Mitä söit tänään?

Back to häröily O

tortilloja ja tequilaa

tortilloja amarillossa<*iloinen*

Eilen söin suklaapalan, tai itse asiassa vaan neljäsosan sellaisesta. Jotkut muut söi sitten vähän enemmän. :)

Aamupalaa, tarkemmin Kellogs special K -muroja, jugurttii ja aplarimehua. Lisänä tietty vitamiinipilleri.

Hmm pari leipää sekä kalaa, niitä vähän monistan ehkä aterian valmistan. No ei ny. Makaroonisöpötystä on tarkoitus tehdä tänään. Nyt ei ole kuitenkaan mitään vielä syöty.

Koulun sipulipihviä ja riisiä... Huomasin ettei ruoka maita*uuh* Oon kai tulos*nuha*

Koulun ruokalassa 5kpl lihapullia, 2 perunaa ja salaattia + sämpylä

[q]vaavu:
Eilen söin suklaapalan, tai itse asiassa vaan neljäsosan sellaisesta. Jotkut muut söi sitten vähän enemmän. :)
[/q]

vihjailetko jotain?

Spagettia ja jauhelihakastiketta.

yadessa/churchill armssis poepay-wokin... oli hyvää...

Just vetäsin maksalaatikkoa ja nyt on paha olo.

hyvää kanaa

verta ja pillukarvoja

söin tänään mysliä. ostin pitkästä aikaa kun teki ihan älyttömästi mieli sitä jostain syystä. mutta sainkin kokea karvaan pettymyksen, kun joku ruoja oli tunkenut paketin puolilleen pähkinöitä! nyt kismittää.

alotin aamun Halvan salmiakilla..*slurps* seuraavaks siirrytään puuroon ja kahviin

ei tässä taas ehdi muuta kun kahvia kiskoa.. mut onneks duunin puitteissa on muutama kauppa mistä taitaa ruokaakin saada.

Lohimedaljongin, paistettuja perunoita, vadelmawienerin ja kahvilikööriä.
Äitin päivälliset rulaa

jotain nakkisysteemiä tuli vedettyä tossa äsken.

Aion kohta syödä kalkkunarullaa, perunaa, parsakaalia ja viherpippurikastiketta... kunhan se lihassa oleva paistomittari vain ponnahtaisi jo ylös!

Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?

Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....

O