Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
vihaan ku mies on ylimielinen ja itserakas.Se saa varmasti latistamaan kiinostuksen *sars**poks*
mielestäni saa rakastaa itseään mutta ei saa olla itserakas. Niillä on eroa mutta se raja on helppo ylittää....*uuh*
penis!!
OT!
[q]Amokk,
[...]Mielestäni jokaisen tulisi hallita oma äidinkielensä sen verran hyvin, että osaa sekä tuoda ilmi että tulkita sarkasmia.[/q]
Ei mul muuta mut tää kyl särähti meikäläisen korvaan aika kovasti. :D Sarkasmi on mun (ja luultavasti monen muunkin) mielestä vaikeinta kirjottamista ja loppupeleissä aika harva sitä osaa. Mut ehkä kantsis jatkaa privassa jos jutustuttaa enemmänkin.
edit: okei, ehkä tänkin ois voinu sinne laittaa :D
....
[q]Fyraett, 4.11.2007 20:52:
---
irrrma, 4.11.2007 20:44:
Jos ei osaa tanssii ei oo rytmitajuu ja huumorikin on jääny himaan, niin..*eiei**poks*
---
eiks se just oo sitä humorii jos tanssii vaik ei osaa? :D
[/q]
:DDDD
[q]ee102, 12.1.2007 13:46:
Eihän me yhdessä oltais ja asuttais, jos ei rakastettais toisiamme.
[/q]
Toi nyt ei joka suhteessa pidä aina paikkaansa, joten ei ne "minä rakastan sinua"-sanat paljoa maksa aina silloin tällöin jos sitä tarkoittaa :).
Liian vakavat ja hienostelevat miehet ei toimi muhun yhtään, sillon mun ja sen käsitykset hauskanpidosta on niin kaukana toisistaan. Miehen pitää erottua joukosta jollain tavalla, että mun kiinnostus herää. Liika holhous on myös äärimmäisen ahdistavaa ja tätä tapahtuu yllättävän usein
edit: Oon kehittäny itelleni säännön jota yritän parhaimman mukaan noudattaa: jos uuden pojun kanssa tulee kiusallisia hiljaisuuksia, niin tiedän siitä sit ettei se homma oikeen toimi.
[q]kottarainen, 29.10.2006 19:57:
Elikkäs elimet kohdallaan*hihu*
[/q]
Say no more. *nudge nudge*
Edit: Mitä kettua.
yllämainittu kanamaisuus on kyl hyvinkin monta asiaa nasevasti kiteyttävä ilmaisu.
noin yleisesti ottaen tää on hirveen vaikee kysymys. ku tytöt joiden kans on heilunut eivät ole mitenkään homogeeninen sakki. eri tytöissä kun viehättää eri asiat niin tavallaan vastaavasti saavat anteeksi niitä piirteitä jotka eivät välttämättä niin ole mieleen. eli joku tietty piirre jossakussa henkilössä saattaa riepoa suuresti, kun sitten taas vastaavanlaista piirrettä jossain toisessa voi hyvinkin katsoa sormien läpi.
nää seuraavat nyt on ehkä universaaleja ongelmia ja enemmän advanced-suhdetavaraa sellaisten "tapasimme juuri ja hänessä on paljon ärsyttäviä piirteitä"-juttujen sijaan, mut yleisesti ottaen rasittaa seuraavat asiat:
- se kun toinen pelaa koko ajan jonkun vihjailun varaan ja olettaa, että olen telepaatti joka LUONNOLLISESTIKIN tietää, mistä milläkin hetkellä kiikastaa tai mitä odottaa mun tekevän. voi jeesus ei se voi olla niin vaikee sanoo jos näyttää siltä ettei viesti ole mennyt perille. :D
- se, kun toinen oirehtii suhteen ongelmia tiuskimalla ja naljailemalla täydellisen epäolennaisista asioista, jotka itse ongelmaan eivät liity mitenkään. luulis sitä nyt helvetti osaavan käyttäytyä! helpompi puhuuki juitsuist ku ei tarvi kihistä ja pihistä toisen pikkumaisuutta ja kyvyttömyyttä hillitä itseään.
[q]Ober, 29.10.2006 21:59:
Boten anna*pökr**poks*
[/q]
Koko yö kuorsausta korvaan ja aamulla kuolat poskella Gotta love it!
[q]ReiNe, 29.10.2006 22:42:
Mulla menee jostain syystä mielenkiinto just siinä vaiheessa ku mies alkaa ylistää
Sellanen yli-imelä lässytys tappaa totaalisesti!
[/q]
En kyllä kans jaksa noita sanallisia vuodatuksia, yleensä se menee vielä siihen että mitä enemmän mies puhuu ihanuudesta, sitä vähemmän saa aikaan.. Tyyliin "oot kyllä tosi ihq raksu puspus" ja sitten ei kuitenkaan ehdi tavata / vastata puhelimeen tai viesteihin
Onneks näitä ei ole eksynyt tielle kuin tasan yksi yrittäjä. (Koska en oo kovin ihq.)
Ei siis tarvi olla tuppisuu juro äijä, mut kyllä sen nyt toisesta näkee että välittääkö se vai ei, ja huomaa ihan arkisista jutuista.
Eli nää ainakin voi latistaa kiinnostuksen..
Keskusteluyhteys ei toimi.
Kaikenlaisista ajatuksista ja tuntemuksista on ehdottoman kiva jubailla. Mutta jos ajatustenvaihto jää tosi käytännönläheiselle tasolle tyyliin "mitähän tänään syötäisiin", alkaa helposti ahdistaa.
Liika ehdottomuus.
Jos toinen ei ole halua nähdä tai myöntää, että asioilla on yleensä monta eri puolta. Liittyy ehkä tohon käytännönläheisyyteen ja sitten siihen, että on taipumusta nähdä asioita mustavalkoisina.
Dillet jutut.
Esim. rasistiset läpät, kuosi-ihannointi.
Hätäily.
Jos toinen puhuu vakavissaan esim. naimisiin menosta ja lapsien tekemisestä, vaikka ollaan tavattu vasta ihan äskettäin.
Väkivaltaisuus.
Ihan sama, onko se henkistä vai fyysistä. Ei kiitos.
Voimakas itsekritiikki.
Tällaisen kuuntelu toistuvana voi turhauttaa. Kivat ihmiset on kivoja juuri sellaisina kuin ovat.
:D -tajun puute.
Kun ei kaikki lopulta oo niin vakavaa.
Ideaali olis, että toisen seurassa on tosi "tasavertainen" fiilis.
Ei toki tarvitse olla samanlainen kuin toinen, kunhan vaan juttu koetaan molemmin puolin toimivaksi :)
Mut joo.
Mä en tykkää naisista jotka ei anna...toi oli vitsi (paska sellanen)...oikeesti menee muijast maku jos se pitää itteensä kauniinpana mitä oikeesti on. Sit toinen asia mikä vie kiinnostuksen muijaan on se ett jos sitä heti kiinnostaa miehen rahat ja kiesi..
Mitä enemmän selkääntaputtajia, sitä enemmän vääriä naisia.
edit: riippuu tietty mitä hakee naisilta :D
[q]hallucinogen, 31.10.2006 00:17:
No mä en pidä yleensäkään räppäämisestä joten lyriikat ei muuta mitään, paitsi voi toki tehdä asiasta vielä paskempaa =D.
[/q]
Tottumiskysymys, sanon minä. Musiikillisesti räpin ei tarvitse olla konemusiikkia köyhempää (mikä ei tietenkään sinänsä sano kauheasti) ja itse räppäys taas voi olla vain rytmistä spoken wordia. Toisin sanoen: Jos sanoo, ettei pidä räppäämisestä missään muodossa, niin silloin sulkee pois myös sen taitavan kantaaottavan verbaliikan vain sen takia, että siellä saattaa olla riimejä ja rytmistä leikittelyä mukana. Valitettava tosiasia on kyllä se, että tuollaista oivaltavaa verbaliikkaa en ole mainstream-räppääjiltä juuri kuullut. Poislukien ehkä Will Smith, mutta Will Smith onkin vanhan koulukunnan hupailija.
Edit: Sanottakoon vielä sekin, että allekirjoitan itsekin aika pitkälti tuon Alienin aikaisemman viestin. Kyllä siinä pitää olla ajatusmaailmassa jotain pahasti vialla, jos pitää 50c:n biiseissä muustakin kuin biitistä. Kammoksun jossain määrin myös näitä nykyisiä r'n'b-tähtösiä ihannoivia ihmisiä. "Voi kun se Beyonce on niin kaunis ja lahjakas!" No lahjakas ehkä juu, mutta on varmaan kivan ammatin valinnut kun videoissa pitää näyttää vain keskitasoa kalliimmalta huoralta, että saisi levyjä myytyä. Ja sitten ollaan vielä niin siveän uskonnollisia, että! :D Siinä itseään esineellistäessä tulee annettua kiljoonille faneille kivaa roolimallia ja haastatteluissa voi sitten aina välillä valittaa showbisneksen pinnallisuudesta (en tosin tiedä onko Beyonce tehnyt tätä itse) - paitsi jos on Aguilera, jolle seksuaalisuus on osa ilmaisua. Joku voisi sille Christinallekin kertoa, että seksuaalisuus ei ole synonyymi sanoille "näytä halvalta". Joo, ei näitä nykyajan artisteja partisteja jaksa katsella. Dylan Morania lainaten: "They're just things to occupy thongs."
[q]hallucinogen, 30.10.2006 18:13:
Sen verta hyvän ja huonon räpin vertailemisesta, että se on vähän sama kun jakais paskaa kahteen eri kasaan. Sit alkaa miettii, että mikä tosta toisesta kasasta tekee parempaa kuin toisesta. "okei toi on vähän kovempaa kun toinen mut tos on hyvä rakeisuus ja tuoksukin tuo mieleen suvi yön kello neljä bertan grillillä..." Niin hyvää se räppi vaan on imo :D
[/q]
Sä et vain tajua. =P Niin ja ei, henk. koht. en kuuntele räppiä juuri ollenkaan, vaikka se ei ehkä päällepäin näykään. Syynä on mainstream-räpin sanoman (jos sitä sellaiseksi voi kutsua) suoranainen vastenmielisyys. Taustalla olevat biitit saattavat joskus miellyttää, mutta en minä hitto vie ala rahallisesti tukemaan jotain entisen huumediilerin musiikkiuraa, jos pääosa sanomasta on linjaa "tervetuloa karkkikauppaan". :D
Itseäni miellyttäneet räppi / hoppituotokset (niin ja rap =! hiphop):
Ceebrolistics - 0.
Kollektiivinen muisti - Säkeitä 2002
Danja Mowf - Question?
Viimeinen on tosiaan vain yksi biisi ja ihan mielenkiintoinen tuttavuus. Soundi on chilliä, räppäys mukavasti rytmitettyä ja sanoma... Noh, infantiilia räp-uhoamista kestämättömään nämä lyriikat uppoavat varsin hyvin. (Netistä löytynyt versio ei kyllä ole ihan yksi yhteen omistamani biisiversion kanssa. Esim. alkupuhe puuttuu kokonaan.)
[Mowf's Grandfather]
I've never had any uhh..
healthy degree of respect for, rappers
because they was rappin the wrong kind of thing..
or that old bad language, foul language
I never cared for that.. bad language
I don't care if you make ten million dollars a day
It ain't worth it
What does it profit a man to gain the whole world
and lose his soul? Nothing
Rap about that
[Danja Mowf]
Yo, just a thought but I was wondering
What if underground were to hit, would commercial be the shit?
A universal role-reversal -- imagine that
Where a cipher's too commercial and some corny rap is fat
Would Hammer then get props, and did Ras Kass sell out?
Your moms pumping Organized Konfusion through the house?
St. Ide's was a soda and they legalized the blunts
and everybody smoked em and the President had fronts
Would niggaz sportin afros and dreads and the braids
switch to jheri curls, and high-top fades?
And rappin bout the streets wasn't cool
The underground would pump non-violence, safe sex, stay in school
So who? Be real, could you choose? (nah)
When re-al-ity and commercial-ity both fuse?
But I've got news check it out we're on the way (what?)
to making this happen everyday, so I say
Question: Do you have to be from the hood
in order, to know, how to rap good?
Question: Do you have to pack a Tec-9
Serve jail time, to learn how to rhyme?
Question: Do you you have to be a gang banger
or drug slanger, to be a rap singer?
Question: Do you have to be an alcoholic
or a drug fiend, to make green on the rap scene?
Check it out, I was chillin in my crib
With my hand on the dial, bout to watch a video for a while
Freestyle rules, yes indeed
The song's about hustlers, smokin mad weed
And how many gats you can tote in your coat
And how quick you pull it, and discharge the bullet
Are real O.G.'s, the real MC's?
A brother out the pen with the pen writin sin
Can you tell me then -- if you knows why the do's always close
when I shows with my demos, suppose it's the clothes (nah)
Shoulda choose those Timbo's
or talked about some hoes in my flows (that's how it goes)
Yo it's cool if you live that
If I can't relate, are my rhymes less fat?
Cause I'm not a hustler, a gangster, a player or a G
I'm just an MC bein me, so I ask
[Chorus]
I don't wanna sell my soul to go gold
or pack a gat to umm, go plat-i-numm
If my pockets fat then umm, let it be from how I come
A smart intellectu-al, poet of the streets
Recitin over beats, representin with the pen
I don't pack nines, but known to carry tens
in fingers, ten funk bringers, they known to bring
funk to a punk like a trunk full of skunk, PEE-EWW
I see you, peek-a-boo, who
got a weaker crew, here's a technique or two
Pay-Per-View nigga, for the true niggaz, not the ones
pullin triggers but the ones whose the father figures
WHOA, that's a radical idea, imagine that
But who would wanna hear
somethin in they ear positive
Instead of somethin glorifyin just how triflin they live, so..
[Chorus]
[q]Epailija, 31.10.2006 00:23:
itse räppäys taas voi olla vain rytmistä spoken wordia.
[/q]
Juuri tuosta en pidä, niin ei paljoa väliä vaikka ois mitä sanomaa ja kuinka nokkelaa ;). Ei vaan kuulosta miellyttävältä mun korvaan.
miehen komentelu!! et saa pukeutua noin et saa leikata hiuksia ARGHHH se saa todella nopeasti latistaa kiinostuksen
[q]^Hagi^, 31.10.2006 09:56:
Niin no :) Nykyään ollaa kyl iha kaveripohjalla liikenteessä, mut silti ne kahvikeskustelut ei oikei pelaa :DD Ei viittiis kaverille sanoa ei jos vaikka sillä onkii jotai sydämellä tj.
Ja kävelyt tai muut vaihtoehdot tuovat vaan saman tuloksen :/ Ollaan vaa niin eri ihmisiä.
[/q]
nosta matti ja katti pöydälle ja kysy suoraan et mikä hänen motiivi on. eihän se sitä varmaan suoraan osaa / uskalla sanoa mut jotain varmaan pystyy tulkitsee. ehkä.. tai sit ei...
jos kommunikaatio ei toimi millään tasolla niin suhteesta ei kuitenkaan tulis pidemmän päälle ku murheita...
nojoo, jos osaat sanoo suoraan jo nyt että ootte niin eri ihmisiä ni sanoisin et laske koukku uudestaan veteen, mitään et menetä.
nimim. turhaan tällästä pitkittänyt...
Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.