mitä teet tulevana viikonloppuna?

Back to tunkio O

Töitä.

jee jee lähden REIVEIHIN

edit: jeeeee jee *ökkö*

Käyn vääntää salilla laitteet solmuun.

Nukun syön ja vaan oon.

Meen Jyväskylään "kattomaan rallia".

[q]KooKie, 19.9.2006 16:05:
Ite pitäis valita kaverin läksiäisistä, highlightista, noist tupareista ja ihan koulutehtävien ja töiden hoitamisesta jonkunlainen kokonaisuus. Ei tuu olee helppoo. :/
[/q]

Onks haikkari ees vaihtoehto?

[q]KooKie, 12.12.2006 13:44:
Zenni perkele ei varaillu mulle avec -kutsua synttäreillensä. :( Tosin ei mulla sellaiselle olisi käyttöä ollutkaan.
[/q]

Noni whine off, jos löydät jonkun silmää miellyttävän miehen ni anna palaa vaan :D

Abiristeily pe-la, la duuniin ja su Sunnuntailaskut. :)

Lauantaina kaverin häät ja sunnuntaina arskaa ja löhöilyä Alpparissa :)

ensteks perjantaina Säteisiin ja sitten lauantaina viettää kaverin synttäreitä paariin
sunnuntain voiki sitten ottaa ihan rauhallisesti

Kaikkea kivaa...*plur*

Lähen maalle kaataa puita. Oikeestaa sinne vois lähtee mulle mukaan joku kiva tsyby kanniskelee oksia

Meen pöndelle kalaan.

Lähden palokuntaleirille paimentamaan 7-10 vuotiaita varhaisnuoria *hikoil**joo*

Ka sitä pitäs parin tunnin päästä lähtee Hyvinkään kautta Lpr:taan järkkää jotain vaahtozembaloita johkeen mestaan.
Sylettää ettei pääse kamujen messiin Saarijärvelle lööbailee, lähtö ois ollu tällä minuutilla ja paluu vasta illalla

DBTL:ään Turkuun :)

[q]Coleman, 12.12.2006 21:27:
Nukun ja luen tenttiin
[/q]Yeah, right..

Nukun?

[q]Pauha, 16.2.2006 21:49:
Iso lössi inttikavereita tulee tänne. Tietää mitä juttu on luvassa. Kannattaa varoa sitte pe-la lappeessa sellasta epämäärästä joukkoa...
[/q]Jaaha, tiedän sit ainakin minne soittaa poliisit..tai vastaavat tyypit

Nukun

O