Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
[q]anniharha, 19.11.2007 22:58:
---
Zeratul, 19.11.2007 22:41:
En nyt tiiä kumpi ei tajunnu toisen ajatuksenkulkua, mut en kyl keksi miks toi oli niin säälittävä. Et vaa osannu vastata. :( Tai ehkä tää oli malliesimerkki mun äskeisestä väitteestä, ku sanoo tarpeeks suoraan nii ei sitä kukaan enää usko, eli antaisit oikeesti mut koska en usko nii jää taas pipari saamatta. :(
---
Silleenniinku iiäräl jos oisit tullu ton heittää nii oisin luultavasti todennut "en" ja senhetkisestä mielialasta riippuen mahdollisesti jatkanut joko "oon paljon tyhmempi" tai "eiku mitä, oonksmä se poikkeus mensan jäsenissä joka oikeesti näyttää hyvältä?", tai jos oisin ottanu tarpeeks monta niin oisin varmaan keksinyt jotain oikeesti nasevaakin. Nyt aattelin kierrättää vanhaa vitsiini ja saada siin sivussa, mut missasit jo ku ei heti kelvannu ja mun mielenkiinto meni jo :(
[/q]
I FAIL!
Paskaa.
edit: Mut jos oot ees puoliks nii kaunis ku oot fiksu, nii ehkä mä viel joskus annan sulle.
[q]migizz, 17.11.2007 01:26:
Hieman offtopic mut mun mielestä naisille ei riitä mikään. Vaik oisit kuin täydellinen MIES niin ne keksii aina jotain valittamista, niin se vaan on.
Mun mielestä kiinnostuksen latistaa naiseen:
- Valitus (tyhjänpäiväisistä asioista)
- Valitus (etten minä tee muka mitään)
- Valitus (etten minä muka välitä naisestani)
- Liika sosiaalisuus
- Liika aktiivisuus
- Ääliö käytös kännissä
- Väkivaltaisuus
- Mustavalkoisuus
- Pinnallisuus
- Haluttomuus
Ja pahin jos nainen on "äijää" hyi helvetti, naisen pitää olla naisellinen!
[/q]
Hehah! Aika hyvä yleistys. No mut... Ei hyvin näytä menevän. Otan osaa!
ps. Havaittavissa pientä katkeroitumista.
pps. Minkähän takia tuota mies-sanaa painotetaan capseilla...?
[q]migizz, 23.11.2007 21:11:
No ehkä hieman yleistän mut ei mun juttuja aina pidä ihan vakavissaa ottaa.
Niin muuten miehil on sellai valitussuodatin tuolla päässä, eli kun kuuntelet tunnin tilitystä (siitä miten keittiön kaapin ovet ovat aina jätetty auki) niin vastaat hymyillen "niin minäkin sinua kulta" että sinänsä se valitus on melko turhaa. *iloinen*[/q]
Hmm.. Miten munsta tuo keittiön kaappi -juttu kuulostaa jotenkin tosi kliseeltä. Ittiä ei kyllä vähempää vois kiinnostaa onko ne auki vai kiinni. Ja jos kiinnostaa, nii ei siitä ainakaa mitään hirveetä tunnin tilitystä tule. Oot kyllä osannu valita hyvin kumppanisi... Tai sitten siinä niiden "tuntien tilitysten" takana on jotain muutaki ku pelkät keittiön kaapit - IMHO... Niin ja onkohan mun miehet olleet jotenki tavallisesta poikkeavia, kun ei niillä oo ollu mitään valitussuodatinta päässä. Jos niitä joku vituttaa, ne on kyllä sen sanonu ja pisteet siitä.
Aika hyvin muuten kärjistät nuo miesten ja naisten roolit (mies: valitussuodatin, nainen:valittaja). Pelottavaa...
[q]migizz, 23.11.2007 21:11:
Kuuntele Suurlähettiläiden Mitä miehen tulee olla biisi...
[/q]
Aaa!! Olishan se pitänyt tajuta että mies capseilla viittaa Suurlähettiläiden biisiin!! *toktok* Siinähän kerrotaan TOTUUS miehuudesta!
ps. Jos se valitus on "melko turhaa" ja pääset aina pälkähästä "niin minäkin sinua, kulta" -lausahduksella, niin ei kai siinä sitten mitään ongelmaa pitäis olla.
Onnea naisen etsintään!
[q]migizz, 25.11.2007 14:50:
En nyt puhu pelkästään omista kokemuksista vaan mitä muutkin äijät muijistaan puhunu niin on vaan tullut tämmönen kuva.
[/q]
Pakko heittää tähän väliin, et siinä vaiheessa ku "äijät puhuu muijistaan", mä en yhtään ihmettele että näillä "muijilla" kaikki kulminoituu loppujen lopuksi keittiön kaappeihin. Mut sehän on kyl toisaalta vaan tyhmyyttä ettei ymmärrä pistää näitä "äijiä" vaihtoon*nauru*
nimimerkillä, muijjittelu todellakin latistaa kiinnostuksen jos sellainen ÄIJJÄÄ kohtaan on päässyt syntymään*justjoo*
[q]migizz
En nyt puhu pelkästään omista kokemuksista vaan mitä muutkin äijät muijistaan puhunu niin on vaan tullut tämmönen kuva.[/q]
Klisee.
Ehkä sä vaan kiinnität enemmän huomiota niihin keskusteluihin, joissa moititaan naisia ja pääset niillä vahvistamaan omia käsityksiäsi. Samalla sivuutat ne keskustelut kun naisista puhutaan hyvää. En todellakaan usko, että kaikki "muutkin äijät" (oletan, että viittaat kavereihisi) ovat sitä mieltä, että naiset vaan valittavat koko ajan.
[q]migizz
Mäkin haluaisin uskoa siihen et hommat toimis ilman mitään selkeen rajan vetämistä sukupuolien välille ja haluisin nähdä jonku esimerkki pariskunnan jolla tää toimis.[/q]
Ootko koskaan ajatellu, että kyse ei ole sukupuolesta vaan kahden ihmisen välisestä SUHTEESTA, jossa MOLEMMAT ovat osallisia? On vastuunpakoilua ja piittaamattomuutta paeta siihen periaatteeseen, että kyse on sukupuolesta. Siihen paetaan silloin kun ei ole kykyä mennä asian taakse ja pohtia sitä syvällisemmin.
Jos asia olisi noin mustavalkoinen, kuin mainitsit, että kyse on sukupuolesta, minkä takia sitten on naisia, jotka EIVÄT valita ja joita ei yksinkertaisesti kiinnosta? Minkä takia on miehiä, jotka valittavat? Lisäksi minkä takia joissain kulttuureissa naiset eivät juurikaan keskustele (eivätkä näin ollen valita) ollenkaan, ja joissain kulttuureissa "valittajat" ovat yksinomaan miehiä? -> Kyse ei ole sukupuolesta vaan siitä, miten ihmiset toimivat erilaisissa yhteisöissä ja miten ihmiset "sosiaalistetaan" yhteisöön, mikä on sallittua ja mikä ei. Tässä tullaan kysymykseen myös naisen ja miehen rooleista. Kysymys ei ole biologinen vaan ennenkaikkea sosiaalinen.
Lisäksi, mä voin antaa sulle miljoona esimerkkiä hyvästä "valitusvapaasta" parisuhteesta, omista vanhemmistani ja isovanhemmistani aloittaen.
[q]migizz
paitsi mä huomioin aina muiden mielipiteet väittelyssä ja yritän ymmärtää niiden näkökulmaa, eihän väittelyssä ole muuten mitään järkeä.[/q]
Väittelyssä ei ole mitään järkeä jos väitellään faktoista, jotka on yleisesti tunnustettuja kuten esim. se, että maapallo on pyöreä. Mutta jos jaksat siitä väitellä jonkun kanssa niin go ahead...
[q]migizz
mutta toi on totta, pohjimmiltaan jokainen mies on tollasia mutta evoluutio on tuonut meille älyä ja estoja. [/q]
Lollaus.
[q]migizz, 25.11.2007 15:07:
---
Pätkis, 25.11.2007 14:57:
Pakko heittää tähän väliin, et siinä vaiheessa ku "äijät puhuu muijistaan", mä en yhtään ihmettele että näillä "muijilla" kaikki kulminoituu loppujen lopuksi keittiön kaappeihin. Mut sehän on kyl toisaalta vaan tyhmyyttä ettei ymmärrä pistää näitä "äijiä" vaihtoon*nauru*
nimimerkillä, muijjittelu todellakin latistaa kiinnostuksen jos sellainen ÄIJJÄÄ kohtaan on päässyt syntymään*justjoo*
---
mutta miksi sitä ei voi sanoas sitten suoraan? se on paljon tehokkaampaa kuin valittaa mitättömistä asioista?
jos tiedän että joku asia loukkaa naistani (esim. toi muija sana) niin en todellakaan toista sitä.
[/q]
No ei tietysti voi yleistää, mutta kokemukseni mukaan se suoraan sanominen on just sitä mitättömistä asioista mussuttamista, jota -äijät- ei ota tosissaan ennenkuin juttu pääsee kääntymään kaapin oviin asti. Siihen sitten herätään, että "kelaa, se -muija- aukoo mulle jostain kaapinovista" ihan KUIN mitään sitä ennen ei olisi yritety sanoa.. Sehän oliskin just ideaali että pysähdyttäs kuuntelemaan, mikä nyt oikeasti vituttaakaan sen sijaan, että vastataan vaan et "niin minäkin sinua" -ja ollaan sen jälkeen NIIN polleena netissä että mullehan on ihan turha tollasista alkaa*vink*
Liian usein kuulee sanottavan, että tieten tahtoen en toista loukkaisi, mutta oikeasti ei olla just yllä kuvatulla tavalla juurikaan kiinnostuneita siitä, mikä toista arjessa ärsyttää. En nyt väitä, että ne kaapin ovet olis aina se juttu, mut mistä sitä voi toisesta ihmisestä tietää? Jos lähtee sille linjalle, että itse määrittelee, mikä osa toisen mielipiteistä on "turhaa valittamista" ja kaiken sen ignooraa, yleensä menee aika paljon pointteja ohi. Nekin, jotka on kyllä sanottu ihan tosi suoraan, mut joita ei vaan ole välitetty kuunnella.
Repeilin eepero*:n listaa et sehän on lähes täydellinen minä
Aika monet ihan neutraalitkin piirteet osoittautuu ärsyttäviksi yhdistyessään tietynlaisiin piirteisiin, joten tästä listasta voisi tulla nälkävuoden pituinen oikeestaan. :) Tyydynkin siis listamaan jotain tässä viime aikoina esille tulleita inhokkipiirteitä:
-itsekeskeisyys, rehentely ja kerskailu
-tyhjäpäisyys: se, ettei ole kiinnostunut oikein muusta kuin omasta pärstästään ja trendilehdistä
-todella kapea musiikkimaku ("meikä ei kuuntele ku hevii, örr, kaikki muu on paskaa!")
-"kovat jätkät ei mitään rehuja syö" -asenne, sopii aika huonosti mun kasvissyöntiin. musta olisi kiva, että toinen söisi munkin laittamaa safkaa joskus ja että mun ei tarvitsisi joka aterialla tapella siitä, miksi olen "perkeleen porkkananpurija"
-huonon neekeriläpän jatkuva kylväminen asiaankuuluvalla rasistisella omahyväisyydellä
-huumorintajuttomuus ja se, ettei osaa nauraa itselleen
Lisäksi jonkinlainen yleissivistys olisi suuri plussa, ei jaksa aina jokaista asiaa ruveta vääntämään rautalangasta. ;)
[q]patient, 12.9.2005 19:06:
-itsekeskeisyys, rehentely ja kerskailu
-tyhjäpäisyys: se, ettei ole kiinnostunut oikein muusta kuin omasta pärstästään ja trendilehdistä
-todella kapea musiikkimaku ("meikä ei kuuntele ku hevii, örr, kaikki muu on paskaa!")
-"kovat jätkät ei mitään rehuja syö" -asenne, sopii aika huonosti mun kasvissyöntiin. musta olisi kiva, että toinen söisi munkin laittamaa safkaa joskus ja että mun ei tarvitsisi joka aterialla tapella siitä, miksi olen "perkeleen porkkananpurija"
-huumorintajuttomuus ja se, ettei osaa nauraa itselleen
Lisäksi jonkinlainen yleissivistys olisi suuri plussa, ei jaksa aina jokaista asiaa ruveta vääntämään rautalangasta. ;)
[/q]
Jota kuinkin samaa mieltä
totaali turn off - samoista asioista jauhaminen
arvostelu, henkisesti ja fyysisesti kotiin "sitominen" ,loputon sikailu ja naljailu joko minua tai muita kohtaan, jollei se ole sitten inside läppää tj... hmm.. noi ny tuli taas mieleen
Tupakan poltto on sellanen minkä yleensä huomaa ekana. Tosin siitä kaiketi pääsee eroon.
Toisekseen elämänarvot on tärkeet. Ja tottakai sitä kautta vastuu omasta elämästä. Muita tärkeitä tos on listattukkin monenne kertaan.
[q]Cloud, 12.9.2005 16:59:
Nuorempi..
[/q]
Eihän tossa nyt oo järkeä. Ajattele sitä etua, minkä saat ku 50 kybäsenä ukkona sulla on 20v vaimo :D
Nuorempi..
-Rööki, huumeet
-Se että ei liiku _ollenkaan_ (siis urheile)
-Ei hymyile
Hmm oon kyl voinu vastata tähän joskus aikasemminkin, tsori*hih*
[q]Lyylikki, 29.8.2005 22:25:
Deittailin hetken miestä, joka ei ollut oikeasti mitään ja silti se oli aina sillä asenteella liikkeellä, että "eksää tiedä kuka mä oon?". Oli jossain Helsingin raflassa töissä ja siitä sitten ihmisiä muistutti. Voi taivas. Ei ainakaan mitään semmoista.
[/q]
Juu ei! "Olin ton ja ton kans siellä ja siellä ja sit näin sen ja sen ja sanoin näin ja noin ja siis tajuutsä ketä mä tunnen, hä..." yäk!
Itsestään voi tehdä numeroa ja saa olla keskipisteenä/suunapäänä, mutta turhaa kukkoilua ja itsensä jalustalle nostamista on syytä välttää.
[/q]
Ei saa tehdä itsestään kuitenkaan väkisin huomion keskipistettä... yhtä yäk!
Enkä mä jaksais kattoo mitään tilittäjääkään. Jos kaikki on päin vittua, niin mä olen kyllä hyvä kuuntelija hetken, mutta jossain vaiheessa mulla menee hermo. Ja tämä kyllä latistaa kiinnostuksen niin ystäviin, kuin potentiaalisiin poikaystäviinkin. Nähty on.
[/q]
Tuo on ero kaverin ja ystävän välillä. Jos ihmisellä on vaikea aika elämässään niin sitä pitää kunnella, todellinen ystävä ei pidä sitä rasittavana. Eri asia on sitten perusnegatiiviset ihmiset jotka kitisevät kitisemisen takia...
Ja kuten Mekha tuossa sanoi, liika huumeidenkäyttö!*eiei* Ja konemusiikkipurismi, ei kiitos!
Liika huumeidenkäyttö. Vääränlaiset kengät. Ja jos ei pidä konemusasta niin..tack och adjö(luultavasti näin koska olen DJ..) Mustasukkaisuus on joskus rasittavaa, eli ei liikaa sellaista. Ja jos on vaikka miten hyvä tyyppi ni jos nainen on pitempi kuin itse on ni se on ongelma..mut ei kuitenkaan iso sellainen.
Pakit
ärsyttävintä on:
-ei minä teen niiku minä haluan, viis muitten tunteista
-viinaa pakko saada kävi miten kävi
-jatkuva "kovan pojan" rooli (varsinki kavereitten aikana)
-ainoastaan musiikki jota itse kuuntelen on hyvää
-valehdellaan menoista, jotta saa sikailla rauhassa
-tärkeintä on mitä kaverit aattelee
-minähä en akkojen sanoja tottele
-bileet ei oo hyvät ilman "dopingii"
[q]-***-, 7.11.2008 07:06:
Käytöstavat.
[/q]
kun niitä siis on?
Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.