Huumeista

Back to päihdekeskustelu O

Mua henkilökohtasesti vituttaa se että jos riittävän pitkään ja antaumuksella tanssii, niin tullaan kysyy jotain "mitä sä käytät?" tai "olisko sulla jotain?"

[q]serotonot, 12.3.2009 10:54:
---
VaLa, 12.3.2009 10:52:
---
serotonot, 12.3.2009 10:49:
---
VaLa, 12.3.2009 10:47:
Poliisien pitäisi vaan saada joku nopea testaus ratsioihin noille muille kemikaaleille.

---

?

---

Siis autoilijoille.

---

Onhan niitä sylkitestejä ollu jo pitkään.
[/q]

Ai, mul on näköjään sitte aukko sivityksessä... Selviikö se siinä paikan päällä vai, pitääkö ne klimpit viedä johonkin tutkittavaksi?

Edelleenkään mä en tajua miks täytyy käyttää...?

Vetäkää mitä vedätte, kunhan tämä ei toistu...
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=62375

[q]serotonot, 12.3.2009 11:08:
---
VaLa, 12.3.2009 10:58:

Ai, mul on näköjään sitte aukko sivityksessä... Selviikö se siinä paikan päällä vai, pitääkö ne klimpit viedä johonkin tutkittavaksi?

---

Kyl ne paikanpäällä käsittääkseni selviää. Ei se muuten kai ois pikatesti.

http://www.labema.fi/netta/files/600-30.pdf
[/q]

Tulosten saaminen kestää 3-10 minuuttia... Soveltuuko sitten ihan jatkuvaan käyttöön puhaltamisen rinnalle.

[q]Riku, 20.12.2008 13:16:
---

---
Jesus healed using cannabis :P http://www.guardian.co.uk/world/2003/jan/06/science.religion

Have a coke and a smoke.
[/q]

Vittu mä en polta enää enää kokaan pilvee...*nauru*

[q]VaLa, 29.9.2008 21:25:
---
VaLa, 29.9.2008 21:24:
---
ramsau, 29.9.2008 21:22:
---
VaLa, 29.9.2008 21:18:

---

Mäkään en ymmärrä miksi äijän pitää tunkea munaa toisen perseeseen.

Ehkä se vaan tuntuu hyvältä.

Tai sitten se ei vaan ole mun asia. Njah.

---

Oonko joskus väittäny tunkevani?

---

vai puhuttiinko yleensäkkin persepanosta?
[/q]

Mut hei... En ymmärrä mäkään...

[q]tbo, 9.12.2008 23:46:
---

---

kysypä itseltäs pari rehellistä kysymystä:

käytätkö alkoholia?
tupakkaa?
valkoista sokeria?
teetä tai kahvia?
särky- tai muita lääkkeitä?

mikäli vastaat yhteenkään näistä "kyllä", kantsii miettiä koko mustavalkoinen katsantokanta "huumeisiin" ihan uudestaan. Katsos kun kaikki noista (ja ne "huumeetkin") sisältää kemikaaleja, jotka vaikuttaa tavalla tai toisella sun neurokemiaan, mielialaan ja fiilikseen. Eroja löytyy pääasiassa vaikutuksen voimakkuudesta ja tavaran laillisuudesta. Noilla taas ei ole paljoakaan tekemistä toistensa kanssa, ja varsinkin toi laillisuusaspekti on enemmän tai vähemmän hatusta repästy. Alkoholi oli joskus kielletty, samoin kahvi. Heroiinia taas sai yskänlääkkeenä apteekista ja sodasta selvittiin hotapulverilla joka oli amfetamiinia. Vaikutuksen voimakkuus on sekin ongelmallinen, kyllä sillä viinalla saa itsensä eniten pihalle niin halutessaan, kun taas vaikka kannabiksen kohdalla vain nukahtaa ennekuin on lähimaillakaan riskirajoja.

Se että joku kemikaali on "huume" ja toinen taas ei, ei ole ihan yksiselitteinen juttu. Kofeiini on piriste siinä missä amfetamiinikin, ja alkoholi taas dissosiatiivi siinä missä PCP. Morfiini on superhyvä kipulääke, ja kannabiksen hyvistä puolista vois kirjottaa useamman kirjan (ja niin siitä on kirjotettukin:http://emperor.wikidot.com/). Tämän takia kannattaa miettiä tiukasti ennekuin rupeaa latelemaan noin jyrkkiä mielipiteitä.

Tuleva poikaystävä ei varmaa diggaa jos se saa kenkää piristeidenkäytön takia, kun kaffetta meneekin pari pannua keskivertoa enemmän.
[/q]

Entäs ne esson hyvät puolet?

[q]Damien, 13.8.2008 11:37:
---
jmjm, 10.8.2008 21:54:
Jos musiikista ei pysty nauttimaan ilman laittomia päihteitä, kannattaa unohtaa koko clubikulttuuri...

---

EEEEeheheehehahaha, vähänkö pistää itkettämään. Onhan se tietty niinkin, että kun artistit ja tähdet jotka ne biisit painaa ja ovat tuottaneet ovat valmiiksi "tabula rasa" -kun studiolla hengaavat, niin eihän sitä ihqukixu-matin ja maijan enää tartte ku plurista ni johan selkäkarvat kohoaa.

(shit sano yksi legendaarinen biisi ihan mistä genrestä vaan, nimeän siihen viisi parempaa, jotka on tehty ihan lapuissa, hepoissa tai myssyissä - the beatles, nuff said?)

Douppaavat ketkä douppaavat, muistanpahan vaan kulta-aikoina kun kaapelilla vietiin vierestä alakerran kellariin riisuuntumaan täysin selväpäisiä, mutta muuten vaan friikahtaneita transsilapsia sivareiden puolesta ja tentattiin mitä paskaa sitä nyt on vedetty kun päältä ei löytynytkään enää edes rihman kiertämää. Alistusta paskaa ja vitun ylivaltaa, poliisi pamputtaa uaa...

Sitä paitsi mitä jos ne bileet on menny alas ku lehämän häntä ja koko "klubikulttuuri", on se mikä tappoi "rave-kulttuurin", sen vuoksi minä poltan spliffin tai kaksi oli bileet ku bileet. Paitti tietysti pointtereiss, missä on tarpeeksi väkeä viiliksen luomiseksi.

...siellä ei mee ku pari ketulaa sieniä , pitää kato pumppaa eloa koko lattiaan, yst. terv. huppupää-samaani-morrisoni-mikä-lattialla-kierteli-ja-kaarteli-bird-of-pray 8]
[/q]

Sitte kun oppis vielä ottaa sen olennaisen viestistä, ettei tarttis ottaa koko raapustusta.
Tässä jokatapauksessa mielestäni kolme mestariteosta.

[q]VaLa, 29.9.2008 21:24:
---
ramsau, 29.9.2008 21:22:
---
VaLa, 29.9.2008 21:18:

---

Mäkään en ymmärrä miksi äijän pitää tunkea munaa toisen perseeseen.

Ehkä se vaan tuntuu hyvältä.

Tai sitten se ei vaan ole mun asia. Njah.

---

Oonko joskus väittäny tunkevani?

[/q]

vai puhuttiinko yleensäkkin persepanosta?

---

Tää on kyllä aina niin jännä, aika ajoin toistuva väite. Jos miettii omia musamieltymyksiä, niin kuinka moni tunnustaa käyvänsä, tai tuntee jonkun joka käy sellaisissa tapahtumissa, minne normaalisti ei menisi kirveelläkään, erinäisten substanssien vaikutuksen alaisena? Ja ei kyllä tuo reivaaminen Suomessa ole coolia. Se on hämärää, outoa, pienten piirien puuhastelua. Ja siitä ei kyllä saa yhtään enempää pisteitä, vaikka bileissä käykin. Pikemminkin päin vastoin, sanoisin. Huumebileet jne..Eli pointtina siis se, että jos jostain musasta ei pidä, niin siitä ei pidä ja coolius-näkökohta on vähän ehkä kaukaa haettu silloin. Etenkin jos läsnäolo ei ole mahdollista ilman eri kemikaaleja. Kyllähän bileisiin eksyy jengiä sen yleisen atmosfäärin takia, sen takia, että kaverit menee, vaikkei olekaan sen suurempi konemusaharrastaja, mutta omien syvien inhotilojen peittäminen huumeilla vain sen takia, että voi kerskailla käyneensä reiveissä. Ei kai sentään.
[/q]

Tuli vaan mieleen... Totuus nyt on se että mä en ymmärrä noita kemikaaleja eikä mun varmaan tarviikkaan. Vituttaa vaan lukea näitä tähän liityviä otsikoita... Sitten tää helsingin tapaus missä bileet keskeytettiin sattuneesta syysta... Ei myöskään ole varamaan kivaa jonottaa kahta tuntia suurempiin bileisiin, kun jokanen ratsataan...

[q]Kolera, 7.2.2009 20:15:
---
VaLa, 7.2.2009 20:11:
---
sapeli, 7.2.2009 20:04:
---
VaLa, 7.2.2009 20:02:
Aika jännää jos toi ratsastus vs esso pitää paikkansa...

---

Toihan on vaan yks esimerkki, kyl varmaan moni muukin yhteiskunnan hyväksymä harraste on vaarallisempaa. Ja karuimpana sekä yleisimpänä esimerkkinä se viinan kittaaminen, tietenkin.

---

Mä oon ruvennu miettii, että jos noissa oikeesti onkin jotain perää... Aikamoista kusetusta on ollu, jos näin on...

---

mikä on kusetusta ollut? todennäköisempää että poltat pääsi vaikket kuolekaan ratsastus vs essot tilanteessa voisi olla vähän eri.
[/q]

Siis toi huumeet tappaa keskustelu...

[q]jmjm, 13.8.2008 20:19:
---
Damien, 13.8.2008 11:37:
---
jmjm, 10.8.2008 21:54:
Jos musiikista ei pysty nauttimaan ilman laittomia päihteitä, kannattaa unohtaa koko clubikulttuuri...

---

EEEEeheheehehahaha, vähänkö pistää itkettämään. Onhan se tietty niinkin, että kun artistit ja tähdet jotka ne biisit painaa ja ovat tuottaneet ovat valmiiksi "tabula rasa" -kun studiolla hengaavat, niin eihän sitä ihqukixu-matin ja maijan enää tartte ku plurista ni johan selkäkarvat kohoaa.

(shit sano yksi legendaarinen biisi ihan mistä genrestä vaan, nimeän siihen viisi parempaa, jotka on tehty ihan lapuissa, hepoissa tai myssyissä - the beatles, nuff said?)

Douppaavat ketkä douppaavat, muistanpahan vaan kulta-aikoina kun kaapelilla vietiin vierestä alakerran kellariin riisuuntumaan täysin selväpäisiä, mutta muuten vaan friikahtaneita transsilapsia sivareiden puolesta ja tentattiin mitä paskaa sitä nyt on vedetty kun päältä ei löytynytkään enää edes rihman kiertämää. Alistusta paskaa ja vitun ylivaltaa, poliisi pamputtaa uaa...

Sitä paitsi mitä jos ne bileet on menny alas ku lehämän häntä ja koko "klubikulttuuri", on se mikä tappoi "rave-kulttuurin", sen vuoksi minä poltan spliffin tai kaksi oli bileet ku bileet. Paitti tietysti pointtereiss, missä on tarpeeksi väkeä viiliksen luomiseksi.

...siellä ei mee ku pari ketulaa sieniä , pitää kato pumppaa eloa koko lattiaan, yst. terv. huppupää-samaani-morrisoni-mikä-lattialla-kierteli-ja-kaarteli-bird-of-pray 8]

---

Sitte kun oppis vielä ottaa sen olennaisen viestistä, ettei tarttis ottaa koko raapustusta.

[/q]
Sori kolmas jäi pois ja yks tuli kahteen kertaan. Tässä se kolmas.

[q]Lyylikki, 12.8.2008 20:48:
---
jmjm, 10.8.2008 22:39:
Toivottavasti tulevaisuudesa ruvetaan ratsaamaan enemmän bileitä. Kaikki tarkastettais jo sisään tullessa. Jonoahan siitä syntyis varsinkin suuremmissa hipoissa, mutta ehkä sillä tavalla opitais jättää ne mömmöt kotia...

---

Ja näinhän ei jo toimita? Varsinkaan suurimmissa hipoissa?

Tuommoinen ratsaaminen vaatisi aika paljon henkilöresursseja, joka vaatisi taas ihan puhdasta rahaa, jota bilejärjestäjillä ei ole ikinä liikaa. Järjestyksenvalvojan tarkastusoikeudet eivät ole yhtä laajat kuin poliisin oikeudet, joten joku kaveri sinisessä haalarissa pitäisi ehkä olla koko ajan valmiina nurkan takana, joka maksaa, eikä ehkä ole poliisien intressien mukaista.

Kuten joku myös totesi. Ihmisiä ja ihmisten tekemisiä ei voida valvoa niin pitkälle, että väärinkäytöksiä ei ikinä syntyisi. Väärinkäytösten kitkeminen ei onnistu vain raipalla ja kepillä.
[/q]
Myönnettäköön, että vähän kärjistin. On vaan ruvennu tökkii tää yleistäminen clubbari=narkkari.

[q]jmjm, 13.8.2008 23:22:
---
Damien, 13.8.2008 23:02:
---
jmjm,

---

(Klassikko Sphonglelta saa mut vapisemaan Jumalan rakkaudesta)

(Totta joka sana, vaikka onkin Hallucinogeeniä=)

(Jimiä parempaa ei oo eikä tuu)

(Keith Moon, RIP, todellinen rock tähti - otti ja lähti)

(Lou kertoo sulle mitä sun pitäis tehdä ennen avautumista, kävellä vähän...)

(Page on paras heti Jimin jälkeen)

(Kato Jaggerin naamaa)

(ihan mikä tahansa Rick James biisi, niin koksuu niin kasarii=)

Pikkasen sieltä sun täältä, yleissivistävää matskua...

---

Näitä kahta vertaillessani en oikeen päässy yhteisymmärrykseen kumpi on mielestäni parempi.
[/q]

Ja videon kera vielä, mutta kyllä se originelli taitaa ruveta potkii mulle paremmin. Nyt täs aletaan menee kyl alkuperäsen aiheen ulkopuolelle.

[q]Damien, 13.8.2008 23:02:
---
jmjm,

---

(Klassikko Sphonglelta saa mut vapisemaan Jumalan rakkaudesta)

(Totta joka sana, vaikka onkin Hallucinogeeniä=)

(Jimiä parempaa ei oo eikä tuu)

(Keith Moon, RIP, todellinen rock tähti - otti ja lähti)

(Lou kertoo sulle mitä sun pitäis tehdä ennen avautumista, kävellä vähän...)

(Page on paras heti Jimin jälkeen)

(Kato Jaggerin naamaa)

(ihan mikä tahansa Rick James biisi, niin koksuu niin kasarii=)

Pikkasen sieltä sun täältä, yleissivistävää matskua...
[/q]

Näitä kahta vertaillessani en oikeen päässy yhteisymmärrykseen kumpi on mielestäni parempi.

Mun isän serkun molemmat pojat ovat kuolleet huumeisiin. Poikien äiti kirjotti tästä kirjan jonka nimi on muistaakseni HINTANA ELÄMÄ.

[q]Riku, 24.1.2009 01:16:
---
kosmo, 24.1.2009 01:07:
täh?! Mä en tajua, eiks toi ylläesitetty keino ole sitten ihan pätevä?! ;) hoppelipoo joojoo ei tartte kihistä ja raiskata sitä quotea jatkakaa vaan topiccianne...

---
Koska toi on vitun kaksinaismoralismii ihmiseltä joka kuitenkin ite dokaa, ja vitun helppoo huudella puskista niiltä joille se on niin yksinkertasta.
[/q]

Mä en edes dokaa, niin saaks mä sitte saarnata täällä...*nauru*

[q]Damien, 24.1.2009 17:25:
---

---

---

seuraavat kolme päivää oli aurinko kadoksissa ja siskon raiskaamis ajatukset mielessä
[/q]

Mä oon samanlainen pelkän dokaamisen jälkeen... Se on tää mun lääkitys, jonka kanssa olis parempi olla ilman...

O