Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
[q]^Hagi^, 2.11.2006 18:57:
Ei oo aina kiva olla yksin... mut totaa... miul ei ole ainakaan sellasta "pakko saada joku" tunnetta... jos tota nyt sitten tarkotitte :D
[/q]
mut mistä minä tiedän noita juttuja ku oon iha juunnu viel :P
ihmistä ei ole tarkoitettu olemaan yksin, vielä jonkin aikaa sitten ei yksinkertaisesti pärjännyt jos ei ollut muiden apua..
pikkuhiljaa evoluutio muuttaa meitäkin
mutta ihan aiheeseen, tupakointi on suuri miinus, valehtelemisesta juoksen samantien kauas.
Ei oo aina kiva olla yksin... mut totaa... miul ei ole ainakaan sellasta "pakko saada joku" tunnetta... jos tota nyt sitten tarkotitte :D
[q]KooKie, 2.11.2006 18:46:
Mä olen aina halveksunut ihmisiä, jotka on yhdessä pelkästä yhdessäolemisen "ilosta", ei niinkään sen juuri näiden kahden henkilön välisen kemian takia. Musta se on todella surullista, ettei ihminen "pärjää" "yksin".
[/q]
Toi on musta vähän kummalista, Sillä jos ei kemiat toimi ollenkaan niin ei musta ainakaan voi olla yhdessä edes yhdessäolemisen ilosta kun ei siinä olla yhdessä eikä olla iloisiakaan.
Kyllä mä vaan ymmärrän ihmisiä, jotka haluaa tukevan tasaisin ja hyvän ihmissuhteen. Sellaisen jossa on perusasiat turvattu, ja mahdollisille lapsille etc hyvä tulevaisuus. Vaikka sitten se seksi tai oma hurjastelu elämässä olisikin taka-alalla. Mielummin noinpäin kuin toisinpäin imo.
Mikä ihmisessä lannistaa tunnelman. Aika helvetin moni asia. En vain itse viitsi olla, niin itsekäs ja itseäni jalustalle asettava, ettenkö uskoisi itsessäni olevan myös huonoja piirteitä. There for en lähdekkään etsimään täydellisyyttä vaan sopusuhtaisuutta.
Tää on vähän toi sama, asia kuin tossa "maha" topicissa.. jos et itse ole sixari elä käy vaatimaan sitä toiselta. Kun itsessäs on kuitenkin paskoja puolia, turha sitä ihan kaikesta on ruveta kitisee toisenkaan osassa.
[q]Zenni, 2.11.2006 19:17:
---
Cloud, 2.11.2006 19:07:
(--) En vain itse viitsi olla, niin itsekäs ja itseäni jalustalle asettava, ettenkö uskoisi itsessäni olevan myös huonoja piirteitä. There for en lähdekkään etsimään täydellisyyttä vaan sopusuhtaisuutta. (--)
---
Tuskin tässä kukaan on lähtenyt nostamaan itteään muiden yläpuolelle omalla "virheettömyydellään", vaan etitään sitä toista, joka on just itelle täydellinen. Ei sen tartte täyttää mitään täydellisyys-standardeja muiden silmissä.
[/q]
paitsi, ettei täydellisyyttä ole. Sitähän mä tossa yritän sanoa =P. En mä kiellä ihmisiä etsimästä täydellistä. Mutta epätäydellinenkin voi olla täydellinen. Musta vaan kun näitä tekstejä lukee niin imo ihmiset tuntuu välillä tosi nirsoilta. Ei siinä kyllä mä ymmärrän sen, ettei kaikki asiat miellytä ja jotkin asiat ovat iso nono.. mutta kun näitä lukee niin tulee sellanen fiilis et jaaha et tollanenkin on nono.. niin ei sussa sitten ole vai vikaa? Jotenkin näistä tulee aika joustamatonkin fiilis mieleen mulle. Mutta tämähän on mun 5c ja en mä lähtis silti ketään tuomitsemaan noiden takia kunhan itselleni tulee tämmöttis fiilari.
[q]ALIEN, 2.11.2006 21:52:
---
remotion, 2.11.2006 21:42:
(tosta on se karumpikin versio mut jätetää se pois)
---
pistä pls privana edes?
[/q]
ei jaksa privana mutta:
kysymys: montako tosinaista tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
vastaus: ei yhtään, tosinaisella on tosimies joka vaihtaa sen.
kysymys: montako tosimiestä tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
vastaus: ei yhtään, itkekööt huora pimeessä!*uros**pahis*
...ja taas tippu loputkin pisteet sopivien vastakappaleiden silmissä...
...en oo sit oikeesti noin tuhma...
[q]Sssan*, 2.11.2006 21:12:
Totta!Ja nää pelaajat tuskin antaa itselleen koskaan mahdollisuutta aitoon ja oikeaan rakkauteen..sääli sinänsä vaikka toisaalta jotkut sitä ei teoillaan ehkä ansaitsiskaan...*hmph*
Ja pakko kans mainita kun hississä äsken törmäsin pariskuntaan jossa nainen puhui hennolla ja pyytelevällä äänellä, mies tiuski, paiskoi ovet ja katsoi muakin kuin halpaa makkaraa kun vaan hymyilin tukka pörrössä
Tollanen `alistus-juttu` on kans niiin syvältä ite en katselis hetkeekään..
[/q]
se on kyllä persiistä tuo dissaamis juttu... ollaa siitä monta kertaa juteltu kavereitten kanssa. esim. jossai kahviloissa ku istuskellaa ja naureskellaa nii nää "lätkäossi-pelimiehet" kattoo aina pahasti. niitten katse on niin tappava ku ne luulee olevansa parempia...hyiiii...
mihi maailma on menossa? vai onko se aina ollut samanlainen?
Tässä sellaset jotka tällä hetkellä vaikuttaa:
- Huono itsetunto / itseluottamus, ja jolla elämäkin on vähän hakusessa.
- Liika itsekeskeisyys. Haluaa paljon muilta mutta ei ole valmis antamaan mitään.
- Brassailu ja lipevä flirttailu / imartelu, yök!
- Tiukkapipo tosikot. Huumorintajunpuute on vakava ongelma :D
- Aggressiivinen luonne.
- Jästipäät jotka ei anna periksi periaatteistaan, vaikka niissä ei olis mitään järkeä.
- Yksinkertaisuus ja yleissivistyksen puute.
- Epärehellisyys
- Roolin vetäminen, epäaitous.
- Vastuuntunnottomuus
- Patalaiskuus
- Päihderiippuvuus
- Negatiivisuus ja liika kriittisyys. Valittaa aina kun mahdollista.
- Ei osaa pyytää anteeksi. Eli ei halua myöntää tehneensä väärin.
- Ei ole itsekritiikkiä.
- Ahneus ja kateellisuus, josta seura katkeruutta. Hyi!
- Ei huolehdi itsestään; kroppa, pukeutuminen ja hygienia retuperällä.
No niin, eiköhän nämä riitä tällä erää*nauru* Totuus on kyllä se että oon sietäny aika montaakin näistä piirteistä, joskus liikaakin. Ja olen valmis joustamaan tulevaisuudessakin, kunhan toinen osapuoli on valmis samaan mun suhteen.
[q]mirde, 5.11.2006 23:05:
- Päihderiippuvuus
[/q]
Pitää olla tällaiset juomat tarjolla niin ei pääse viinanhimo kasvamaan liikaa
Jaa no mutta ei noi kyllä ole soveliaita pulloja. Ajaa pian kauniimman sukupuolen alkoholismin partaalle...
Tupakka.
[q]blastic, 6.11.2006 22:26:
---
mirde, 5.11.2006 23:05:
- Päihderiippuvuus
---
Pitää olla tällaiset juomat tarjolla niin ei pääse viinanhimo kasvamaan liikaa
Jaa no mutta ei noi kyllä ole soveliaita pulloja. Ajaa pian kauniimman sukupuolen alkoholismin partaalle...
[/q]
*nauru*Kiitti vinkistä!
[q]Muhvi-, 7.11.2006 20:35:
Tupakka.
[/q]
Second that.
Huono musiikkimaku.
[code]
foreach($booty as $feature) {
switch($feature) {
case "varattu":
case "narkki":
case "valehtelija":
unset($booty);
break;
}
}
if($booty) {
bounce($booty);
}
[/code]
[q]Freja, 8.12.2006 14:39:
Mä sentäs hoen niitä kunnon tuntemisen jälkeen. En heti ensimmäisen parin viikon aikana :D
[/q]
oikein..
edellinen suhde kyl kosahti siihen ku toinen hehkutti hyperüber ihqjuttui kokoajan, vaikka ei tunnettukkaa ku muutaman viikon..ei näin!
[q]Fucking Nobody, 22.11.2006 21:46:
Huono musiikkimaku.
[/q]
Joo.../
munattomuus heko heko.
cp-asenne, ilkeys, ja aika nähä toista olematon ja tylsä elämä.
voisin kirjottaa A4 noit juttui mut noi muutamat saa riittää
[q]Anny, 12.1.2007 12:21:
Vielä voisin tosin vetää johtopäätöksen, että ALIENin mielestä vain mies (ok idioottimies) on kykeneväinen nauttimaan seksuaalisesta kanssakäymisestä "emakon" kanssa, miksei myös toisinpäin...? Eikö se ole vähän näiden "emakoiden" yliarvostamista...
[/q]
Luulo ei ole tiedon väärti. Aika hataralla pohjalla vedetty johtopäätös mun mielipiteestä, mut saat sen anteeksi koska itsehän heitin vitsin minkä arvelinkin aiheuttavan närää jostain suunnasta. Suosittelen ensi kerralla tutustumaan ihmiseen ja sen arvomaailmaan ennen kuin heität jotain noin naaivia käsitystä sen maailmankuvasta :)
edit: ja mitä tulee tohon sanaan emakko niin aika pitkälti naisetkin osaavat olla yhtä sikoja, eikä sitä nähdäkseen tarvitse kauan pitää silmiä/korvia auki. "So be carefull!" -sanoi Eddy Murphy :D
Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.