Mitä söit tänään?
kinkkukiusaust, b vitamiinia ja muutaman karkin
Tuli syötyä vaihteeksi yhtä sun toista. Koululla aamupalaksi patongin sekä ruuaksi uunimakkaraa ja muusia, kotona nuudeleita ja nugetteja ja iltapuolella mäkkäristä pikapikaa vakkari qp-aterian. Ja kahvia kului taas puolen pannullista.
ööh.. nada =D
Mun tiukkaan ruokavalioon kuuluvat useimmiten kuten myös siis tänäänkin kahvi ja tupakka.. kaikki muu o liian terveellistä..
Leipää,maitosuklaavanukkaan. Makaronilaatikkoa ja mansikkakiisseliä.
Vähän typerä topic, mutta oli pakko vastata viimeinkin. Greippi, tee, Kotipizza(tm) salami-pepperoni-olivi-sipuli, pasta+jauhelihakastike ja kohta Dr.Otker's Mozarella Pizza. Plus oluet. Miten on mahdollista, ettei tällä ruokavaliolla saa kerättyä lisää kiloa?
Aamiaiseksi meni brittiläinen aamupala. Munia, pekonia, makkaraa, papuja, paistettu tomaatti ja paistoin vielä banaanin siihen mukana
[q]Blues:
Aamiaiseksi meni brittiläinen aamupala. Munia, pekonia, makkaraa, papuja, paistettu tomaatti ja paistoin vielä banaanin siihen mukana
[/q]
Todellakin ISO
Mä en oo syöny tänää viel mitää ja vatsakin sen tuntuu käsittäneen
en viel mitään
söin yhen ruispalaleipähässäkkäparin paahdettuna, siihen päälle kalkkunajotain leikettä ja kurkkua =) ja sit maitoa ja vähän hedelmäsalaattia =)) namnam!!
Lasagnea
mullapas on ollut kunnon protskupäivä tänään, kun päivällisellä tuli syötyä n. 250g kanaa ja äsken purkki tonnikalaa (haarukalla suoraan purkista *nauru*).
tais tulla safkattuu vahan turhan naftisti tanaan. aamulla lautasellinen muroja, paivalla reissumies juustolla ja omena, nyt illalla 3 omenaa ja 2 nakkaria.
okei tuli yosyopottely nalka lopulta. lisataan tohon puolikas turkkilaisesta sipulipannusta. aamiaiseks jai puolet <3
[muokattu 5.2.2004 23:00]
tänään.. en vielä mitään mutta \eilen\, aamupalaksi kuppi kahvia, päivällä riisiä ja jonkunlaista tonnikalakastike yritelmää(+lasi maitoa^^), kuppi vihreääteetä, päivälliseksi katkarapupastaa ja ei tässä ole muuta kuin juotu nesteintä koko loppu ilta^^
Lettuja! *sydän*
Koulun ruokalassa riisiä ja lihaisia paloja, tuli kyllä ihan Whiskas mieleen. Illemmalla applesiinin ja ihan äsken ruispalan sekä lasin kaakaota.
Tein uuniperunoita ja niille tilli+paprika hakkelus+kermaviili+tabasko setti korppujauhoilla suurustettuna. Njam!
söin pari narkkia
leipää ja jugurttii...
Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?
Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....