mitä teet tulevana viikonloppuna?

Back to tunkio O

Huomenna siivoon kodin aamulla, käyn asioilla, treenaamassa, luen ja töiden jälkeen frendin kanssa parille.. eli kai mun kohdalla kaakao tms, kun autolla oon liikkeellä. Lauantaina treenaa aamupäivästä (+näen ystin), illalla syömään ja leffaan.. Sunnuntaina lepäilyä ja lukemista.. eli varsin rauhallinen viikonloppu

Hiii*hihu* Pe Tampereelle*aplodit* ROAD TRIIIP!!!!:D
Ja sit La Malminkartanoon bileilee*pahis*

pistän ranttaliks lasereis!!! toivon että kaikki tarvittavat henkilöt on messissä!

[q]Sparkling, 8.12.2006 17:19:
---
Fuzzy, 8.12.2006 15:41:
pistän ranttaliks lasereis!!! toivon että kaikki tarvittavat henkilöt on messissä!

---


Messis!
[/q]
ylläri.... sä ootki nii varma tapaus et sust en ees murehtinu*nauru*

Voi hyvä jumala.. Yhet hiusten pidennykset perjantaina, ja kaks leikkausta lauantaina...*pökr* Eli taitaa tulla eka vkloppu yli puoleen vuoteen kun ei pääse reivaa...*uuh*

Mitä mä EN tekis... Pakko kyhää joku kirjallinen aikataulu et muistaa nukkuukin jossain välissä*hikoil*
Huomen Lahteen*bileet*, sielt takas Tiksiin heti aamulla(välikuolema). Sit pe Kotkaan *bileet*, takas n. 5 aikaan lauantai aamuna (välikuolema).
La 9 herätys, studiolle tekee meikkei koko päiväks*töit*, illalla Sashan syndet*bileet*!

Näyttää jopa inhimilliseltä, mut toi pe-la yö ei... Hyväs lykys 4 tuntii unta palloon ja töihin*justjoo*

[q]juuco, 25.7.2008 13:18:
Ajattelin tuijottaa läpi kaks ja puol tuotantokautta Salaisia Kansioita!

http://www.monstersagogo.com/blog/uploaded_images/I-Want-to-Believe-717665.jpg
[/q]

tähän sopii hyvin taustamusaksi blue oyster bar music

Oon mun Vaasassa *sydän*

Pitäs käydä Regatassa pyörähtään, mut tottakai lauantain sääennustuksissa auringot vaihtu täysin pilviin

[q]Anselmi, 29.5.2006 20:58:
Superstereo*grr*
*sydän**uuh*Papinnenä a.k.a. PaNe
[/q]

Noku ei sinne paneen enää pääse ni pakko alkaa tottuu jo siihen että se on superstereo. Oon siitä kuullu nii paljo juttua jo et uskon etten mäkään siitä tykkää sellasena kun se nyt on mut pitäähän se kuitenkin käydä tsekkaamassa

[q]tomii, 9.1.2006 23:47:
Vois ehkä lähtee bileisiin...
[/q]

Samoin

Ellei sit taas puske duunii.

[q]Remotion, 13.1.2006 00:16:
4 eri potentiaalista vaihtoehtoa... nyt täytyy vaan osata valita paras!
[/q]

Käyt ne kaikki läpi, sillä se selvii!

saas nähä mitä sitä jaksais tehä, tuskimpa mitää erikoista.

Töitä.

[q]inshallah, 13.2.2007 12:57:
sunnuntaina aamusta kirpparille myymään
[/q]

paljonko maksaa yks päivä ja mille kirpparille oot menos myymää?

oon ite ajatellu systerin kans jos ottais yheks viikonlopuks pöydän jostai ja möis vaatteit ja muuta krääsää pois mitkä pyörii turhaan nurkis :)

pyöräilen ja pyrin käymää nii usein ku mahollista moikkaamas vaarii joka tekee kuolemaa.

[q]$, 6.6.2007 00:11:
Soitan housea Hietsussa lauantaina säiden salliessa.
[/q]

Soiks siel hietsus muuten jokapäivä musiikki jos sää sallii?

Inventoin..

Pesen pyykkiä, käyn töissä, reivaan.

Nukun

O