Virallinen Olen humalassa-topik
[q]hip, 18.6.2005 01:21:
---
lillikutti, 18.6.2005 00:50:
voi, kun olisinkin.
---
haluaisitko oikeasti? *ding**hihu*
[/q]
äsken halusin. nyt jo väsyttää.
*odottelee kiinnostuneena Mayahin loppuraporttia*
*lasku* kyll tää tästä
hukkasin tähden, hukkasin, niin.. vissylasi kourassa silmät punasena yön etsimisestä, oi miksi minua näin koettelet. Onneksi minulle tarjottiin majapaikkaa, taidan lopettaa etsimisen tältä erää.
JEEEEEEEEEEEEE sDune JEEE½!!!!!!! *känni*
mäkin tässä vähän odotan että se nousis päähän..ois kuitenkin kiva saada känni hoidettua kohtalaiseen kuntoon ennen kuin pitää kirmata töihin takaisin..*hih*
trance bance dance chance lance mance... ööö...
keskiviikkokännit rulaa oikeesti.. se on nii julmaa ku premis on niin halpaa.. pakkohan sinne on aina mennä.. mut ku pitää lähtee niin aikasin aina pois, just ku on kunnon känni pääl.. sit vikas dösäs jengi kattoo paheksuvasti.. onneks jään muute aina vast päättäril pois ni bussikuski tulee herättää jos on sattunu nukahtaan bussiin.. ja nyt sit himas yksin ihan kännis vielki.. huoh.. rankkaa..
Mun mielestä tämn topicin alle postaajille pitäs laittaa deletenappulan käyttökielto. Todemnukaisset krijotusvihreet eivt ole plekästään ktauuskottavia, vaan auorastaan pakolisia!
Woooohoooo!!!!! Oli niin kivaa juoda ja olla Freeformeis!!! *sydän*
Pari situkkaa viel ja sit Relluu ottaa lisää, kevyt nousukänni vast *nauru**känni**jiihaa**jiihaa*
Kelpaaks tänne pajari havainnot, vai pitääkö humaltua valtakunnan virallisesta päihteestä?
[q]Damien, 22.6.2005 21:56:
Kelpaaks tänne pajari havainnot, vai pitääkö humaltua valtakunnan virallisesta päihteestä?
[/q]
kelpaa,kelpaa!! kuhan ei vaan mee liian monimutkaseks*nauru**joo*
Vittut ootte kaikki paskaoja. OKEI?!
JA iiniits en kyl tiiä, hyvä olo!
et sellasta mut galrcava jyäää! iKiitti.
Mä en jaksa luottaa itseeni...en tänään enkä huomenna...enkä edes ylihuomenna...saa nähä kuinka paljon uskaltaa viikonlopun aikana nukkua ettei nukkuisi pommiin...perkeleen alkoholi *sydän*
Harrastan epävirallista humallusta tänään, työpaikan imiset ei saa tietää tästä.
Kuumetta oli aamulla, mutta en aio uhrata jussiani selvistelyyn ja sängyssä makaamiseen.
Lintukoton oraakkeli antaa muuten hyviä drinkkiohjeita! Kysykää vaikka: "Mitä juon tänään?"
nonnih. mitähän tähän pitäis sanoa... humalassa ollaan ja sillai..
Hei mitäs jengi on matkustamisesta mieltä?
siis eli minne lähtisitte jos saisitte valita jonkun kohteen...
Meitsi lähtis ainakin sri lankaan... en tiedä kyl miks
temppelit, upean mahtavat rannat, ihanat ihmiset... voi olla rauhassa, ei ylimääräiståä hälinää...
vain minä ja rinkka ja rauha
ihanaa...
[q]mayah, 23.6.2005 21:10:
Nonni! Juhannus alko tästä *känni*
[/q]
Todella! aiva liikaa jo kännissä. hups
mut eikö se olekin tarkoitus *känni*