Virallinen Olen humalassa-topik
[q]Haitok,
U GOT THE POINT!
[/q]
Onse hyvä ettei ny tarvii miettiä tommosia kun voi vaan olla *känni*
[q]Haitok, 5.5.2007 01:45:
---
Sensuurikalastaja, 5.5.2007 01:43:
---
Haitok,
U GOT THE POINT!
---
Onse hyvä ettei ny tarvii miettiä tommosia kun voi vaan olla *känni*
---
skeneillään myö rauhassa ja nauretaan siihen pyrkiviä... ei ne paskat kuitenkaan tänne asti pääse
[/q]
Me ollaa jo niin korkeel ettei tänne enää voi päästä, rauhas kaksin paistatellaa jumalien suosiossa *sydän*
[q]Haitok,
jumalat kumartaa meitä ja kysyvät käyntikortteja... meillä on myös suuri vastuu, meidän täytyy olla valmiita armahtamaan ja antamaan noille kuolevaisille edes pieni hymy kuolemattomuudestamme...
[/q]
WORD! olet vihdoin ymmärtänyt meidän sisäisen yhteyden ja kaikki voimaisuuden
[q]Haitok,
nautitaan me, muut taistelkoot hyväksynnästämme ja pelätkööt rangaistustamme...
mutta rakkaat skeneilijät, olkaa huoletta ja seuratkaa tähteä, pian on syntyvä uusi, joka vapautaa teidät kaikki...
[/q]
Maailman ensimmäinen homogeenisen suhteen skenelapsi, joka pelastaa kaikki, ja laukkaa meidän kaikkien syntien puolesta.
okei, nyt tais mennä vähän ala-arvoiseksi, mut väliäkö sil
[q]Piider, 5.5.2007 03:16:
Kyl nyt on pakko luovuttaa...mut pitäkää te muut topiccia yllä *vink**nauru*
[/q]
Khyl mä pidän, vaik monologina jos ei muuta
Mä jatkan nyt sit monologina, niinku lupasin.
Kännis on mukavaa olla, ei tarvii miettiä mitää *känni*
en !
Tänään alko loma! *jiihaa*+*känni*
Ja taas vaihteeks *känni*...
No mut hei, nyt on loma...
[q]violet_angel, 19.4.2008 19:02:
---
gnomex, 19.4.2008 18:42:
Mitä v*ttua! Kaksi pulloa keskiolutta ja naamat... tulee halvat kännit.
---
ei kai mun pidä kantaa sua kotiin???
[/q]
Onkohan mulla huomenna darra... NOT!
[q]Ressiv, 23.1.2010 21:26:
it wäsnt mii, it wäs ti ater gai!
[/q]
It wjasnt mii , jit wass tje fät gjai!
4 olutta juotuna.
Rupes kuitenkin vituttaa paikallinen "yökerho" kun musiikki paskaa ja niin saatanan kovalla että hampaista lentävät paikat ja niinpä päätin suksia vittuun aka kämpille.
Kaveri alkoi avautumaan että "mitä eiks mun seura kelpaa", mikä vitun seura kun volat juottolassa niin kovalla ettei kuule mitä asiaa jannulla on vaikka huutaisi suoraan korvaan.
Vittu mä en jaksa ymmärtää mikä näissä perus-yökerhoissa jaksaa jotakuta kiinnostaa, seuran takia sinne ei ainakaan mennä koska kaverin juttuja ei voi kuulla, musiikin ei myöskään koska se on sitä samaa 10wee pyörinyttä Eiffel 65 - Black Eyed Peas - Christina Aguilera-paskaa ja volat säädetty niin että diskanteista kuuluu vaan särö.
Arvelen varmaan että naisten vuoksi mutta koska ainakaan täällä Pohjois-Savossa sellaista ihmettä ei kohta kymmenen vuoden aikana ole tapahtunut että joku muija olisi ainakaan meikäläiselle mitään jutellut niin enpä usko tuotakaan ihmettä (runkkaanhan klubbarissakin jokaiselle vastakkaisen sukupuolen lähettämälle kommentille).
Kai se on se bisse sitten.
Mutta paljon halvemmalla ja mukavemmin senkin juonti onnistuu kun vaan pysyy kämpillä ja katselee jotain leffaa ja vääntää alkuillasta jotain co-oppia XO:lla / Pleikkarilla paskaa jauhaen.
Otanpa jääkaapistani yhden vaalean Leffen, aijai.
Vois vetää lisää Tuulikkii.
no perkele
*känni*
juu mitäs tässä. hemmetin kännissä ollaan. ja pakko muuttaa pois täältä
kyl kyl. kännissä ollaan *känni*
pitkästä aikaa täällä joo eli kännissä.. paljon kännissä..
kyllä.. mutta ei pahassa