Virallinen Olen humalassa-topik
tulihan täs joo muutama naukku otettua ja jotenki tuntuu luissa siltä että tää ilta muistetaan vielä vanhainkodissakin, tuli sen verran päättömiä ja päällisiä touhuja tehtyä.
Nyt on sitten hyvä rentoutua kotona viimeisen oluen kanssa, pelatessa ja kuunnellen japanilaisia doujin albumeja.
:brofist:
ei wittu mikä morkkis..tuli vähän naukkailtuu eilen. tultiinn meitsille jatkoille. onnistuin hajottamaan vuodesohvan ja tietokonekkin sai vähän damagee..onneks on niin iso sänky et nukuttiin kaikki sit tässä..ei jumalauta tullut kylmä ainakaan yöllä..ei täs oo mitään järkee ku ei edes krapulaa oo vaan on vielläkin kännissä ku ankka..nyt loppu ryyppääminen..ehkä..tai no ainaskin 1kk tauko..tai vähintään 2vkkoo ilman..
Then he had thought about what his position actually was and the renewed shock had nearly made him spill his drink. He drained it quickly before anything serious happened to it. He then had another quick one to follow the first one down and check that it was all right.
"Freedom", he said aloud.
Trillian came onto the bridge at that point and said several enthusiastic things on the subject of freedom.
"I can't cope with it," he said darkly, and sent a third drink down to see why the second hadn't reported on the condition of the first. He then looked uncertainly at both of her and preferred the one on the right. He poured a drink down his other throat with the plan that it would head the previous one off at the pass, join forces with it, and together they would get the second to pull itself together. Then all three would go off in search of the first, give it a good talking to.
He felt uncertain as to whether the fourth drink had understood all that so he sent down a fifth to explain the plan more fully and sixth for moral support.
"You're drinking too much," said Trillian.
Huomenna:
Olen virallisesti töissä krapulassa-topik
IRDGAS
"I Really Don't Give A Shit"
KYLLÄ
Mun luona on daffy, pirpeli ja muut humalassa. Yksi tyttö ei ole, mutta se ei haittaa, kun se on muutenkin kiva. Ja sekasin :)
kohtalainen kahen päivän ja neljän promilleen jurri. huh huh voi vaan kelaa huomista oloa :o
Ehkä vähän vitusti liikaa, taas. Oiskohan tää nyt viides päivä putkeen tj.
No taidan kyl vähän olla. Tarkotus oli ottaa rauhallisesti kotona muutama, mut kuinkas kävikään. Tytöt tuli käymään ja parissa minuutissa mut oli houkuteltu mukaan baariin. Ja näin humala oli valmis. Kivaa oli kuitenkin *känni*
Ehkä myöhemmin
Wiiii! Loma. *känni*
Mä niiiiin haluisin olla, mutta töissä ei voi*uuh*Ei ois kauheen hyvää esimerkkii nuorille*hymy*
just a little bit?
taidan olla.. sittenkin.. vaikka ei pitänyt mutta muut "pakotti"
Kesäloman nollaus menossa ja voisin sanoa juovani itseni hyvin alkoholin vaikutuksen alaiseksi, joten hyvät nousut päällä ja jatketaan siitä + naapurit varmaan pitävät kun musiikin volyymi on noussut "hieman" muutaman hyvän siivun takia *pepsodent*.
[q]idi, 28.5.2005 22:40:
ou nou. its back!
[/q]
Ota lisää ;)
Jotekin tässä viimeisen vuoden aikna olen tuntenut oloni tyhjäksi. Selittämätön ja sietämätön olotila, jossa voimakkain tune on se, että jotain puuttuu. Usestidenen tuntien pohtimisen jälkeen löysin vastauksen.
Klubbarista puuttuu virlliyen Olen Humalassa-topik. Se paikka, jossa voi jakaa iloisen nousu-humllan tunteen, jossa voi itkeä sukreaa elämänssä laskuhumalan koittaessa. Tässä se on, rakaaaat ystvät.
Olen humalassa.
EDIT: kirotusviheet lisätty katu-uskottavuuden saavuttamiseksi.
MÄ OON IHAN SAMOILLA FIILIKSILLÄ WHOOHOOO
RAKASTAN TEITÄ KAIKKIA OIKEESTI IHAN SYDÄMENI POHJASTA <3 MUST VOITAIS PERUSTAA JOKU KIMPPAKOMMUUNI KETKÄ KAIKKI ON MESSISSÄ?!?!?!
*plur**plur**plur**plur*
*PUUSKUTTAA*
*sydän*
edit: eiks tää ollukaan virallinen "nyt toimii" topikki?