla hehkuttaa!

Niin ihanaa on ja ihanampaa vaan koko ajan. *sydän*

I wouldn't want to be anywhere else.

[q]Rocca:
joo elikkäs kiitti hei oli mukavaa...mä lähen kattelee vaikka jtn siperiaa nytten...*nyyh* *nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*

Eli ens elämässä tulkaa moikkaa mua jo kiinnostaa
[/q]

Däämmm.....
Tollasten juttujen takii meigä välttää seurustelua Anteeks.. Ei muuta kun nautit vaan omasta hyvästä seurasta ja kavereiden *sydän*

*sydän*

O