Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

Esim. liiallinen päihteiden käyttö pistää kyllä heti hälytyskellot soimaan.

Liiallinen kunnioittaminen tai pikemminkin nöyristely. Se siis kyrsii, jos toinen on liikenteessä "yes sir" asenteella ja seuraa toista kuin tahdoton lammas.. Voihan tuo tietysti joillekin sopia, mutta ei itselleni.

[q]vuokko, 6.11.2008 14:58:
---
Syce, 6.11.2008 11:33:

Toi oli lähinnä nopeiten mieleen tullu esimerkki... kyllä sillä oli vaikeuksia muissakin kuin pelkästään raha-asioiden hoidossa.
Siitä en tosin syytä mistään.. kaikki olemme erilaisia ja sen erilaisuus ei iskenyt positiivisessa valossa.

[q]Syce, 6.11.2008 11:33:
---
Olin suhteessa jossa emäntä oli niin saamaton ettei saanut edes pankkiasioita hoidettua etten patistanut. Jotenkin tuntui kaikki asioinnit olleen niin pirun hankalia... en jäänyt ottaa asiasta selvää et mikä vaivas.. edit. uskoisin että hän pelkäsi olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa tms?!
[/q]
Kokemuksen syvällä rintaäänellä... On se nyt kumma, jos ei aikuinen ihminen osaa pitää asioistaan huolta, vaan yrittää aktiivisesti unohtaa kaikki mahdolliset velvollisuudet! Itseäni kun ahdistaa suunnattomasti, jos on omia asioita hoitamatta, niin en todellakaan halua ryhtyä kenenkään muun "äidiksi". Never again! Eihän sellaisen ihmisen kanssa voi mitään tulevaisuuttakaan suunnitella.

[q]Syce, 6.11.2008 11:18:
Laiskuus, oma-alotteisuus,epävarmuus... näistä lähetään
[/q]

Ööö, mä luen tän varmaan nyt aika väärin, mut oon aina kuvitellu et oma-alotteisuus liittyis edes jonkin asteiseen itsevarmuuteen.. mut sit kumminkin samalla sua latistaa epävarmuus eli ei saa olla itsevarma mut ei saa olla epävarmakaan.. saa vain vähän niinku "polkea tyhjäkäynnillä"..?

Tässä nyt pari, lisää kun tulee mieleen.

- Hiljaisuus, varsinkin tutustumisvaihteessa. Rakastan small talkia ja tunnen oloni hyvin vaivautuneeksi, jos toinen osapuoli ei edes yritä keskustella.
- Kuosaajat eivät kyllä pahemmin houkuta.
- Jalkaan liimautuminen, että pitää olla 24/7 toisessa kiinni.
- Huono itsetunto. Ei kiinnosta kuunnella paskan vertaa, että et ole rantakunnossa tai olet mielestäsi läski.
- Lutkamaisuus ei houkuta, eli ei tarvitse poraa 50 äijää jokaisen viikonlopun aikana.
- Bimbomaisuus kasvattaa lerssin otsikkoon.
- Liian "sivistyntyt" huumorintaju tai sen totaalinen puuttuminen (rakastan vessahuumoria, sitä tulee seurassani pakostakin.)
- Pakonomainen tarve riidellä.

[q]remotion, 10.6.2005 17:40:
heltta
[/q]
Musta taas sellainen pikkupikkuheltta on ylitsevuotavan herttainen!

Jooh.. en nyt aijo/jaksa asiasta sen enempää täällä avautua. Menneet on menneitä etc..
sanoinpahan sanottavani... *(*hmph**ding*)

edit. freja korjas uudelleen. thankke =)

[q]josbe, 6.11.2008 15:33:
---
Syce, 6.11.2008 11:33:
---
Olin suhteessa jossa emäntä oli niin saamaton ettei saanut edes pankkiasioita hoidettua etten patistanut. Jotenkin tuntui kaikki asioinnit olleen niin pirun hankalia... en jäänyt ottaa asiasta selvää et mikä vaivas.. edit. uskoisin että hän pelkäsi olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa tms?!

---

Kokemuksen syvällä rintaäänellä... On se nyt kumma, jos ei aikuinen ihminen osaa pitää asioistaan huolta, vaan yrittää aktiivisesti unohtaa kaikki mahdolliset velvollisuudet! Itseäni kun ahdistaa suunnattomasti, jos on omia asioita hoitamatta, niin en todellakaan halua ryhtyä kenenkään muun "äidiksi". Never again! Eihän sellaisen ihmisen kanssa voi mitään tulevaisuuttakaan suunnitella.
[/q]

+1

Samaa mieltä olen eli en hyväksy em. asennetta myöskään itse vastuuntuntoisena henkilönä joka haluaa että asiat ovat kunnossa ja elämä vakaata sekä laadukasta.
Toki nyt mainittu päihteidenkäyttö ja liika sekoilu ei myöskään sovi tähän muottiin

[q]
... josta tulikin mieleen, että mä en kestä huolimattomuutta. En pidä siitä, että asiat tehdään hutaisten. Enkä kestä sellaista saamattomuutta, ettei terve aikuinen ihminen saa esim. laskujaan maksettua, vaikka tilillä olisi rahaa. Unohtelee vaan jatkuvasti maksaa laskut (ymmärrän toki jos joskus unohtaa) tai vaihtoehtoisesti hukkaa aina laskujaan yms., ärsyttävää.
[/q]

Joo todellakin yhdyn samaan! Mä en kans kestä tollasia huolimattomia ihmisiä ketkä jatkuvasti unohtaa maksaa tai hukkaa laskujaan, etenkään silloin ku näen sen kaltaisia piirteitä itsessäni!

Mä myönnän, että "unohtelen" maksaa laskuja ajoissa tai aina ne on edes vähän myöhässä (ainakin osa laskuista) En tiedä mistä se johtuu, ehkä vaan omaa typerää saamattomuutta, laiskuutta tai sitä faktaa, että yksinkertaisesti Ei ole rahaa

Joten ainakin edes jollain tasolla syyllistyn tohon samaan typeryyteen

[q]katrihana, 20.9.2008 05:43:
Puhelimen tai tietokoneen (muussa kuin musiikin kuuntelu tarkoituksessa) LIIALLINEN HIPELÖINTI EHDOTTOMASTI KIELLETTY!!
[/q]

Samaa mieltä, ja lisäksi jos ollaan kahdestaan jossain ulkona, oli se sitten junassa tai muualla, niin mua ainakin ärsyttää ihan helvetin paljon jos toinen keskittyy enemmän klubbarin sanomaboksiin ku muhun. Oonko mä todellakin niin kuivaa seuraa

[q]Birgie, 6.11.2008 16:42:
Samaa mieltä, ja lisäksi jos ollaan kahdestaan jossain ulkona, oli se sitten junassa tai muualla, niin mua ainakin ärsyttää ihan helvetin paljon jos toinen keskittyy enemmän klubbarin sanomaboksiin ku muhun. Oonko mä todellakin niin kuivaa seuraa
[/q]

Taitaa olla omakohtaisia kokemuksia ;)

Liiallinen itsestä puhuminen.
Liiallinen ylpeys.
Huumeiden käyttö.
Tylsyys.
Elvistely rahoilla.
Liika nöyristely.
Väkivaltaisuus (sekä henkisesti että fyysisesti).

yms :)

Listaan vielä omalta osaltani:

- Liika meikkaus, sellaiset pakkelista lakananvalkoiset hutsut ei iske. Luonnonkauneus rox.
- Tyrkky pukeutumistyyli. Olen osa sitä nyrpeää vähemmistöä, jonka mielestä naiset näyttävät paremmilta vaatteet päällä.

Olen konservatisti :)

[q]Juhgu, 19.11.2007 14:26:
Et nyt ottanut huomioon kolmatta vaihtoehtoa: henkilö x:n päämääränä on tuijottaa tissejä. Mikä tälläisessä tilanteessa olisi mielestäsi oikea lähestymistapa?

Ihan ku mä olisin joku tunteeton, kylmä puherobotti jonka kanssa voi suoraan lähteä hakemaan pinnallista yhden illan keskustelua ilman minkäänlaista tissikatsekontaktia.
[/q]

Juhq katoku kaikki ei oo niinkuin sää, jotkut ovat jo menettäneet poikuutensa. Jos ne haluu vaan katsella tissei, niin ne kattelee niitä netistä. Baarissa ne tahtoo katsella tissei, mikä toimii heille esileikkinä (vaikea sana, selitän sen sulle sit kun oot vähän isompi poika), että voivat hoitaa reikäjutut heti valomerkin jälkeen ennen sammumistaan.

Sit on tietty niitäkin poikia jotka ovat vähän sua kokeneempia, eikä niille riitä pelkkä töllistely, ne tahtoo puristellakin. Niitä löytyy mun kaveripiiristä kaks, terkkui vaan =)) ja niiden kans olen todennut toimivimmaksi käytännöksi sallia kiintiömäärän kyseistä mielenkiintoa. Te pojat toimitte saalistusvietin varassa, ja olenkin huomannut pääseväni vähällä, koska mun kiinnostavuusprosentti tipahtaa sitä mukaa, mitä helpompaa kontaktin ottaminen tisseihini on. Toisekseen he ovat tissi-innostuksestaan huolimatta mulle tärkeitä, joten olen valmis uhrautumaan heidän mielihyvänsä vuoksi rinnanmitan enemmän kuin muiden. Niitä muita varten olen varautunut avokämmenlyönnillä, emmä tissejäni kaikkien kanssa tahdo jakaa :( Vähän niinkuin säkään et tahdo jakaa keskusteluyhteyttä saamatta itse tissikontaktia.

Suosittelen siis hankkimaan ns. vakiotissit, joiden avulla voi ylläpitää tissitarpeitaan. Jos taas tahtoo lisäksi myös vauhtia ja vaaratilanteita, niin sitten vaan yöelämään testaamaan erilaisia lähestymistaktiikoita. Aiemmin mainittu saalistuksen tuoma jännitys menisi kokonaan, jos siihen kerrottaisiin toimiva kaava.

Mut älä ole huolissasi, jokainen kehittyy omaan tahtiinsa. Kunhan aikaa kuluu, ymmärrät kyllä, miksi romantiikka (tääkin on vaikea sana, mut tarkoittaa siis baaritiskillä lausuttavia kauniita sanoja tissien näkemisen toivossa) toimii vain ranskalaisen patonkimiehen ja runoprinsessan välillä. Ja jos olet oikein kärsivällinen, niin vielä joku päivä säkin löydät netin tissisaitit ja ehkä jopa pääset kosketuksiin oikeudenkin tissien kans, ehkä löydät jopa ihan ikiomat vakitissit ^_^

/edit:

Vakitissit omaava kaveripiiriläinen kertoi sisäpiirin vihjeen, että pojathan voivat myös ottaa asiakseen tehdä tissien vuoksi elämäntaparemontin ja siirtyä ruokavalioon ja liikuntatottumuksiin, jotka edesauttavat omien tissien kasvua puristeltavuuskokoluokkaan asti. Vakitissitkin pysyvät pinkeämpinä, kun saavat lepoa pojan puristellessa välillä omiaankin.

Aineenvaihdunnan olemassaolo. Tytöt eivät käy kakalla.

Yleinen epätäydellisyys.

Jatkuva ulkonäön kohentaminen, niin pinnallista...

Raittius ja kuosaaminen.

Väärät mielipiteet.

Sarkasmi, varsinkin jos ei voi heti tietää onko toinen tosissaan vai heittääkö läppää :(

Jos ei osaa tanssii ei oo rytmitajuu ja huumorikin on jääny himaan, niin..*eiei**poks*

NII

[q]Zeratul, 19.11.2007 23:08:
edit: Mut jos oot ees puoliks nii kaunis ku oot fiksu, nii ehkä mä viel joskus annan sulle.
[/q]

Pistän sulle privaa heti ku sulan tästä kommenttisi aiheuttamasta verbaalisesta syväjäätymisestä ja veri kiertää taas yläpäässäkin.

edit :
[q]Zeratul, 19.11.2007 23:22:

Ehkä mä vaan luovun toisen moisen naisen etsinnästä ja teen anniharhasta vaimoni.
[/q]

Eikuhei kato jee, mun ei tarviikaan enää tehdä mitään ja mä saan silti!

ujous + tupaq + epähygieenisyys (joista viimeisintä minussa kylläkin ilmenee )

Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.

O