Virallinen Olen humalassa-topik
Ai kerpele, kirjoittaisin oikeastaan mielelläni, että olen humalassa. En kuitenkaan ole, enkä luultavasti pääse kirjoittelemaan tähän threadiin oikeassa mielentilassa ellen sitten varasta kaverini tietokonetta + nettiä hetkeksi joku kaunis (tai ei niin kaunis) ilta. Oma nettiyhteys jäi muutossa porukoille, eikä mua huvita täällä ryypiskellä.
Mutta viime perjantaisen ilmeisesti toilailun jälkeen voisin taas vannoa, etten enää juo - ainakaan paljoa.
Oikeastaan tä mun teksti ei varmaan hirveesti eroa näistä muista jutuista...yhtä sekavaa, ehkä mä vaan sitten oon syntymähumalassa.
Mutta onnea je menestystä tälle palstalle - sitä on varmasti luvassa
öööööööö.
[q]mayah, 28.5.2005 01:01:
Parempi?[/q]
Ihanaa kun pidät mut tyytyväisenä*pus*
Loistava nousu paalla! Grande kalimotxo! y tortilla de david!
y una pollolla
*sydän*
tänä aamuna oli vaan siitä morkkis etten vittuillu lisää noille mun työpaikan vakkariasiakkaille eilen baarissa*grr* mitäs vittua ku ihminen ei saa rauhas pitää hauskaa*justjoo* mut aina voi tulla uus mahis*jiihaa*
ps: tätä topicii on kaivattu*iloinen*
Vahinkokännit, perkele!
Forssan keskiviikkoilta kesällä ilman opiskelijoita yhden lahtelaisen sekopään kanssa:
Meni istuessa ja kuunnellessa kaksikymppisen "lähihoitajan" tunnustuksia. Illan mausteena toimi tyttö jolla oli kovasti asiaa mutta ei saanut mitään sanottua. Oisin halunnu lahtelaiseni parittaa jonkun kauniin vorsattaren kanssa, mutta tarjonta rajoittui lyhyen tähtäimen seuraan.
Ja kaikkihan tämän perusteella osaa sitten suunnata Bar 54:seen!*nauru*
Illan kohokohta: kukkatoppinen, mustahiuksinen tyttö! *sydän* Osasit tampata, olet ilmeisesti klubbarin jäsen! Ilmoittele itsestäsi!
En ees laske monesko päivä peräkkäin et löydän itseni pienoisessa punkku humalassa, mut nyt oli kyl super kivaa. Päätettiin tehdä suomalaisen kaverin kaa ranskalaisille jätkä ystäville pikkuisen erillainen sanakirja, mitä voi käyttää mitä oudoimmissa tilanteissa sit suomessa. Ei siis ihan perus sanavarasto kamaa olleskaan :) hik! mielikuvitus lentoon ja ehkä yks lasi viel lisää!!
Tylsääkin tylsempi juhannus, mut onneks musiikki on ygöööös laatua :)
prodigy, chemical brothers, underworld, dune, u96, rmb.. ETC
Tämä topikki taitaa tulla melkoisen suosituks näin juhannuksen alla
Allekirjoittanut on myös *känni*:ssä
ei vittu TÄÄ ON SIISTII okkapokkamoiikaa. piti teletoida vähä tekstii ku tulee semmost läppää et.ohhoh. sen viel ymmärtäis jos olis yö, niikö täsä vähö tuntuu silt. mut meen nukkuu. yötä
Tunkiotakin tarvitaan. Pitää bilettää niin kauan ku on väriä päässä Sarjassamme känniääliöiden viisauksia
Nyt alakaa toimiiih. paukkuj japärisee *jihaaihahaa hevone sanoo*
olenpas
[edit]
jotain sekoilua
Nojoo.. melko huono olo taas niiden oluiden jälkeen jotka kruunasivat koko keikan.. mutta en kyllä sortunut savukkeisiin edes humalassa joten kai tästä jotain hyvää tuli sitten..
Hengis ollaan tänkin baari illan jälkeen, vaikka otettiinkin kämppiksen kaa konttauskisa kotiin! Taitaa olla hyvä hetki mennä nukkumaan ennen ku nukahtaa (eli sammuu) koneen ääreen.*nukkuu*
No nyt alkaa olemaan..
Joutuu kyl muutaman kiskoo. :0)
Hitaasti, mutta varmasti *känni*