Virallinen Olen humalassa-topik
Häröily --> tunkio
T: mode-maija *känni*
Toivottavasti morkkiksen määrä on aamulla suht pieni kun tulet tätä lukemaan uudestaan.
Tämä on hyvä topik. Tälle tulee käyttöä*piis*
Tila ei ole ajokuntoinen, mut suht vakaa. Olen tyytyväinen ottaen huomioon, että on herättävä n. 6h kuluttua. Ilta oli onnistunut - tutustuin mukaviin tyyppeihin, oli hauskaa ja porukasta irtautuminen taphtui luontevasti jatkoille siirtymisen yhteydessä.
Toi eka postaus on kyllä munaton ku puuttuu typot*uuh*
[q]turan, 28.5.2005 00:56:
MÄ OON IHAN SAMOILLA FIILIKSILLÄ WHOOHOOO
RAKASTAN TEITÄ KAIKKIA OIKEESTI IHAN SYDÄMENI POHJASTA <3 MUST VOITAIS PERUSTAA JOKU KIMPPAKOMMUUNI KETKÄ KAIKKI ON MESSISSÄ?!?!?!
*plur**plur**plur**plur*
*PUUSKUTTAA*
*sydän*
edit: eiks tää ollukaan virallinen "nyt toimii" topikki?
[/q]
[q]mayah, 28.5.2005 01:04:
En tajunnu sanaakaan, mut kai se kuuluu niinku tän topikin luonteeseen.[/q]
Mielestäni "olen humalassa"-topikissa ei tarvi ymmärtää edes itseään.
...que rica estaba la pollolla del italiano que me comi ayer y hoy espero que otra
[q]Mielestäni "olen humalassa"-topikissa ei tarvi ymmärtää edes itseään.
[/q]
AIVAN!
joo mitäpä tässä sanois
ihan liian hyvin loppunut ilta
kyllä se paska tästä vielä housuun valahtaa
tuota tuota
kyllä mies on parhaimmillaan klo4 aamulla humalassa ja taustalla soi bluesia
oli ihan mahtava ilta ja nyt ollaan myös siinä kunnossa *känni* tullu otettuu pari liikaa
Ai hitto miksen vielä oo tämmöstä aihetta vielä klubista löytäny?? Tänne ois tullu jo niin paljon ehdotteluita muuten...
joo.. kävin asken kebialiisa ja ostin feta-jotakn-ateriaa..
hik.. no aikain hyvä maistsu,, eli siis nyr oon aika känns.. hitto ku einäää sormii................
lasketaaks jos on hatseissa. jos lasketaan, ni moneen? tai mihin? ja voiks ihmisestä oikeesti muka lähtee kuorsaussoundi ulospäin hengittäessä?
Ei oo totta, että tänne on nyt tullu tällanenki!!! Mä heräilin äske ja olin ihan traumoissani lähössä duuniin mut sit tajusin, että perkele: MÄHÄN OLEN IHAN HUMALASSA ja mulla on vapaapäivä!!1yksyksvittujiihaa
Meen takas nuksimaan kohta... Pitää ensin ruokkia tomaatti.
mä heräsin just.. nukuin joku 2 tuntii ja aika sekava olo... pitänee lähtee käymää himassa vaihtaa vaatyteet ja ostaa kaljaa kaupasta...
Humala meni, krapula tuli.
Ennen krapulaa ei kannata juoda. Huoh.
En mäkään. Mut se on varmaan tässä vaiheessa jo aika :)
Tai no itseasiassa kai mä vähän vielä oon. Mut ei se mtn.
OOn kännissä. *känni*