Virallinen Olen humalassa-topik

Back to häröily O

No hel****i kohta mä oon humalassa!!!! jurrissa kännissä soossissa ja selällään!!

Nukuin päiväunet, heräsin siihen kun kaveri tulee VOIP verkkoon ja puheohjelma päättää tiedottaa tästä suureen ääneen huoneen äänentoistojärjestelmässä (o_O). Pieni koomaustauko ja kalja jääkaapista sekä tupakka parvekkeella =)

- Garo

[q]mayah, 17.6.2005 20:27:
Kaksi tuntia myöhemmin....

Rakas kännipäiväkirja!

Olen etsinyt jo useita tunteja, mutta en löydä sinua! Missä olet? Seuraava drinksu tuplana.
[/q]

madkänni

Menen etsimään myös sitä tähtituoppia. olut + 2 lasia valkkaria antoivat hyvät eväät, tästä voin jatkaa ilman vara antropologiakin.

[q]jeesboks, 25.4.2008 21:49:
Terassikauden avajaisia vietetty jokilaivassa ja siitä se idea taas lähti *sydän*
[/q]
Oi oih, jokilaivat! *sydän*
Niissä on PAKKO käydä vappuna kun tuun Turussa käymään

Kyllä täälläkin terassilla käytiin =)

- Garo

Ihan kohta.
Kuohari aukee just

Jooo..kavrujen kaa baariin danssaan NYT!!
Huppeli puppeli jea!

mmkay. myönnän itseni tähän joukkioon. vielä kun saisi nämä muut samalle aaltopituudelle niin hyvä olisi. Huoh. Millut kutsuu ainaki mua, mut saa nähä näistä muista. Vi ska tittas. ;)

tänään letkeilyä (ei ehkä kännin osalta) mutta muuten ;) huomenna sitten illu(minationit). Harjoitellaan siis sitä varten.

olen kohta humalassa

Vieläkin. Sen verran tuli vodka-tequila-redbullia kiskottua.

http://www.pokerisivut.com/forum/images/smilies/drunk.gif

Pienessä pierussa olen.

[q]mayah, 17.6.2005 23:07:
Raks kännipäåiväkirja.

Valmistaiudun tässä lähtöön. Olen ylpeä siitä, että olen saanut viettää iltaa kanssasi. Kiitos näistä tunneista. Ja kiitos siitä, että kähdret mukaani espooseen.

[/q]Tän kirjotusasu alkaa jo lähentelemään uskottavaa :D

[q]Bio, 24.9.2005 16:54:
Jeah, eka aukes..
[/q]
täällä kanssa...

pikkukänni päällä.. niinku hyvä fiilis..

*känni*

Taitaakin olla jo kolmas kerta tän viikon sisällä

[q]mayah, 17.6.2005 18:19:
Tavoitteet tälle illalle on asetettu. Tilanteen kehittymistä voi seurata tästä topikista noin 23.30 asti, jonka jälkeen loppuraportti noin klo 05.00 *känni*
[/q]

tarvii itsekin varmaan kehitellä tällekin illalle humaltusmistavoite? Huomenna se onkin "selvää" kauraa

voinko mä kirjoittaa tänne kun oon juonut neljä kaljaa(4) ?

En oo koskaan ollut kännissä...

O