mitä teet tulevana viikonloppuna?

Back to tunkio O

Tänään mennään kotkaan mun isiä ja äitiä moikkaamaan. Ja huomenna olis Haminassa bileet, missä Kasper soittelee levyjä, eli sinne siis! Niin ja maanantai vapaa!

[q]domi, 31.8.2006 12:26:
---
Annakins, 31.8.2006 12:23:
Desinfioin mun kämpän, koska Puupää muuttaa tänään pois! Jesh!

---

Kämppis?
[/q]

Soon to be ex sellainen, kyllä :)

[q]Verano, 31.8.2006 12:43:
---
pirpeli, 31.8.2006 12:33:
JOOOOO!

---


Mä tiesin, että suhun voi luottaa. Ja joo, Anna tuut kans!
[/q]

o/

[q]domi, 31.8.2006 12:30:
---
Annakins, 31.8.2006 12:28:
Soon to be ex sellainen, kyllä :)

---

Mahtaa olla kiva kämppis :D
[/q]

No oikeesti se on ollu ihan harmiton siinä mielessä, ettei valita mistään tai pidä bileitä, mutta jostain syystä se on vaan vituttanu mua koko ajan

Perjantaina urheilen ja chillaan ja pussailen..
Lauantaina urheilen, grillaan itseäni auringossa ja pussailen. Illalla taas meen Hennan luokse tyttöjen kanssa grillailemaan sapuskaa ja sen jälkeen katsomaan stand upia ja sit varmaan pari siiderii..*känni*
Sunnuntaina onkin varmaan pikku krapula, joten vois mennä Luftin aamupuffetin kautta puistoon ottamaan aurinkoa ja pussailemaan!

KESÄ! *sydän*

[q]Mark, 29.5.2008 10:03:


KESÄ! *sydän* Hei mä voisin tunkee messiin sinne luftiin, täytyy tsekkaa onks se brekkari nii hyvä ku puhutaan ja puistoon tottakai :P

-M
[/q]

Messiin vaan!

Säteet vetäis puoleensa.

Kamun tuparit

[q]KooKie, 12.12.2006 10:26:
[--]Sunnuntaiaamuna tuun kotiin nukkumaan ja herätessäni liian lyhyiden unien jälkeen kiroan elämää ja lähden töihin.

Sitä odotellessa... :)
[/q]

Mä en oo tainnut tänään kyllä kuin kiittää ja siunata tätä elämäntynkää. *sydän* Oli tässä kyllä odottamistakin. Monettakohan kertaa mun on taas todettava, että "täydellinen viikonloppu takana - yet another perfect week ahead"? En mä kyllä ikinä saa tästä kyllikseni!

[q]AlexS, 29.9.2006 21:04:
Alkaa iillä
[/q]

OMG niin mullaki!!!1

[q]Zenni, 19.9.2006 14:03:
Systerin tuparit ois luvassa lauantaina :P
[/q]

Oishan noi! Arvaa kenel on duunii sunnuntaina. :D

Ite pitäis valita kaverin läksiäisistä, highlightista, noist tupareista ja ihan koulutehtävien ja töiden hoitamisesta jonkunlainen kokonaisuus. Ei tuu olee helppoo. :/

[q]Zenni, 19.9.2006 16:25:
Onks haikkari ees vaihtoehto?
[/q]

Club Laserpoint siis. :D

Kahlitsen itseni töihin ja kotiin. Mä en vaan voi lähteä taas rällästämään, kun on kuukauden aikana tullut oltua 10 kertaa kekkeröimässä (ts. joka kolmas päivä, tai vaihtoehtoisesti viikonlopun kumpanakin päivänä ja pari kertaa viikollakin) ja ensi keskiviikkona alkais taas muutaman päivän putki. Nyt jotain rotia hommaan ees täksi pieneksi hetkeksi.

[q]Zenni, 12.12.2006 21:21:
Noni whine off, jos löydät jonkun silmää miellyttävän miehen ni anna palaa vaan :D
[/q]

Kännien vetämisessä onkin se hyvä puoli, ettei sen miehen tosiaan tarvitsisi miellyttää kuin silmää. Selvinpäin olisi kiva, jos se "avecci" olisi muutenkin miellyttävää seuraa. :D

Töitä.

Toivottavasti ois sen verran itsekuria etten ensimmäistä kertaa sitten toukokuun lähtisi yhtään minnekään baareilemaan / bileilemään / tms. pe enkä / tai la.

[q]cletus, 1.11.2008 17:44:
illalla ois tarkoitus katsoa SaW nelonen ja huomenna käydään sit zekkaa SaW viitonen..elikkä siinähän se viikonloppu sit meneekin hyvin
[/q]
Hyi, saasta. Olin kattoo nelosen leffas ja meinasin lähtee ekan 10 min jälkeen pois xD

töihin pitäs mennä

Mulla painottuu kaikki ohjelma sunnuntaille, kympiltä aamulla kirmataan joukolla Lintsille ekaa kertaa tälle kesälle, sieltä Alppipuistoon kuuntelee musaa ja sitten lopuksi laivalle ja nokka kohti Tukholmaa*plur*

edit. sen verran että tulikin just kutsu lauantaiksi tupareihin*hih*

Nukun

O